Re: Setkání Martin 007, Josef.Radocha a Vit - Orl. Hory
No jo Nokian W+
Podvozek je na pí... a nezatáčí to...si tedy musíme počkat až Nás to Vít naučí jak sliboval když to teda je rukama.
Sedačka - no to bude tím že mám kulatá záda a nejsem opřený jako zdravý člověk, proto lidé s normální páteří remcají, že tam ležím přitom to není pravda a jsem opřen vcelku jinak - špatně.
Ve Feldě se sedět dá, ale takovej Megane 1996 se zkrátka nedáááááá vůbec.
Řazení je na počet km "vynikající", ale šlo by to lépe jako i řízení a vibrace to ano - ale to až a jestli bude nálada.
Motor - dosud z toho byl každý paf a mě se to také zamlouvá včetně spotřeby, páč ta je mimo vesmír při tomto stylu jízdy. Přitom jak si to honil si se dostal jenom na 8.3L a to si měl za prdelí Víta s Passatem. On tam musel mít jednou tolik, páč ste to z Deštného hnali jako hovada pánové. Ani mě neviděli u cesty když sem na ně mával od Yetíka. A to sem ještě nekontroloval moje pneu !
Pro Josefa když se nemůže dočkat:
Yetík: Po tom co si vysmátý majitel zafňukal nad čerstvě vzniklými šrámy na Yetíkovi sme jeli do Deštného pro benál. Zde jsme zanechali Víta s oběma vozy u pumpy a my s Josefem pokračovali na Šerlich v jeho novém voze. Hned po nastavení sedačky atd. sem z křižovatky prubnul omezovač za což mě v pozadí stojící Vít odměnil výtlemem, který sem ale neviděl bohužel. Na to sem se zeptal při roztáhávání dvojky do omezovače jesi Pepa už zkoušel omezovač ? Prej ne,
no po držce sem nedostal, tak sem se aspon láskyplně zeptal kolik už má najeto, tak prej 2000km tak dobrý. Uff nejsem kurvič.
Auto pěkný, jedinný co se mi trošku líbí od nový Škodárny (Supíka nechci
), posaz paráda, jako i palubka a ovládací prvky, výhled, pocit mohutnosti a bezpečí. Soudruzi se konečně naučili dělat dávkování a účinnost brzd a dokonce i zpětnou vazbu a odpor v řízení, jedničková Fobie je prostě máslo, paštika a Béčko. Řazení a spojka - citlivé lekhé, krátké přesné. Ne 6ku sem nezkoušel, jednak sem si na ni nevzpomněl a druhak sme ZASE jeli jak kanci. Podvozek velice príma, sžil sem se sním na vynikacích Michelinkách tak rychle až se Pepa bál o sebe a hned po tom o auto. Na Šerlich to tak nějak bylo po ledu, vodě a štěrku nahoooooooooru a pak doooooooolu a to už mě řikal držící se madel at jako fakt uberu. Njn
Takže tak si Yety řidiče obklopí. Cestou zpět mě jako řidiče zprcal za to že jááááá sem blbě zastavil a on sáááááám při otevření dveří drcnul do cedule - prostě moje chyba že se blbě zastavil. Tak jo no...
Motor je kapitola sama pro sebe, na těch 14metráků to s tím svičí velice, ale fakt velice dynamicky v každé rychlosti, jak rozjezdy, tak předjídění, prostě co tam lupnete to tam lupnete, šlápnete, eeeeeee pak chvilku pauza než si to přepočítá jednotka a nafouká turbo. Pak vyrazí a to moc pěkně. Vzdáleně je dokonce slyšet sání jak to tam rve, což sem hezky pěkně zkoušel v kopci kde sem úmyslně zařadil namísto podřazení co jako ta plochá křivka krouťáku umí a fakt umí. Zase se ozvalo sssssssssss a začal táhnout. Spotřebu sem radši nekoumal za to sem nacvičoval dvě věci které sem chtěl prubnout zda jsou pravdivé.
První - jak citlivě ovládat plyn vzledem ke zrychlení, turbu a spotřebě. To chce hodně cvičit, aby se neroztáčelo zbytečně turbo, protože pak nějak moc snadno přeblikává okamžitá spotřeba z jednociferného čísla na dvouciferné. Inu dostával sem to do nohy po těch ujetých pomalu 40km.
Druhá věc jse týká opět malého ale přelňovaného motoru. Na dodávku síly je to machr, ale na brždění motorem už je to jenom 1.2ka, takže těch 14metráků to přetáhne jako prd včětně 16" kol. Chce si to dávat taktéž pozor, počítat s tím a řadit, řadit, řadit.
Za takovou sílu je samozřejmě supr povinnko na 12ti stovku že jo...
Za mě hodně dobrý povoz. Klidně bych pro něj šel po tomto testíčku muhahaaaaaa...
Opravdu veliké poděkování patří Josefovi, který mi svěři bez dohledu do péče takto drahý a nový vůz. Nikdy bych nevěřil, že bych kdy potkal někoho stejně ochotného jako já tj. vola
, který dokáže propůjčit auto na test radosti z jízdy se vším všudy.
Za to mi jak sem pozoroval pěkně protáh KITku, chudák lítala před Passatem jak namrdaná kachna.