Autor |
Zpráva |
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
A pokračujem ešte tým, že som sa vrátil zo skúš. jazdy.
Nastail som predzapal na 10st (ako niekto odporúčal). Išlo to do zahriatia (ako vždy), potom parkrát sciplo,
ale potom ešte po "zabehaní" som chcel vykriknúť "Heureka" (nescíplo možno aj 15x) a s radosťou som videl
tabuľu obce, kde som sa otáčal, ale žiaľ, po scipnutí. Naspäť už stále scíplo. Ak červ.tl. necvaká,
tak až po vypnutí kľúča naskočí, ale aj nenaskočí. Musím opakovať vypnutie kľúča. (predstavte si križovatku),
lebo toto som skúšal počas jazdy za mestom.
|
11.7.09, 11:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
Mám aj druhý karburátor (bol predtým v aute a chodil dobré), ale pre zlé parametre na benz EK, som menil za tento. Ale ten som tiež menil, lebo tiež scíplo. Medzitým sa kde-čo upravovalo na motore. Skúsim ho (teoret. by sa nemalo nič zmeniť),
ale až po ešte nejakom odskúšaní rád, ktoré od vás s vdakou očakávam.
Mne nejde o opravu "zadarmo", ale preto, že opravár nechce nič robiť, zato, že je to LPG.
Oni sú verní benz.
On mi odtránil prietok vody do oleja, teda došlo k vybratiu hlavy, výmene tesnenia, nastavenie ventilov a rozdeľovača.
Predtým to išlo dobré na LPG, benz. som vôbec nepotreboval.
|
11.7.09, 11:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
chcípa ti to aj na benzín potom nehľadaj chybu v LPG systéme
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.7.09, 19:13 |
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
To som už písal, že sa to rovnako chová pri benz. aj LPG. Práve preto hľadám chybu niekde inde.
Teraz večer som šiel zas na skúš. jazdu po dobití akum. Poobede, čo som upravoval voľnobežné otáčky šrubkou na reduktore, teraz večer to hned haslo.
Proste - zakaždým ináč. Skúste niečo, čo ste vy riešili.
|
11.7.09, 21:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pietro píše: To som už písal, že sa to rovnako chová pri benz. aj LPG. Práve preto hľadám chybu niekde inde. Teraz večer som šiel zas na skúš. jazdu po dobití akum. Poobede, čo som upravoval voľnobežné otáčky šrubkou na reduktore, teraz večer to hned haslo. Proste - zakaždým ináč. Skúste niečo, čo ste vy riešili.
jazdi na benzín a hľadaj chybu na karbe, alebo v zapaľovaní...
dôkladne skontroluj tesnosť sacieho traktu, spoj hlava sanie, sanie karb, napokon aj vývod na posilovač a v našom prípade aj vývod pre reduktor, všade to musí byť dokonalé tesné a nesmie prisávať vzduch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.7.09, 17:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: problém voľnobeh
takže pôvodný problém sa vrátil, ale prišiel som na jednu zaujímavú vec...
prejavuje sa to pokaždé hlavne v zime...
ale, do teraz som mal ten Green ( športový filter - vložka ), na skúšku som nasadil klasický papierák a cesta do roboty sa zdala ok, ten Green má o mnoho väčšiu priepustnosť ako papierák a tým v saní je iný podtlak, pri tom Green-e sa to dá pomerne ťažko vyladiť ( poloha v ktorej je voľnobeh LPG stabilný ) pri papieráku som to ešte neskúšal, iba som ich prehodil a sledujem...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.12.09, 18:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: problém voľnobeh
tak je to o niečo lepšie ale LPG voľnobeh sa nedá pri prevádzkovej teplote nastaviť ani toľko čo na benzín...
na benzín všetko ok, voľnobeh cca 900, na LPG sa nedá nastaviť viac ako 700-800, kôli dobíjaniu potrebujem aspoň tých 850, ale aj tak ten voľnobeh na LPG nieje stály, ono to nekolíše, ale ak v záťaži vyradím tak klesne na tých 900 a postupne do 20-30sek klesne na 700 a tam už drží dobre. ale to na dobíjanie s menšou remenicou na kľuke Š100 sú malé otáčky.
ešte skúsim nejako pošteľovať karbec na benzín, ale pochybujem že to pomôže...
ale všimol som si že voľnobeh bol ok, ak bol ten predošlý termostat ktorý držal teplotu tak tesne na začiatku bieleho poľa, tento druhý to presne v strede a aj to poriadne kúri - nepomohlo by nejakým termostatom ustáliť teplotu reduktora nižšie ako motora a ako nejakou odbočkou, alebo spiatočkou sledovať teplotu vody čo odchádza s reduktora a ak by dosiahol 60° tak by sa prietok reduktorom priškrtil ale vodu malým okruhom by to nesmelo pribrzdiť, a reduktor by sa expanziou vedel ochladiť aj sám... ( na to by sa dal použiť aj ten termostat čo som vybral, ale ako to zapojiť )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.12.09, 01:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: problém voľnobeh
kurňa... vy ste ignoranti
ako stabilizovať teplotu reduktora na ( povedme 70° ) bez toho aby som priškrtil malý okruh, ale za studena aby všetka voda malého oktuhu išla cez reduktor
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.12.09, 22:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nějak takhle a regulovat manuálně ty dva kohouty + sledovat přídavnej budík
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.12.09, 22:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: nějak takhle a regulovat manuálně ty dva kohouty + sledovat přídavnej budík
dík za návrh ale manuál som jednoznačne zavrhol, musí to byť automaticky a najradšej by som na to využil termostat, ale ako to jednoducho zapojiť a aké diely by sa na to dali použiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.12.09, 22:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
s teplotou som zatiaľ nič nerobil, ale akékoľvek aj najjemnejšie nastavovanie nepomáha už ma s toho j...e, neexistuje aby sa to nejako nedalo vyladiť, na benzín je to ok.
čo s tým mám ešte robiť.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.12.09, 18:18 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
poriadne vycisti karburator s sprejom,a bude dobré
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
29.12.09, 19:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
wordy píše: poriadne vycisti karburator s sprejom,a bude dobré
aha kto sa tu ukázal
ty aj žiješ
karbec čistučký, nastavený, splyňovač po revízii ( výmena membrán a všetkého čo sa dalo ), nastavený a robí to stále, už som sa s tým naučil jazdiť, stejne jazdím prakticky stále zo zaradenou rýchlosťou a keď už idem stáť tak je to ok...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.12.09, 18:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|