Octavia 1.4 a LPG , zkusenosti?
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
NOVON píše: Šířka,obvod,váha ráfku+pneu.. Když obvod zůstane zachován a šířku zanedbáme
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.5.09, 19:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
rozdíl váhy je zanedbatelnej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.5.09, 20:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Octavii s 44kW? To bych tedy v žádném případě nekupoval, z toho bys byl jenom neštastnej. Tahle verze by mohla postačovat tak pro důchodcovskou jízdu po městě, ale mimo město se to určitě nechytá.. Nedovedu si představit s takovýmhle autem předjíždět třeba jen v kopci Avii, natož se s ním vydat na dálnici.
Pro Octavii byh viděl 100k motor jako rozumné minimum.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.5.09, 21:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Octavii s 44kW? To bych tedy v žádném případě nekupoval, z toho bys byl jenom neštastnej. Tahle verze by mohla postačovat tak pro důchodcovskou jízdu po městě, ale mimo město se to určitě nechytá.. Nedovedu si představit s takovýmhle autem předjíždět třeba jen v kopci Avii, natož se s ním vydat na dálnici. Pro Octavii byh viděl 100k motor jako rozumné minimum.
presne toto napadlo aj mňa... tieto varianty sa moc neujali... to je asi ešte horšie ako htp, pomer váha/výkon....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.5.09, 21:25 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
osobně si myslim, že buď 1,6SR s LPG nebo 1,9 TDi 66kw...fotřik jezdí slovensko ve 4ech lidech naloženej za 4,7 litrů podle palubáku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.5.09, 21:42 |
|
|
noxi
Příspěvky: 8
|
NOVON: Mas pravdu, ta mne zaujala.
Ale zhlediska vykonu a temer stejne spotrebe se budu koukat po 1.6.
Diesel se podle mne nevyplati. Co usetrim na nafte (pokud bude vubec levnejsi, zazil jsem doby kdy byla i drazsi nez benzin)
to utratim jen na ruceni a jak si psal opravach.
Jen me trosku prekvapuje, ze jsem v sekci LPG a nekteri mi radi naftaka
Ze by nespokojenost s LPG nebo nejake problemy?
Jeste jsem si vsiml,ze se udava u auta s LPG bez Eko poplatku. To je osvobozene?
|
3.5.09, 21:49 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
No jo,to ze mě mluvila zahořklost,protože mě teď fanouš trochu zlobí .Za dva roky,co ho mám jsem najel 70 tis,takže úspora jak sviňa a to potom člověk musí odpustit autu ledacos.Ale tá Ochcávka 1,6 ve 74 Kw je rozumná volba i ojetá.To vidím u nás soused si ji koupil a jezdí s ní jen se starou na nákupy a do kostela Od takového člověka,když to potom za pár tisíc koupíš a prdneš do toho plyn,protože to má najeto max 80 tis. to je potom výhra,to u TDI jsou ty kilometry spíš sázka do loterie.Jinak kámoš v práci má taky ochcu 1,6 LPG rok 97 má najeto nějakých 260 000 Km a nedá na ni dopustit
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
3.5.09, 23:13 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
No tak 1.6 55kW je mi sympatičtější než 74kW..Ten slabší motor je ještě poctivé konstrukce-litinový blok atd..nezničitelný motor.Sice určo tolik nepojede,ale taky tam není tolik elektroniky a čidel,které se serou u té 74kW..No nevím no..:-l
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
4.5.09, 06:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
1.6 55kW je motor z doby třetihor, je těžký - samá litina a na svůj objem nedává žádný zázračný výkon. 55kW pro octavii je pořád zoufale málo
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.5.09, 11:19 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Šemik píše: 1.6 55kW je motor z doby třetihor, je těžký - samá litina a na svůj objem nedává žádný zázračný výkon. 55kW pro octavii je pořád zoufale málo
No přebírám benzíny a žádný pořádný motor krom 1.8T a TDi do oktáv nedávali,tak že já bych bral vzhledem k jednoduchosti i tu 55kW..Závodit už nepotřebuju,přece jenom už mám 3 křížky na hřbetě..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
4.5.09, 15:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
1,6SR je jasná volba...nejde o závodění, ale o bezpečný předjetí třeba do kopce...
TDI radim, protože sem se v tom svez, SDI je sračka, ale benzínovejch 90 koní a oturbenejch díslovejch 90 se srovnávat nedá ...osobně na svezení benzín, na auto na neděli a na dovolenou dísla ...takže když se vozim, což se vozim celou dobu co jezdim, tak jezdim feldou a když jedu v neděli k babče, jedem oktávkou
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.5.09, 16:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia 1.4 a LPG , zkusenosti?
noxi píše: Ahoj! Premyslim o koupi Octavie v plynu. ( uz radeji zamontovany). Narazil jsem i na par 1.4 s 60 koniky. Jsou trosku levnejsi nez treba 1.6, jen by me zajimalo jak to asi pojede? Nedovedu si predstavit jak pojede 1.4 v Oktavce a jeste s LPG. Nechci do auta v soucasne krizi vrazet moc penez (nikdo nema jistou praci), takze bych bral nejlevnejsi co je. Jen by me zajimalo jestli ten motor zvladne ? Vozim totiz dalsi 3 lidi. Jeste si to nechavam hodne projit hlavou. Plyn by se mi libil, jelikoz najedu mesicne 2000km. Tak uz pul roku premyslim o zmene auta +LPG. Dodatecna montaz plynu se mi zda jako nevyhodna. Do soucasneho auta to urcite davat nechci. A koupit Octu a jeste plyn to jsem na 100kk Dekuji za rady F.
máš soutěž jízdy do vrchu tam bys stopro neuspěl,
založ si soutěž jízdy ze strmého kopce, nebo pád ze skály, tam možná koktávka 1.4 na LPG by uspěla miloš
|
4.5.09, 18:53 |
|
|
noxi
Příspěvky: 8
|
Tak cekam a hledam
Jen me prekvapuje, ze do Octavie Skodovaci cpou nejlepsi 1.4 55 kw, ale do Fabie se davala i 1.4 -74kw.
Myslim, ze toto by byla jedina 1.4, ktera by s tim autem i trosku hybala.
Jinak jsem se vezl v 1.6 sr - 74kw a jede to opravdu svizne.
Porad mi vrta v hlave, jak mohla Skoda vyrabet takovy otres 1.4 mpi-50kw. Jen pro zajimavost bych se v tehle motorizaci rad svezl.
Jeste mam dotaz ohledne palubniho pocitace a lpg. Ukazuje pri jizde na lpg realne hodnoty nebo ne?
|
16.9.09, 21:41 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
No my jsme doma meli mondeo 1.6, 16V, 90hp a muzu rict ze dynamika teda zadna hitparada. Jako kdyz se tomu slaplo, tak to jelo pekne, ale zase to dost zralo. Ja osobne bych do oktavky 1.4 teda nesel, pojede to snad hur nez favorit a malo to zrat taky nebude. Osobne bych sel minimalne do 1.6, nejlip 1.8. Jinak plyn taky vrele doporucuju, na ten tvuj najezd by se hodil.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
17.9.09, 06:31 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
noxi píše: NOVON: Mas pravdu, ta mne zaujala. Ale zhlediska vykonu a temer stejne spotrebe se budu koukat po 1.6. Diesel se podle mne nevyplati. Co usetrim na nafte (pokud bude vubec levnejsi, zazil jsem doby kdy byla i drazsi nez benzin) to utratim jen na ruceni a jak si psal opravach. Jen me trosku prekvapuje, ze jsem v sekci LPG a nekteri mi radi naftaka Ze by nespokojenost s LPG nebo nejake problemy? Jeste jsem si vsiml,ze se udava u auta s LPG bez Eko poplatku. To je osvobozene?
I kdyz jsem priznivec LPG, nebudu zastirat ze problemy s LPG nejsou - dle me jsou bud ve vetsi, nebo v mensi mire skoro na kazdym aute. Na obou mejch skodovkach (podtlakovej system - oproti sekvencnimu vstrikovani predpotopni system) jsem byl po montazi aspon 4x na serizeni, nez jsem byl relativne spokojenej. Kamosuj otec si nechal plyn dat do Octavky 1.6 a taky na to zezacatku nadaval - odchazely mu casto svicky a nechtel poradne drzet volnobeh. Vsechno se ale vyresilo a ted je spokojenej. Proste problemy jsou, ale ekonomicka vyhoda je nesporna - hlavne pri vetsim najezdu.
Jinak auta na LPG od eko poplatku osvobozeny nejsou
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
17.9.09, 06:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|