|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kluci, co je přesně ten blbinec na podběhu u bmm feldy?...nějak se mi to tam nelíbí, ale pro jistotu to tam zatim mám...vyhodit?...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.5.09, 22:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
měl by to bejt vyrovnavač tlaku taky už sem přemejšlel k čemu to tam je
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 06:29 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Správně se to jmenuje rezonátor vzduchu a mělo by to tlumit hluk.
|
23.5.09, 11:34 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Tlumič rezonancí v sání...BMM 40kW jej nemají a je to znát v hlučnosti motoru..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
23.5.09, 12:59 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Tady je fotka kdyby někoho zajímalo jak vypadá rezonátor uvnitř...
|
23.5.09, 13:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
werty píše: Tady je fotka kdyby někoho zajímalo jak vypadá rezonátor uvnitř...
ja som si to raz chcel dať na sanie, ale karbecové fáčko má iný sklon toho nátrubku, indučka by sa prehodiť dala v pohode...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.5.09, 13:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
NOVON píše: Tlumič rezonancí v sání...BMM 40kW jej nemají a je to znát v hlučnosti motoru..
tak to asi zahodim
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 14:10 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Trochu opožděně k tomu předehřevu:
Martin píše: Nejlepší je samozřejmně jezdit na co nejchladnější vzduch, protože obsahuje ve stejném objemu více kyslíku než teplý. Pro SEDR soudruzi vymysleli tuto blbost, protože potřebovali dostat dolů emise a to se jim dařilo jen při přesném poměru mísení vzduchu a benzínu, tak dali na sání tenhle termostat, který udržoval teplotu konstantní. Nasazuje se to jen na zimu, pokud nejsou problémy, tak ani na zimu ne, kdo má LPG, ten ať to zruší úplně. Nejlepší je termostat úplně vykuchat (stačí rozlousknout ten kryt a povolit 2x samořez) a tu díru zaslepit gumou, bývala na těch plechových. Jezdit bez celého je také blbost, protože se nasává teplý vzduch od motoru a ne studený odzadu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
27.5.09, 21:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|