Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Přístrojový štít škoda 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=26066
Stránka 1 z 2

Autor:  Rambo-x [ 6.4.11, 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Přístrojový štít škoda 120

Zdravím,možná to tu už bylo ale nechce se mi to hledat :D ,no dostal jsem od kamaráda přístrojový štít s otáčkoměrem(ty kulaté budíky)a chtěl bych to dát do svojí šáde,je v tom zapojená veškerá elektrika a na konci jsou dva větší černé konektory,když to napojím bude otáčkoměr makat nebo je potřeba ještě něco dodělat,kontrolky tam jsou samozřejmě na jiných místech,ale kdyby se to připojilo těmi velkými konektory tak by to mělo být na nich stejný ne,ty konektory by měly být univerzální :?:

Já tam mám ty kulaté budíky a místo otáčkoměru takový ten budík s kontrolkami(120 L)

Jo a ještě je těžký vypojit ten náhon tachometru a dostat jej tam zpátky :?:
Díky :D

Autor:  Petr105 [ 6.4.11, 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Všechno sedí, jen je třeba pro otáčkoměr přitáhnout kabel od cívky.
Náhon sundat jde, je to převlečná matice. Ale je to oser.

Autor:  Rambo-x [ 6.4.11, 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Takže to není připravený pro otáčkoměr,no blbý no :? ,takže to se tahá kolem kabelovýho svazku pod kobercem(to vím)ale kolik drátů a kam se na cívku zapojují,ale divný je že kamarád to měl taky ve 120tce se čtyřkvaltem a žádný speciální dráty tam vedený neměl,normálně vypojil ty konektory a náhon tachometru a dal mi to(byla to 120L z roku 1985)tak jak moje :?:

Autor:  trady [ 7.4.11, 05:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

každy kus je original :D

Autor:  ventYl [ 7.4.11, 07:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

teraz si z hlavy nepamatam, ako ten konektor je zapojeny, ale otackomer ma 3 vystupy: +, - a signal (nie nutne v tomto poradi, existuju minimalne 2 rozne montovane otackomery - PAL a MERA LUMEL - Lumely boli snad skor v gardeckach a starsich eMkach, alebo ich tam ludia montovali ked vykapali originalne PALy ako nahradu zo zigulov). je mozne, ze obycajna elektroinstalacia 120tky v tych dvoch fastonoch nema vyvedeny signal pre otackomer, ale je tam jedna volna pozicia.
pozri si na konektoroch svojich budikov, ci tam niekde nie je volna pozicia. ak ano, tak sa pozri, kam na tych budikoch s tockomerom ide kabel, ktory je v tej pozicii, ak ide do otackomera, mozes predpokladat, ze kabel od cievky treba zaviest prave na toto miesto do fastonu. + a - uz na tom budiku pripojene urcite budu.

vychadzam z toho, ze hranate budiky 135/136 sa pripajaju na tu istu kabelaz cez redukcne kable a nemaju ziaden specialny konektor pre otackomer. takze ten drat od otackomera bude napichnuty niekde v tych fastonoch.

a co sa tyka toho, kam na cievke, tak su tam tusim vseho vsudy 2 vyvody. jeden je oznaceny cislom 15, to je spinany + od spinacky a druhy ma oznacenie bud 1 alebo 9 (nepamatam z hlavy). tak kabel od otackomera sa picha prave na tento pol, mal by tam byt volny nezapojeny faston, na fastone oproti nemu by mal byt zapojeny kabel od rozdelovaca. za tuto info ale ruku do ohna nedam, uz je to asi 5 rokov, co som nejaky otackomer do elektroinstalacie pridaval.

kabel sa potom taha normalne vovnutri praveho nosnika, okolo nadrze vpravo, popod nohy spolujazdca a praveho zadneho miesta spolu s kablovym zvazkom. da sa to tahat aj smerom od motora do kabiny, ale co viem, tak pohodlnejsie je to tahat smerom z kabiny do motoroveho priestoru, opacnym smerom je vopruz prepchat kabel prechodkou na podlahe.

Autor:  john simple [ 7.4.11, 08:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

je to tak, jak píše ventyl.
akorát ještě dodám, že na kontrolku předních mlhovek je samostatný kabel ( červený ).
Např. u tachecu 135/136 se viditelně dává samostatně mimo ostatná fastony

Autor:  Rambo-x [ 7.4.11, 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Ten otáčkoměr je Lumel,má dole 3 vývody přesně jak píšete,takže to skusím zapojit a uvidíme

Autor:  Rambo-x [ 7.4.11, 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Tak u původních konektorů jsou obsazeny všechny vývody do jednoho,takže to možná připravený pro otáčkoměr je,v sobotu se na to vrhnu a uvidím :D

Autor:  Rambo-x [ 9.4.11, 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Tak po vymontování původní desky byla připojena dvěma černými konektory,jeden větší s 10 vývody a jeden menší s 6 vývody,a na tom menším jeden drát zapojený není,když jsem zkoumal který to je tak to je právě náhon otáčkoměru........otázka zní kam přesně se na cívku zapojuje ten náhon otáčoměru(jsou na vršku cívky 4 vývody,na pravo jsou oba zapojeny a na levo je drát ke kondenzátoru,zbývá jediný volný kontakt,tak asi tam,ale radši se ptám,nejsem na elektriku moc stavěněj :D )

Autor:  Viky [ 9.4.11, 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Nemylim-li se, tak se to zapojuje na tu stranu co je napojenej kondenzator, ta druha je napajeci (pres odpor).

Autor:  ventYl [ 9.4.11, 11:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

presne tak, ako som pisal

Autor:  Rambo-x [ 9.4.11, 11:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Díky hoši,deska i otáčkoměr je plně funkční,díky za pomoc :D

Autor:  Rambo-x [ 9.4.11, 15:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Ještě video z prvního zprovoznění nové palubní desky
http://www.youtube.com/watch?v=KnObFlx9FZs

Autor:  Josef.Radocha [ 23.4.11, 12:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

to je dobrej mix kontrolek a budíků :D

Autor:  Rambo-x [ 23.4.11, 16:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přístrojový štít škoda 120

Já vím,to jsem míchal ze 2 přístrojových štítů,co na jednom bylo špatný,tak jsem dal z druhýho :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/