|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG
Autor |
Zpráva |
benneb
Příspěvky: 33 Bydliště: Královehradecký kraj
|
Re: Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG
před roke někdy v létě sem měl felinu v opravně daly sme tam nejlevnější svíčky myslím že stály asi 45kč a jezdím na ně dodnes a to denně jezdím 25km do práce a dalších 25km zpět + nějký ježdění kolem takže si to spočítejte kolik sem na ně ujel myslím že nemá smysl kupovat drahé i ty levné sou schopně vydržet nějaký čas
|
15.4.10, 09:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG
benneb píše: i ty levné sou schopně vydržet nějaký čas
ne na LPG
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.4.10, 19:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jsem chtěl poprosit. Mám upravovaný motor a původní svíčky mají být ty studenější pro fáčko, tedy Brisk 15. Pro motory, které mají vyšší kompresy jsou lepší studenější svíčky, nebo ty teplejší? Uměl by prosím někdo vysvětlit blbcovi polopaticky, co znamená to teplejší nebo studenější? Doteď si myslím, že teplejší jsou: mají lepší účinnost při studeném motoru, proto jsou lepší na kratší trasy, kdy se nestačí motor pořádně prohřát. Taky na motory s menší kompresí, kdy nemá směs tak vysokou teplotu. Studenější naopak pracují lépe při teplém motoru a jsou lepší tedy na delší trasy. A zase na motory s větší kompresí, protože se směs zahřívá na vyšší teplotu. Mám to zprávně, nebo se mílím? Když jsem auto koupil, byly tam Brisk 17, tedy teplejší, tak to nechápu
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.4.10, 19:01 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|