Fabia I Combi 1,2 HTP, 12V, 47kW zkušenosti s LPG
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Bohužel protože je. Je to motor určený na popostrkování po městě, ostatní využívání nese těžce. Ale samozřejmě vše záleží na údržbě a péči. Nicméně po mých zkušenostech bych ho nechtěl ani do města.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.8.10, 18:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kluzo
Příspěvky: 14
|
gokralik
všiml jsem si, že máš v autě taky plyn od Lovata. Teď mi jej nabízejí k té fábině. Je to zařízení kvalitní? Vím, že budu mít jiný typ, ale přeci...
|
12.8.10, 18:53 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tohle nemůžeš srovnávat. Já tam mám patnáct let starý neřízený podtlakový systém a tobě tam namontují nějaké vícebodové vstřikování. V tomhle ti nijak neporadím. Zkusil bych se zeptat třeba na skodahome nebo na nějakém LPG fóru.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.8.10, 18:58 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jen tak mimochodem přečti si tohle. Ať víš, do čeho jdeš.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.8.10, 19:27 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Být tebou nejdu do htp ani náhodou. Kup 1.4 (jsou dvě výkonové verze, kterou vybereš je na tobě) a tu si nech předělat na plyn. HTP je motor opravdu na zabití a myslím, že pridáním plynu mu moc nepřidáš.
|
12.8.10, 20:57 |
|
|
kluzo
Příspěvky: 14
|
Tak ti teda pěkně děkuji...
|
12.8.10, 20:59 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Honem To Prodej
|
12.8.10, 21:06 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak tak... ještě můžeš zkusit škodováckou osvědčenou 1,4 44 nebo 50kW. Myslím, že cenově na tom budou velmi podobně jako HTP a tyhle motory jsou oproti HTP velmi spolehlivé.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.8.10, 21:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
john simple píše: Honem To Prodej
No to se právě snaží ten jeho známý.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.8.10, 21:11 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Nejsou ty 1.4 náhodou 55 a 69?
|
12.8.10, 21:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to jsou šestáctiventili z produkce VW
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.8.10, 21:46 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
55 je 8V a 69 16V nekecam?
|
12.8.10, 21:54 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ne obě jsou 16V 44 a 50kw jsou 8V
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.8.10, 21:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Kecáš... 55 a 74(!) jsou oba 16V. Škodovácký motor měl 44 a 50. Samozřejmě ti němci se teď u FII změnili.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.8.10, 21:56 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Z mej zkusenosti zere motor LPG tak o 1-2 litry vic nez benzin. S montazi do HTP nemam zadny zkusenosti. Osobne bych si HTP taky nekoupil, ovsem zase si myslim, ze je lepsi koupit HTP od znamyho s jasnou minulosti a slusnym stavem, nez nejakou hajtru 1.4 z bazaru o ktere nevis vubec nic.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
13.8.10, 07:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|