Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 benzín 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
RedDriver píše:
jde vyčistit na autě? nebo ji musim úplně vyšroubovat od motoru?


máš tú palivovú pumpu s sklenenou bankou kde je filter :?: ak áno začal by so tým, vybrať filter vyčistiť, ak sa dá tak vymeniť aj gumičku kam dosadá tá banka, tak to tiež môže ťahať vzuch...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.3.09, 12:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Plyn mas foukany nad skrtici klapku, vubec neprochazi pres plovakovou komoru apod... motor si defakto cuca jen cistou smes plynu a vzduchu, dale pak mne napada ze mas zaneradene dutiny karbecu... doporucuju ho vyndat, rozpulit, vycistit, proplachnou a buh vi co jeste, pomenit gumicky na injektoru, a sroubech bohatosti. a dat zpet... bud to pojede na benzin nebo ne... a taky muzes mit prohle viko karbecu... kdyz jedes na plyn tak to nepoznas ale na benzin to je drasticke..


26.3.09, 12:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych tam dal ten druhej karbec na plyn to pojede tak jako tak a na benzín to těko zhoršíš :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.3.09, 12:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
trady píše:
Plyn mas foukany nad skrtici klapku, vubec neprochazi pres plovakovou komoru apod... motor si defakto cuca jen cistou smes plynu a vzduchu, dale pak mne napada ze mas zaneradene dutiny karbecu... doporucuju ho vyndat, rozpulit, vycistit, proplachnou a buh vi co jeste, pomenit gumicky na injektoru, a sroubech bohatosti. a dat zpet... bud to pojede na benzin nebo ne... a taky muzes mit prohle viko karbecu... kdyz jedes na plyn tak to nepoznas ale na benzin to je drasticke..


na LPG cez odvetranie karbu ide zmes LPG celým karbom, plavákovkou, aj tryskami atď...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.3.09, 12:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
jako jo... dostane se vsude to jo, ale hlavni trasa je primo pres difuzor rovnou do sani


26.3.09, 12:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
tu báňku u pumpy jsem vyčistil, tím to nebude...dneska zkusím vyměnit ten karbec a uvidíme...mezi karbem a sáním se dává nějakej silikon kvůli těsnosti ne? Já už jsem ho měl párkrát venku a dávali jsme tam Hylomar.

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


26.3.09, 13:33
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
originál tam je papírový těsnění :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.3.09, 15:36
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
tak karbec vyměněn, jede to o poznání líp...ale stejně se to občas škubne...vypadá to opravdu na přívod benzínu...nevím jestli mám rozebírat tu benzínovou pumpu...

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


26.3.09, 15:50
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
vyměnil jsem AC pumpu za jinou...a už se to neškube a jede to pěkně...ale mám problémy s volnoběhem...musim jezdit s mírně zatáhlým sytičem...na plyn to drží normálně 800 rpm ale na benzín to spadne až na nulu a chcípne, kdepak je chyba?

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


26.3.09, 17:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
seridit a vymenit okrouzzky na jehlach serizovani (na sroubech)


26.3.09, 17:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
RedDriver píše:
vyměnil jsem AC pumpu za jinou...a už se to neškube a jede to pěkně...ale mám problémy s volnoběhem...musim jezdit s mírně zatáhlým sytičem...na plyn to drží normálně 800 rpm ale na benzín to spadne až na nulu a chcípne, kdepak je chyba?


jáj ach...

emulgačný ventil voľnobehu cvakne :?: zrejme si budeš musieť nastaviť voľnobeh na tomto karbe, na SEDR sú tu iný odborníci, tí ti poradia lepšie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.3.09, 17:25
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
kdybych věděl, co to je, tak bych ti možná řekl jestli jo:D

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


26.3.09, 17:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
RedDriver píše:
kdybych věděl, co to je, tak bych ti možná řekl jestli jo:D


na karburátore je taký valček ktorý je napájaný 12V so zapaľovania, dá sa povedať že je to elektromagnetický odpojovač voľnobehu, teda musí mať 12V a keď vypneš zapaľovanie 12V sa stratí, tým elektromagnet odpadne a uzavrie voľnobežný kanál....

snáď to pochopíš... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.3.09, 17:48
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
jj pochopil jsem to...zkoušel jsem poštelovat tím jedním "šroubkem" vedle sytiče v pravo...už to drží otáčky kolem 600 rpm, líp se mi to nepovedlo poštelovat, ale i tak je to dobrý, už to nechcípe...ale 600 je docela málo, že? on taky může otáčkoměr kecat...

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


26.3.09, 18:32
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 769
Příspěvek 
takže opět to otáčky nějak nedrží, momentálně už ani na LPG. Ten em. ventil jsem vyměnil, protože necvakal...nyní už cvaká:) Co má vliv na otáčky u LPG? Kde se štělují?

_________________
Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221


2.4.09, 15:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz