bosator píše:
Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°.
V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín a přepíná se na plyn při určité teplotě, která se dá nastavit v jednotce, optimálně stačí 35 °C. Existovali jisté jednotky, které umožnovali nouzové startování na LPG, když nebyl benzín nebo byla závada u benzínu. Dále by se dal systém trochu ošidit, stačil by správný rezistor (nebudu psát kam a jaký) a šlo by vždy startovat na plyn. Zas na druhou stranu, motor by trpěl. Mé zkušenosti za 14 let jízdy na LPG jsou bohaté v šesti autech a najeto moře km, momentálně mám dvě auta na LPG, Fábii a Octávii. Pár much má LPG, ale je spolehlivější než benzín.