Demontáž a montáž nádrže LPG
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No tak ne úplně, ale co nejníž... dneska jsem to zkoušel porovnávat s dědovou Feldou, ale nedá se to nijak obstojně změřit. V literatuře jsem našel "podle libely na multiventilu ustavíme..." ale můj multiventil nic takového samozřejmě nemá...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
22.9.10, 16:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
A nemá to třeba něco společného s tím zpětným ventilem, který vypíná plničku plynu? Třeba když je v jiné poloze, tak vypíná dříve? Nebo není to jen náhoda a nemáš už špatný ten ventil? Kdysy u starého fáčka mi dali novou nádrž na plyn a v tom nový plovák s tím ventilem. Ono je to nějak kombinované a mě to nevypínalo na plničce. Jen jim to odpojilo plničku. Mělo se mi tam vejít nějakých 38l do 45l nádrže a to hovado u plničky mi tam narvalo asi 43l. Pak mu to vyhodilo jistič u plničky, asi už moc velký tlak. Tak jsem zajel do servisu, kde mi to montovali. Řekli mi, ať tu nádrž vyjedu a pak se u nich stavím. Když jsem přijel, tak to chlápek rozebral a plovák šel ztuha. Tak to namazal nějakou sračkou, rozhýbal, aby to šlo lehoulince a dal zpátky. Od té doby byl klid. Ty máš možná špatně ustavenou tu nádrž, ale spíš bych tipoval na ten ventil s plovákem. Buď už je špatný, nebo jestli jsi to vícekrát sundával a dával zpět, jestli se ti tam něco nepoškodilo. Zajeď za Szotkem a uvidíš. Já si tam dám asi zpátky namontovat nádrž na plyn, protože ji mám teˇd vytáhnutou z fáčka z důvodu opravy podlahy. Vyndal jsem ji sám, ale namontovat ji nechám profíky, nerad bych vybuchl. Sice bude Szotek asi nadávat a zabije mě, ale něco si vymyslím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.9.10, 19:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ale prosímtě, montáž zpět je úplně normální. Vždyť je to pomalu bezpečnější než benzín. A jestli tam za ním pojedeš, tak normálně řekneš, žes vyvařoval a žes tu nádrž sundal... však není nikde napsáno, že to musí dělat odborník (a pokud je, tak sorry ). No já nevím, teď jsem projel všechna tankování od doby, co jsem nádrž měl dole. První tankování do úplně prázdné nádrže bylo 36,7l. Pak se tam hodněkrát objeví cca 35l. Ale poslední dobou ne víc jak 33. Tak nevím, co se tam sere. Nádrž je tři roky stará, tam by problém být neměl... plovák v nádrži je normálně slyšet... tak nevím co s tím.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
23.9.10, 19:54 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
by mě zajimalo, co mam s plovakem ja, když tankuji, jde to dost pomalu.
A v takovych Vojkovicich mi nenatankuje vubec
|
23.9.10, 21:04 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Těžko říct... možná se ti neotevírá ten ventil úplně. Mě to jde strašně pomalu jen v zimě, ale to si myslím je všeobecný jev.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.9.10, 08:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Buď to bude ventil jak psal Gokralík, že je pořád jemně přivřený a má malý průtok, nebo nevím.
Gokralík: Aha, takže když tomu blbcovi řeknu, že jsem si ji vyndal sám, tak v pohodě? Ten chlápek co má garáž vedle mě, mě pořád straší, že se na to nesmí sahat, jedině LPG servisy. No, vytáhnul jsem ji sám, už je asi měsíc v garáži. Dodělám podlahu a pár věcí a pojedu tam ať mi ji tam namontují raději profíci. Přece jenom to je nebezpečné, kdyby to fučelo někde ven. Mohl bych ji tam dát teroreticky sám a zajet za ním, nebo někde jinde ať mi to jen změří tím indikátorem, že se mi zdá, že cítím smrad po plynu, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.9.10, 19:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Já už tyhle věci neřeším. Vždyť v tom servisu jsou taky lidi a pracují taky s nářadím. Jediné co mají navíc je jakýsi papír s nápsem "certifikát". Kdysi jsem se toho bál, ale dneska vím, že je to jenom nádrž, pár trubek, směšovač a hadice. Karburátor je vedle toho složitý jak jaderná elektrárna.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.9.10, 08:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|