Favorit - Novy pristrojak vs stary - rozdiely
caute,
teraz tu prehadzujem veci medzi sebou. Zistil som rozdiely ktore som netusil a tiez by som bol rad ak by som zistil odpovede na to co sa mi nepodarilo
len pre poriadok - stary typ = hnedy, novy typ = cierny
Takze:
Plosny spoj:
je uplne iny pre oba typy, pricom nie su zamenne uz len kvoli konektorom
dalsi rozdiel byva v napajani otackomeru/hodin. Verzia s otackomerom ma 3 konektory - zem, + a signal pricom pre hodinky len zem a + (aspon na starom type to tak je, novy uz mozno ma zakazdym 3 konektory....) cize ked budete menit hodinky za otackomer, zrejme budete musiet dotiahnut dalsi kabel (az od cievky)
Plastove šasi (to biele):
rozdiel je hlavne v rozvadzani svetla - stary typ ma na casti za budikmi plastovy kruh do ktoreho sa nasadi svetolovod z budiku (stareho typu budikov)
dalsi rozdiel je uchytenie predneho stitu (ta cierna vec okolo budikov) ale nakolko stary a novy typ maju uplne iny typ predneho stitu
okrem toho je inak riesena aj diera na kontrolky smeroviek pricom je mozne upravit jeden typ na druhy
Plexisklo + svetlovody:
jediny rozdiel je medzi typom pre hodinky a otackomer - ten pre hodinky ma dieru navyse na nastavovanie hodiniek
svetlovody su zhodne pre oba typy
Budiky:
stary a novy tachometer + otackomer maju inak riesene smerovky - stary typ robi tvar sipky hnedym krytom cez budiky pricom na budiku je len zelena cista plocha.
Novy typ ma sipku nakreslenu na budiku a kryt je kruhovy. cize ak to budete prehadzovat medzi sebou budete musiet s tymito problemami ratat.
pokial ide o tachometer, z funkcneho hladiska je stary zhodny s novym, ale niektore ozubene koloeska sa lisia. toto budete musiet brat do uvahy ak budete opravovat pocitac kilometrov
otackomery by mali byt pokial ide o funkcnost zamenne, ale nie som si tym isty (karburator vs BMM vs ecotronic, bez ohladu na typ)
teplomery a palivomery nie su zamenne nakolko maju 3 tycky ktore sa prestrkavaju cez plosny spoj (zaroven su to elektricke konektory) a len 2 su na ronakych miestach)
Kontrolky:
kontrolky su uplny bordel
Stary typ ma zhodny asi iba polovicu kontroliek, tie v strednom rade ale aj medzi starymi typmi je rozdiel v posunuti prvej kontrolky (moj stit postrada kontrolku brzd - je tam ale namiesto nej je tam vyhrievanie zadneho okna, a vsetko nad tym je posunute o jedno dolu, pricom hore je neobsadena kontrolka; myslel som ze to je len taky debilny plosak ale po vymene nenastala ziadna zmena
)
stary typ ma polepy, na ktorych su kontrolky vidiet aj ked je dane zariadenie vypnute. vedla znaku kontrolky je este farebny stvorce ktory sa rozsvieti ak je zariadenie zapnute
(co mne osobne vadilo najviac bolo ze som nevedel cez den ci mam zapnute svedtla atd.)
novy typ ma polepy cierne, a pokial nemate nieco zapnute, kontrolka vam tam vobec nesarapati. podla mna ovela inteligentnejsie riesenie
prosim opravte, a doplne
viem ze zrejme malo kto sa v tom pristrojaku pitval ako ja (nakolko som robil hybrida noveho a stareho
) a uz sa ma niekolko ludi pytalo ako sa odbodna zmena spravit, tak som to spisal.
a teraz sa este uistim - palivomer je naisto zhodny? s teplomerom je to ako som pisal?