Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vo vagu by lambda mala byť medzi 0,8 - 1,1 ( tak nejak ), na reduktore nastavíš iba voľnobežnú dávku, ideálne nastaviť do polohy kedy RJ motora nastaví klapku do čo najnižšej polohy, potom servoventil LPG stíha reagovať na prechody, uhol klapky si tiež vyčítaš s vagu, bohatosť v zátaži riadi ten servoventil zo signálu s lambdy...

neviem ako tarantini, ale lovtec má na lambdacomputeri ( elektronika čo riadi ten servovenil ) nastavovací potenciometer hornej a dolnej hodnoty kedy má regulovať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.3.10, 22:08
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 52
Bydliště: Napajedla
Příspěvek Re:
Karátek píše:
bosator píše:

Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°.




V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín a přepíná se na plyn při určité teplotě, která se dá nastavit v jednotce, optimálně stačí 35 °C. Existovali jisté jednotky, které umožnovali nouzové startování na LPG, když nebyl benzín nebo byla závada u benzínu. Dále by se dal systém trochu ošidit, stačil by správný rezistor (nebudu psát kam a jaký) a šlo by vždy startovat na plyn. Zas na druhou stranu, motor by trpěl. Mé zkušenosti za 14 let jízdy na LPG jsou bohaté v šesti autech a najeto moře km, momentálně mám dvě auta na LPG, Fábii a Octávii. Pár much má LPG, ale je spolehlivější než benzín.



Myslíš třeba 300 ohmů mezi kontakty 2 a 4 Na kabelu co jde do snímače teploty chladící kapaliny u 1.3 MPI? :-) Kdy potom si ŘJ bude myslet, že teplota motoru je stále cca. 80°C...
_______
| 1_ 2_ |
| 3_ 4_ |
|______|


30.1.11, 10:54
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz