Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.12.24, 03:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Problem z nastavenim LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Problem z nastavenim LPG
Prosim vas o radu.mam skodu forman r.v. 1992 karburator a mam tam LPG Lovato/normal vacum/,a ma strasne vysoke otacky na volnobehu vtedy ide ked sa mu snazim na splynovaci ubrat tak zhasne a nejde nastartovat a musim mu znova pridat-moj problem je v tom ze bud ide pri volnobehu na 2500 otaciek alebo nejde vobec.Neviete mi poradit o aky problem sa jedna?Ci to moze byt poskodena membrana?


7.3.12, 07:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek Re: Problem z nadstavenim LPG
neostava si vysiet sytic na karburatore? ked sa snazis ubrat, jeden regulator mas na hadici druhy na splynovaci, na splynovaci sa ladi bohatost zmesi ked mu velmi pridas/uberies jasne ze to nejde, na hadici sa ladi kolko si to potiahne,

ako to ide na benzine? otacky ok? spotreba na lpg? problemy za jazdy okrem vysokych otacok?

mne ked odisli membrany auto slo ako hodinky len zralo 14 litrov.....znamemu ked odisli membrany auto malo spotrebu normalnu ale neslo pri zoslapnuti plynu, nic sa nedialo, auto nechcelo ist az jeden pekny den neslo vobec

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


7.3.12, 07:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Problem z nadstavenim LPG
toros23 píše:
Prosim vas o radu.mam skodu forman r.v. 1992 karburator a mam tam LPG Lovato/normal vacum/,a ma strasne vysoke otacky na volnobehu vtedy ide ked sa mu snazim na splynovaci ubrat tak zhasne a nejde nastartovat a musim mu znova pridat-moj problem je v tom ze bud ide pri volnobehu na 2500 otaciek alebo nejde vobec.Neviete mi poradit o aky problem sa jedna?Ci to moze byt poskodena membrana?

Základem je, aby byl volnoběh bezvadný na benzín..

Tím regulačním šroubem na reduktoru se nastavuje pouze bohatost směsi pro volnoběh a malé zatížení..POČET OTÁČEK volnoběhu se šeřizuje dorazovým šroubem na škrtící klapce karburátoru..Tedy opakuji- NE šroubem na reduktoru.. :)

Správně shrekzv zmiňuje vzduchovou přívěru pro studené starty(tzv. sytič)..to taky musí především bezchybně fungovat.. Většina "problémů s LPG" je nakonec způsobená autem samotným, nikoliv LPG systémem :wink: :wink:


7.3.12, 19:42
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Problem z nadstavenim LPG
No na benzin mi to nechce chodit vobec ,ide to len z velkymi problemami..raz mi to mechanik urobil islo to dobre tyzden a zasa to iste na benzin to ide a ko keby bol kockaty ...trha to pri nizkych otackach zhasina


8.3.12, 11:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Problem z nadstavenim LPG
Tak to bude asi cely problem.. :sick:


8.3.12, 11:25
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz