Přístrojový štít škoda 120
Autor |
Zpráva |
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Přístrojový štít škoda 120
Zdravím,možná to tu už bylo ale nechce se mi to hledat ,no dostal jsem od kamaráda přístrojový štít s otáčkoměrem(ty kulaté budíky)a chtěl bych to dát do svojí šáde,je v tom zapojená veškerá elektrika a na konci jsou dva větší černé konektory,když to napojím bude otáčkoměr makat nebo je potřeba ještě něco dodělat,kontrolky tam jsou samozřejmě na jiných místech,ale kdyby se to připojilo těmi velkými konektory tak by to mělo být na nich stejný ne,ty konektory by měly být univerzální Já tam mám ty kulaté budíky a místo otáčkoměru takový ten budík s kontrolkami(120 L) Jo a ještě je těžký vypojit ten náhon tachometru a dostat jej tam zpátky Díky
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
6.4.11, 19:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Všechno sedí, jen je třeba pro otáčkoměr přitáhnout kabel od cívky. Náhon sundat jde, je to převlečná matice. Ale je to oser.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.4.11, 19:42 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Takže to není připravený pro otáčkoměr,no blbý no ,takže to se tahá kolem kabelovýho svazku pod kobercem(to vím)ale kolik drátů a kam se na cívku zapojují,ale divný je že kamarád to měl taky ve 120tce se čtyřkvaltem a žádný speciální dráty tam vedený neměl,normálně vypojil ty konektory a náhon tachometru a dal mi to(byla to 120L z roku 1985)tak jak moje
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
6.4.11, 19:59 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
každy kus je original
|
7.4.11, 05:50 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
teraz si z hlavy nepamatam, ako ten konektor je zapojeny, ale otackomer ma 3 vystupy: +, - a signal (nie nutne v tomto poradi, existuju minimalne 2 rozne montovane otackomery - PAL a MERA LUMEL - Lumely boli snad skor v gardeckach a starsich eMkach, alebo ich tam ludia montovali ked vykapali originalne PALy ako nahradu zo zigulov). je mozne, ze obycajna elektroinstalacia 120tky v tych dvoch fastonoch nema vyvedeny signal pre otackomer, ale je tam jedna volna pozicia. pozri si na konektoroch svojich budikov, ci tam niekde nie je volna pozicia. ak ano, tak sa pozri, kam na tych budikoch s tockomerom ide kabel, ktory je v tej pozicii, ak ide do otackomera, mozes predpokladat, ze kabel od cievky treba zaviest prave na toto miesto do fastonu. + a - uz na tom budiku pripojene urcite budu.
vychadzam z toho, ze hranate budiky 135/136 sa pripajaju na tu istu kabelaz cez redukcne kable a nemaju ziaden specialny konektor pre otackomer. takze ten drat od otackomera bude napichnuty niekde v tych fastonoch.
a co sa tyka toho, kam na cievke, tak su tam tusim vseho vsudy 2 vyvody. jeden je oznaceny cislom 15, to je spinany + od spinacky a druhy ma oznacenie bud 1 alebo 9 (nepamatam z hlavy). tak kabel od otackomera sa picha prave na tento pol, mal by tam byt volny nezapojeny faston, na fastone oproti nemu by mal byt zapojeny kabel od rozdelovaca. za tuto info ale ruku do ohna nedam, uz je to asi 5 rokov, co som nejaky otackomer do elektroinstalacie pridaval.
kabel sa potom taha normalne vovnutri praveho nosnika, okolo nadrze vpravo, popod nohy spolujazdca a praveho zadneho miesta spolu s kablovym zvazkom. da sa to tahat aj smerom od motora do kabiny, ale co viem, tak pohodlnejsie je to tahat smerom z kabiny do motoroveho priestoru, opacnym smerom je vopruz prepchat kabel prechodkou na podlahe.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.4.11, 07:19 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
je to tak, jak píše ventyl. akorát ještě dodám, že na kontrolku předních mlhovek je samostatný kabel ( červený ). Např. u tachecu 135/136 se viditelně dává samostatně mimo ostatná fastony
|
7.4.11, 08:04 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Ten otáčkoměr je Lumel,má dole 3 vývody přesně jak píšete,takže to skusím zapojit a uvidíme
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
7.4.11, 13:47 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Tak u původních konektorů jsou obsazeny všechny vývody do jednoho,takže to možná připravený pro otáčkoměr je,v sobotu se na to vrhnu a uvidím
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
7.4.11, 16:04 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Tak po vymontování původní desky byla připojena dvěma černými konektory,jeden větší s 10 vývody a jeden menší s 6 vývody,a na tom menším jeden drát zapojený není,když jsem zkoumal který to je tak to je právě náhon otáčkoměru........otázka zní kam přesně se na cívku zapojuje ten náhon otáčoměru(jsou na vršku cívky 4 vývody,na pravo jsou oba zapojeny a na levo je drát ke kondenzátoru,zbývá jediný volný kontakt,tak asi tam,ale radši se ptám,nejsem na elektriku moc stavěněj )
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
9.4.11, 09:22 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Nemylim-li se, tak se to zapojuje na tu stranu co je napojenej kondenzator, ta druha je napajeci (pres odpor).
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
9.4.11, 10:39 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
presne tak, ako som pisal
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.4.11, 11:08 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Díky hoši,deska i otáčkoměr je plně funkční,díky za pomoc
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
9.4.11, 11:15 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Ještě video z prvního zprovoznění nové palubní desky http://www.youtube.com/watch?v=KnObFlx9FZs
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
9.4.11, 15:12 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
to je dobrej mix kontrolek a budíků
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
23.4.11, 12:53 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Přístrojový štít škoda 120
Já vím,to jsem míchal ze 2 přístrojových štítů,co na jednom bylo špatný,tak jsem dal z druhýho
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
23.4.11, 16:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|