Autor |
Zpráva |
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: ETHANOL E85
Ne, dlouho jsem v Praze skutečně nebyl - já tam jenom bydlím, i když ne zrovna v Michli... Tady nahoře na Lužinách se kupodivu semafory v noci vypínají, ale ne vždy všechny. Pátá hodina je zase spustí... Elektrický přenos výkonu není kvůli malé účinnosti pro automobily vhodný, používá se u lokomotov proto, že výrazně zjednodušuje ovládání velkého výkonu a má, na rozdíl od mechanického převodu se spojkou, daleko vyšší životnost. Elektrický přenos je navíc těžký a pro automobily tudíž nevhodný. Elektromobil s akumulátory je "buržoazní přežitek", prof. Keshe nabídl vládám, včetně naší, nové technologie, které řeší dopravu zcela jinak, při pokusu předvést fyzicky automobil, který nemá kola, byl belgickou vládou zablokován s tím, že auto musí mít kola a jelikož to jeho zařízení je nemá, nejde o automobil a tedy nic takového nesmí vyrábět, protože na to nemá "letecká" povolení. Zapečetili mu laboratoře a snažili se ho "udělat" na použití radioaktivních prvků, což se jim nepodařilo, jelikož jeho technologie sice používá jakési reaktory, ale ne jaderné. No, snad s tím Italové pohnou, ti se jeho technologie chytili a něco se tam prý děje. Ale zatím toho víc nevím. Prof. Keshe zvládl gravitaci a přišel na to, jak cucat tzv. volnou energii, které je okolo nás neskutečné množství. Vydal několik knih, bohužel ani jedna není přeložena do češtiny, krom toho to není čtení pro každého, co jsem slyšel od kovaných angličtinářů, velmi složitý popis, kdy se na jedné stránce prolíná třeba šest myšlenek, což ještě více překlad stěžuje. V principu tvrdí, že Einstein se s mnoha věcech spletl a hlavně oddělil gravitaci od magnetismu, což je špatně. Tvrdí, že celá věc je jednoduchá, když přijmeme tezi, že celá gravitace a magnetismus jsou v principu plazmou, která se dá ovládat polohováním. Cesta na Mars za 24 hodin, cesta z Evropy do USA za cca 9 minut s tím, že 90% této doby je vzlet a přistání... Na svých seminářích předvádí zařízení velikosti hrnku na kafe, které dokáže zvednou několik set tun bez přívodu energie... Ale to sem jaksi nepatří, jen jde o to, že všechno prozatímní snažení autmobilových výrobců je naprosto na houby, protože vede špatným směrem... A kur vítko E85 tuplem...
_________________ J.
|
8.2.13, 07:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jivo
Příspěvky: 53 Bydliště: Praha
|
Re: ETHANOL E85
Je pravda, že ekonomickou výhodu toho hybridu nedokáži posoudit. Ale elektromotor má výkon a je ekonomický ve velkém spektru otáček, což trošku vadí spalovacímu motoru. Předpokládám, že při hybridním pohonu by ten motor mohl mít 1\2 až 1\3 výkon a ty baterie být opravdu méněkapacitní. Spalovací motor by pouze zajišťoval aby baterie měli alepoň 50% kapacitu. No, ale byl to jen výstřelek do tmy. O jiných technologiích krom stále nedostupného palivového článku nemám ponětí. A pokud bydlíš na Lužinách, jistě znáš semafory Smíchov-Radlická-D5. Na Radlické se rozjedeš na zelenou a skejsneš hned na prvních semaforech. Poté naštěstí funguje zelená vlna až do Jinonic. Pak díky neřízenému semaforu často stojíš u dobočky k obchoďáku v Butovicích. Na křižovatce s Jeremiášovou se stojí tak 50:50, ale na těch dalších dvou nových a zbytečných na Bucharově u Metra na obou tak z 90%. Naštěstí to lze objet. To samé ty nové semafory na Siemensově, kdy červenou chytnu skoro také vždy. Je pravda, že na zbytku úseku zelenou vlnu chytám a je to jedna z málo výjimek. K tomu vypínání gratuluji, to na P4 ani na P10 neznáme. Dokonce ani na nových zbytečnýh semaforech na Michelské, které si vymohli matky žáků ŽŠ ačkoliv je semafor dalších asi 70m směren na BUS a TRAM. Je pravda, že zde vnizkla nová zastávka, která je přímo na tom semaforu. Ty semafory běží 24hod denně a každé vyjíždějící auto ze sídliště zastaví provoz na hlavní. Dokonce i odbočení vpravo do jednosměrky a parkoviště je chráněno červenou. Naštěstí je zde tam minimální provoz, že večer chytnu červenou tak 3x do měsíce. Nemluvě o zelených odbočovacích šipkách, u kterých neschopné Eltodo nedokáže prodloužit osvit. Takže před přepnutím na volno odbočovací šipka snad všude v Praze zhasne, aby se po pár vteřnách mohlo opět pokračovat.
_________________ Felicia 1.6 combi
|
8.2.13, 08:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
Jiří Čech píše: Milošku, umíš taky něco jiného, než pořád odpojovat lambádu? a co bys dělal ty, přijede ti borec kterího jsem nikdy neviděl že polámal řazení, dáš nové řazení auto nejede jen jak jsem popsal tak jsem odpojil konektor od lambády a pověsil konektor na drát, abych dojel auto vrátit jeho manželece, ty umíš něco víc jak si poradit stímto případem?
|
8.2.13, 18:11 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: ETHANOL E85
slovacek.milos: no, co bych dělal já - v první řadě když to auto přivezl, tak ať si ho taky odveze, neb za dobrotu na žebrotu... někdo do Tebe vrazí a budeš mít pak hromadu problémů s tím něco někomu vysvětlovat atd... v druhé řadě bych auto opravil tak, aby bylo prozovuschopné dle litery zákona, pokud pán nemá zájem, tak ať si ho odveze odtahovkou, ale nikdy bych do té plečky nesedl a neriskoval průser...
_________________ J.
|
8.2.13, 18:43 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: ETHANOL E85
[quote="jivo"]Je pravda, že ekonomickou výhodu toho hybridu nedokáži posoudit. Ale elektromotor má výkon a je ekonomický ve velkém spektru otáček, což trošku vadí spalovacímu motoru. Předpokládám, že při hybridním pohonu by ten motor mohl mít 1\2 až 1\3 výkon a ty baterie být opravdu méněkapacitní. Spalovací motor by pouze zajišťoval aby baterie měli alepoň 50% kapacitu. No, ale byl to jen výstřelek do tmy. O jiných technologiích krom stále nedostupného palivového článku nemám ponětí. ------ jo, když se vracím od Jižní spojky, tak nahoru Radlickou nejezdím, vezmu to o kus dál a Bieblovkou nahoru, Na Václavce, Peroutkova a okolo bývalého Motorletu nebo co to tam původně bylo se dostanu k velké křižovatce Jeremiášova - Radlická: to když jedu domů... pak ještě 4 semafory, většinou dva trefím na zelenou. Nebo jen dva a pak se prokutálet přes přednosti zprava třicítkou sídlištěm... Když bych chtěl na D5, tak na Řeporyjské jet po hlavní (ul. Tichnova) na semafor a pak doprava jako na Motol a tam se napíchneš na D5. Tahleta sranda od Bieblovky obnáší pouze 3 semafory... Pokud ti vadí semafory, lítej helikoptérou...
_________________ J.
|
8.2.13, 18:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
Jiří Čech píše: slovacek.milos: no, co bych dělal já - v první řadě když to auto přivezl, tak ať si ho taky odveze, neb za dobrotu na žebrotu... někdo do Tebe vrazí a budeš mít pak hromadu problémů s tím něco někomu vysvětlovat atd... v druhé řadě bych auto opravil tak, aby bylo prozovuschopné dle litery zákona, pokud pán nemá zájem, tak ať si ho odveze odtahovkou, ale nikdy bych do té plečky nesedl a neriskoval průser... výborný postup, nedávno jsem měl jednoho učně měl podobné nápady,
|
8.2.13, 19:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
ford escort 1,4 i borec přijel ráno nenatočil všechny čtyři vstřiky KO po delším točení se jeden vzpamatoval, borec pak řekl že tankoval ten levný benzín čistý etanol
|
21.2.13, 18:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
dalčí borec přijel ford 2,O dohc dva měsíce jedna k jedné i víc etanolu vše ok nyní ráno nenatočí jestli jim to přineslo nějké úspory a kolik neví
|
21.2.13, 18:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
slovacek.milos píše: ford escort 1,4 i borec přijel ráno nenatočil všechny čtyři vstřiky KO po delším točení se jeden vzpamatoval, borec pak řekl že tankoval ten levný benzín čistý etanol jsem si vzpoměl na tohoto forda eskorta, nakonec to dopadlo tak že jsme vstřiky vyšroubovali a byly OK, tak jsme mrkli na rozvody a byl ztržený řemen a netočila se vačka majitel nás trošku pomýlil
|
13.3.13, 17:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
slovacek.milos píše: co já sleduji feldu BMM tak jezdí jenom na etenol, startuje, a prej se mu to pořád vyplácí,spotřea nepatrně vyšší, parkuje v teplé garáži, na feldě má sportovní filtr, drahí svíčky, lambáda KO, místo katu trubka, felda je to jedna z prvních má diagnostickou zásuvku ještě na levém podběhu, měnil jsem ted olej a spravoval vrzající pětku dneska jsem měl toto auto majitel spojízdnil lambádu a měl poříže přepucoval jsem mu kabely, kontakty, odpojil lambácu a zas mu to jezdí i startuje pořád na líh,
|
13.3.13, 17:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
mám další felicii na etanol, je to MPi 1,3, je tam udělaná hlava, co jimajitel koupil před osmilety tak nejde kyslíková sonda, zatím lejou etanol s benálem půl na půl, nic nepocitují ani zvýšen spotřeby, benál i líh tankují na čsad veselí nad moravou pokračování k této feldě, jedná se o šetřilky kteří když pustí korunu na víc dokážou sehrýt nepředstavitelné divadlo a benziń zapověděli, tankují jen etanol,motor nastartují,nebo nenastartují nebo nastartují pak chcípne až nejde, dělají to tak že vyšrobují svíčky , ráno zapnou troubu svíčky vypečou jak buchtu pak je našroubujou a tak jezdí na líh pečení svíček je asi míně bolestivé jak si vrtat koleno
Naposledy upravil slovacek.milos dne 9.2.14, 20:46, celkově upraveno 1
|
7.4.13, 12:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: ETHANOL E85
V práci náš elektrikoř taky lil Ethanol. Ze začátku půl na půl a spokojený. Když je ale někdo vysraný, tak mu to bylo málo. Natankoval jen čistý ethanol a jednoho dne, když už bylo chladněji nemohl nastartovat. Tak jsme se mu všichni smáli. Když jezdíte na líh chvíli, možná nic nepoznáte, ale při delším provozu na čistý ethanol se podle mě něco pokaká.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.4.13, 15:56 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Re: ETHANOL E85
jivo píše: Když občas vyrazím ven, tak se dostnanu ke spotřebě kolem 9l, jezdím sám max ve dvou. Celé jsem to nečetl, ale chceš říci že tím ušetříš? Felda umí jet za 6 benzínu, dokonce i ta šestnáctistovka. S třináctistovkou se dá zajet i za 5, když se člověk snaží. Když jedu s třináctistovkou pilu a závodím Pendolinem a provokuju policajty v Passatech tak jedu za 7. Takže když si vezmu ceny E85 24,50 a N95 34,50 v Praze, vychází mi, že ty jedeš s levným palivem za 2,2Kč/km a já s drahým palivem závodím za 2,4Kč/km. Skvělé. Ale já nemusím řešit krabičky, sníženou životnost motoru, nedostatek čerpaček, startování. A mám takový dojem, že kdybych jel s lehkou nohou tak se můžeš na hlavu stavět a stejně pojedu na benzín levněji.
|
7.4.13, 21:39 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: ETHANOL E85
no vidíte to, já investoval do LPG, půl roku jsem cenový rozdíl vracel do ceny přestavby a teď mám 1,5kč/km Kořala je imho blbost bo to na to není stavěný a aby se vyplatilo to na to upravit, musela by být cena paliva trošku někde jinde...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.4.13, 22:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ETHANOL E85
slovacek.milos píše: mám další felicii na etanol, je to MPi 1,3, je tam udělaná hlava, co jimajitel koupil před osmilety tak nejde kyslíková sonda, zatím lejou etanol s benálem půl na půl, nic nepocitují ani zvýšen spotřeby, benál i líh tankují na čsad veselí nad moravou třeba v tomto případě se něco dovíme, má sešitky a pořád všechno zapisuje kde tankoval kolilk, za kolik, stav počitadla, denně ujede 5O km, než ten etanol natankoval tak o tom snad tři roky básní
|
8.4.13, 11:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|