Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Želiv jaro 2010 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=22596 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tuner#2 [ 1.6.10, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | Želiv jaro 2010 |
Tak jsem dodělal galerii z tohodle nádherného srazu i počasí nám vyšlo na jedničku. Kdo chce může se pokochat nádhernou replikou Rapidu RH a dalšíma kouskama... http://skoda-virt.cz/cz/fotogalerie/sra ... jaro-2010/ |
Autor: | Martin 007 [ 1.6.10, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo jo, možná škoda že sem nejel. Ale všechno bude. |
Autor: | Tuner#2 [ 1.6.10, 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už aby to BYLO |
Autor: | Martin 007 [ 1.6.10, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomu se říká motivace. |
Autor: | Viky [ 1.6.10, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
To R/H je uzasny, ale jsem opet zklaman zadni napravou. Takovej krasnej kousek je original R/H zadni naprava a od ty doby to snad nikdo nevyrobil?! |
Autor: | Martin 007 [ 1.6.10, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sám Bohouš na to má názor typu, že nemá potřebu dávat 40tis. Kč+.. za nápravu když mu vlečka poslouží +- stejně. Ale origo by byla samozřejmě zajímavější. |
Autor: | Tuner#2 [ 1.6.10, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky: Bohouš se RH nápravě nebrání když časem najde 50+ tKč jen tak na zemi. Do té doby mu určitě lépe poslouží vlečka kdy šikmé je v bronzu s mazničkou a podélné na ložisku. Tím pádem náprava vůbec nemění zbíhavost a odklony má nastavitelné taky posunutím šikného na příčce a navíc při propružení auta cca. 2cm tak jako u mě už náprava takřka odklon nemění. Takže z hlediska jízdních vlastností je to úplně to samé, ba dokonce lepší, protože origo LR náprava je přes silentbloky a tohle je uchyceno přes ložiska. P.S. Pokud chceš dokonalé RH, tak jedno udělal Molčan: http://www.pmautosport.cz/index.php?opt ... 9&PageNo=4 a druhé se staví na virtu: http://skoda-virt.cz/cz/auta/specialy2/ ... jus-130rh/ |
Autor: | Viky [ 2.6.10, 07:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo, ty sou taky krasny. Ja teda vim, ze mi budete vsichni nadavat, ze sem nespokojenej, ale ja si nemuzu pomoct, ty dva srouby misto ulozeni ramene povazuju za naprostou pitomost. Mozna je to dobry na okruhy, ale obavam se, ze se v pripade narazu z boku (treba pri rallye) museji hrozne snadno ohnout nebo dokonce ulomit.... dyt kurwa i ten motor je do kastle pridelanej bezpecnejc nez tohleto! |
Autor: | Tuner#2 [ 2.6.10, 07:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky: Který šrouby myslíš? |
Autor: | Viky [ 2.6.10, 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty co je ma Molcan misto ulozeni ramene. http://www.pmautosport.cz/index.php?opt ... 9&PageNo=2 |
Autor: | Tuner#2 [ 2.6.10, 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo todle myslíš: http://www.pmautosport.cz/components/co ... popup=1&q={obfs:225227208219224263275267286217223203263275275286219209259224215219214263286220219208263275} To je právě to, že origo LR náprava má moc měkké uložení a ve výsledku je horší jak Bohoušovo vlečka. Proto to nahradil těma pouzdrama na háku a takhle to funguje už nějaký ten rok a nehodu. Má to tak i pistaa na svém turbokile. Na rallye to pravda asi není úplně ideální, ale tam je zas jedno když náprava trochu mění geometrii narozdíl od asfaltu na vrchu. |
Autor: | Viky [ 2.6.10, 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja u tech sroubu nemam problem se zmenou geometrie za provozu, spis mi jde o to, ze v tech zavitech muze potencialne vzniknout unavovej lom, nebo trvaly ohnuti. Zabyvam se tim tak moc proto, ze mne naprava zajima jako alternativa pro beznej provoz, zavody jsou neco jinyho, tam ani pri poruse obvykle nikoho nezabijes, to zrejme vyhovi. Jinak kdyz se podivas detailne na stary fotky 130R/H, tak to vypada ze to ma zadni napravu podobnou LR, ale dost vyrazne odlehcenou, coz by se prave na beznej provoz mohlo hodit z duvodu snizeni neodpruzenych hmot. |
Autor: | Tuner#2 [ 2.6.10, 08:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky: JJ je to LR náprava a jen ty velké plochy plechu má děravé. Otázka je zda právě to "odvtrání" je vhodné do provozu, přece jen Rapid na okruhy měl cca. 700kg a jezdil po hladkém asfaltu. |
Autor: | Viky [ 2.6.10, 08:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak kdyz srovnas bezny L (nebo L/A) sikmy rameno s ramenem R/H, ktery je zrejme spis vetsi na vejsku, tak je jasny ze horsi nez serie to bejt nemuze. Nic nemuze bejt horsi nez serie a i tak to chodi. |
Autor: | Tuner#2 [ 2.6.10, 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky pravda |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |