Přepínání benzín-LPG u fávo
Autor |
Zpráva |
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
gokralik píše: Zvláštní je, že u karbecu žádná čidla nejsou a jezdí to jak drak za každé teploty.
Jj startuju za kazde teploty bez červeného tlačítka..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
28.11.09, 11:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
bíden,
měl bych tu takovej malej problémek, když se mě stane, že mě dojde plyn, musím dojet na bezín, přepnu z LPG na BA ono nic, začnu zpomalovat, zastavím, načerpám ručně BA a odjíždím
membrána v ac pumpě měněna ca pře rokem, jakožto i těsnění s podložkou(širší)
kde je chyba sakra?
když už jsem tady, staruju po ránech na lpg, zmáčknu lpg sytič na vteřinku, prošlápnu plyn až k podlaze, chytně mě tak po 10vteřinách, kde hledat problém tady? motor je 781,136, karb. je lekr
origo 105 motor chytal teda líp max 3-5s
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
30.12.09, 09:17 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A po ručním načerpání benzínu už to jede normálně? Kde je umístěn elmag. ventil přívodu benzínu (zpravidla modrá kostka se dvěmi dráty někde na palivovém vedení)?
Kdys měnil naposledy (jestli vůbec) membrány v reduktoru? Jestli ještě nikdy, dlouhé starty mohou způsobovat právě ony.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
30.12.09, 12:21 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
po rčním načerpání odjíždím v dál
ventil BA, je to tak: nadrž, filtr-čerpadlo-filtr, BA ventil, odbublinkovávač, karburátor
membrány sem měnil tak před 2 lety
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
31.12.09, 09:23 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jediné co mě napadlo je, že ventil je moc daleko od motoru a nestihne se načerpat při přepnutí z plynu. Nezkoušels to přepnout někde z velkého kopce, jestli si ten benzín motor nenasaje až po delší době?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
31.12.09, 11:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Je potřeba ujet nějakou vzdálenost na setrvačnost, aby si motor stačil natáhnout benzín. Mě to u starého fáčka dělalo taky. Ventil benzínu jsem měl pod akumulátorem. Vždycky jsem přepnul na benzín a asi 500m jsem jel bez rychlosti. Vždycky se to ale nedá, pokud dojde plyn v kopci nebo na křižovatce, to je radost. Na to rád vzpomínám u škody 105
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.12.09, 18:52 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
fáčko má nádrž podsatně dál, ventil je max do 1m od nádrže, právě je problém, že by to nemělo sát po delší době
dřív s tím problém nebyl, že by při 90 nestihlo nasát benzín do úplnýho zastavení se mě nezdá, jo stalo se mě to do kopce, z Liberce do Turnova
jestli není pojebnej ten ventil
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
1.1.10, 08:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Mě se to stalo párkrát u škody 105M, stál jsem na křižovatce a najednou chcípnul motor. Pak jsem točil jak blbý startérem abych tam dostal benzín. Jednou i do prudkého kopce. To jsem s tím vydrbal a na zpátečku jsem to nasál do karbecu a jel jsem. Jinak u starého fáčka jsem vždycky cítil, že přestává táhnout po přidání plynu, tak jsem raději dával pozor a raději přepnul dříve. U tohohle fáčka to dělám taky tak a když vidím prudký kopec, nebo křižovatku, raději přepnu na benzín. Mám dokonce i indikátor na té krabičce na přepínání plyn-benzín, ale nemám tam čidlo v nádrži, tak to nemám zapojené. 1000,- kč se mi dávat nechce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.10, 11:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
varok píše: Mám dokonce i indikátor na té krabičce na přepínání plyn-benzín, ale nemám tam čidlo v nádrži, tak to nemám zapojené. 1000,- kč se mi dávat nechce.
jakej indikátor ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.1.10, 11:46 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Sadra17 píše: varok píše: Mám dokonce i indikátor na té krabičce na přepínání plyn-benzín, ale nemám tam čidlo v nádrži, tak to nemám zapojené. 1000,- kč se mi dávat nechce. jakej indikátor ?
indikator stavu plynu v nadrzi uzitecna vec kdyby ukazoval presne
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
1.1.10, 11:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je těch 5 diod ? mam přepínač brc elegant
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.1.10, 12:06 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
lepší je nulovat denni počítadlo při tankování.
když vidím, že mam projeto, jdu tankovat.
taky mě to už párkrát vydrbalo, ještě, že jsou mobily a tažné lano
|
1.1.10, 14:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na LPG sú plaváky ktoré sa dajú pripojiť a nakalibrovať na budík palivomeru, ale cenovo je to niekde inde, ja používam denné počítadtlo, viem že 400km najazdím, potom už je cítiť kedy plyn dochádza, to je dosť času na prepnutie.
ja mám benzínový ventil namontovaný na karbe, asi 15cm pred vstupom do karbu, ak nejde LPG ta prepnutie na benzín trvá cca 2-3sek, mám nový bezpáčkový typ čerpadla, a ak motor stojí natiahnutie paliva do karbu pre štart trvá max 5sek štartovania...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.1.10, 15:02 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ano, mám indikátor z LED diod. Jakou mám tu krabičku na přepínání nevím. Jen že má asi 2*3cm, je tam jedna zelená dioda, která na benzín bliká a při LPG svítí. Pak tam je pět diod jako indikátor. 4zelené a jedna červená, jako rezerva. Ta mi ale svítí pořád, protože nemám zapojený ten indikátor. V nádrži je prý magnet a oni dávají nejaké čidlo, asi jazýček. Ten chlápek mi ale říkal, že to není přesné a prý to v zatáčkách a do kopce švindluje.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.1.10, 18:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak tim se to vysvětluje mě to svítí furt zeleně (zapojené to nemam) ale mam budík na multiventilu a ten taky lítá +- půl stupnice
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.1.10, 18:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|