Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 23:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Přepínání benzín-LPG u fávo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
gokralik píše:
Zvláštní je, že u karbecu žádná čidla nejsou a jezdí to jak drak za každé teploty. :)

Jj startuju za kazde teploty bez červeného tlačítka..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.11.09, 11:16
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
bíden,
měl bych tu takovej malej problémek, když se mě stane, že mě dojde plyn, musím dojet na bezín, přepnu z LPG na BA ono nic, začnu zpomalovat, zastavím, načerpám ručně BA a odjíždím
membrána v ac pumpě měněna ca pře rokem, jakožto i těsnění s podložkou(širší)
kde je chyba sakra?

když už jsem tady, staruju po ránech na lpg, zmáčknu lpg sytič na vteřinku, prošlápnu plyn až k podlaze, chytně mě tak po 10vteřinách, kde hledat problém tady? motor je 781,136, karb. je lekr
origo 105 motor chytal teda líp max 3-5s

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


30.12.09, 09:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A po ručním načerpání benzínu už to jede normálně? Kde je umístěn elmag. ventil přívodu benzínu (zpravidla modrá kostka se dvěmi dráty někde na palivovém vedení)?

Kdys měnil naposledy (jestli vůbec) membrány v reduktoru? Jestli ještě nikdy, dlouhé starty mohou způsobovat právě ony.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.12.09, 12:21
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
po rčním načerpání odjíždím v dál
ventil BA, je to tak: nadrž, filtr-čerpadlo-filtr, BA ventil, odbublinkovávač, karburátor
membrány sem měnil tak před 2 lety

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


31.12.09, 09:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jediné co mě napadlo je, že ventil je moc daleko od motoru a nestihne se načerpat při přepnutí z plynu. Nezkoušels to přepnout někde z velkého kopce, jestli si ten benzín motor nenasaje až po delší době?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.12.09, 11:13
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je potřeba ujet nějakou vzdálenost na setrvačnost, aby si motor stačil natáhnout benzín. Mě to u starého fáčka dělalo taky. Ventil benzínu jsem měl pod akumulátorem. Vždycky jsem přepnul na benzín a asi 500m jsem jel bez rychlosti. Vždycky se to ale nedá, pokud dojde plyn v kopci nebo na křižovatce, to je radost. :) Na to rád vzpomínám u škody 105

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


31.12.09, 18:52
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
fáčko má nádrž podsatně dál, ventil je max do 1m od nádrže, právě je problém, že by to nemělo sát po delší době :cry:
dřív s tím problém nebyl, že by při 90 nestihlo nasát benzín do úplnýho zastavení se mě nezdá, jo stalo se mě to do kopce, z Liberce do Turnova :lol:
jestli není pojebnej ten ventil

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


1.1.10, 08:27
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě se to stalo párkrát u škody 105M, stál jsem na křižovatce a najednou chcípnul motor. Pak jsem točil jak blbý startérem abych tam dostal benzín. Jednou i do prudkého kopce. To jsem s tím vydrbal a na zpátečku jsem to nasál do karbecu a jel jsem. Jinak u starého fáčka jsem vždycky cítil, že přestává táhnout po přidání plynu, tak jsem raději dával pozor a raději přepnul dříve. U tohohle fáčka to dělám taky tak a když vidím prudký kopec, nebo křižovatku, raději přepnu na benzín. Mám dokonce i indikátor na té krabičce na přepínání plyn-benzín, ale nemám tam čidlo v nádrži, tak to nemám zapojené. 1000,- kč se mi dávat nechce.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.1.10, 11:42
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
varok píše:
Mám dokonce i indikátor na té krabičce na přepínání plyn-benzín, ale nemám tam čidlo v nádrži, tak to nemám zapojené. 1000,- kč se mi dávat nechce.


jakej indikátor ? :shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.1.10, 11:46
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Sadra17 píše:
varok píše:
Mám dokonce i indikátor na té krabičce na přepínání plyn-benzín, ale nemám tam čidlo v nádrži, tak to nemám zapojené. 1000,- kč se mi dávat nechce.


jakej indikátor ? :shock:


indikator stavu plynu v nadrzi uzitecna vec kdyby ukazoval presne 8)

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


1.1.10, 11:57
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je těch 5 diod ? mam přepínač brc elegant

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.1.10, 12:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
lepší je nulovat denni počítadlo při tankování.
když vidím, že mam projeto, jdu tankovat.
taky mě to už párkrát vydrbalo, ještě, že jsou mobily a tažné lano :D


1.1.10, 14:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na LPG sú plaváky ktoré sa dajú pripojiť a nakalibrovať na budík palivomeru, ale cenovo je to niekde inde, ja používam denné počítadtlo, viem že 400km najazdím, potom už je cítiť kedy plyn dochádza, to je dosť času na prepnutie.

ja mám benzínový ventil namontovaný na karbe, asi 15cm pred vstupom do karbu, ak nejde LPG ta prepnutie na benzín trvá cca 2-3sek, mám nový bezpáčkový typ čerpadla, a ak motor stojí natiahnutie paliva do karbu pre štart trvá max 5sek štartovania...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.1.10, 15:02
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ano, mám indikátor z LED diod. Jakou mám tu krabičku na přepínání nevím. Jen že má asi 2*3cm, je tam jedna zelená dioda, která na benzín bliká a při LPG svítí. Pak tam je pět diod jako indikátor. 4zelené a jedna červená, jako rezerva. Ta mi ale svítí pořád, protože nemám zapojený ten indikátor. V nádrži je prý magnet a oni dávají nejaké čidlo, asi jazýček. Ten chlápek mi ale říkal, že to není přesné a prý to v zatáčkách a do kopce švindluje.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.1.10, 18:18
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak tim se to vysvětluje mě to svítí furt zeleně (zapojené to nemam) ale mam budík na multiventilu 8) a ten taky lítá +- půl stupnice :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.1.10, 18:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz