Autor |
Zpráva |
thepromise
Příspěvky: 96 Bydliště: Mladá Boleslav
|
nevím jak karburátorové fáčko, ale feldě by to ublížit nemělo pokud to budeš tankovat ředěné třeba 50:50, ethanol je korozivní, proto se to nemá rádo s hliníkem...mno ale já osobně to teda nedoporučuji, už sem o tom napsal dost, mě osobně to vůbec nejelo, ale vůbec a spotřeba byla astronomická, ovšem znám kluka s feldou kterýmu se akcelerace skoro nezměnila a má jen větší spotřebu, při ceně ethanolu ho stejný počet km vyjde stále o trošku levněji, ale já k tomu moc nemám..co je bio neni dobrý....pokud chceš ušetřit, na feldě je hodně dobrý LPG...ovšem při ceně montáže se to ne každému vyplatí
_________________ Škoda Felicia 1,3 50 kw, 1997 LXi
http://moje.auto.cz/-awson/pastelka.html
|
17.6.10, 18:46 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
werty
Příspěvky: 376
|
Bodejť by to pořádně jelo když jsou k plnému využití potencionálu E85 potřeba úpravy jak na palivové tak i zapalovací soustavě. Pokud se to bude tankovat do sériového motoru pak to nikdy nepojede tak jak by to mohlo jet kdyby se na tom trochu zapracovalo. Paradoxně je pro toto jednoduší (relativně z pohledu svépomoci) úprava karburátorové soustavy.
_________________ Favorit 136X
|
17.6.10, 19:15 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
thepromise píše: nevím jak karburátorové fáčko, ale feldě by to ublížit nemělo pokud to budeš tankovat ředěné třeba 50:50, ethanol je korozivní, proto se to nemá rádo s hliníkem...mno ale já osobně to teda nedoporučuji, už sem o tom napsal dost, mě osobně to vůbec nejelo, ale vůbec a spotřeba byla astronomická, ovšem znám kluka s feldou kterýmu se akcelerace skoro nezměnila a má jen větší spotřebu, při ceně ethanolu ho stejný počet km vyjde stále o trošku levněji, ale já k tomu moc nemám..co je bio neni dobrý....pokud chceš ušetřit, na feldě je hodně dobrý LPG...ovšem při ceně montáže se to ne každému vyplatí
co se týče LPG tak jej v autě mám a nad tím etanolem uvažuji že bych ho bral vždy na ten rozjezd než se motor zahřeje páč za co dám za 10 litru benzínu mám skoro plnou nádrž LPG ...
tak pokud by to moc nejelo nic se neděje páč sem na "lenost" zvyklej ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
17.6.10, 19:25 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27238 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
startuj rovnou na LPG ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.6.10, 19:45 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Sadra17 píše: startuj rovnou na LPG ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tohle sem ještě nezkoušel ale bojím se že mi to nechytne ... ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
|
17.6.10, 20:37 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10568 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ty vole, kluci, jesli tohle nekdo cte, musi bejt hotovej. jeden se zepta co si myslime o tom palivu, ze nic o tom nenasel, tak asi mel precist predchozi 4 strany , kde o tom dost diskutujem, zepta se na vec zodpovezenou uz na strane 2, dalsi nahodi to ze by to mohl pouzivt na startovani studeneho motoru a jinej trupik mu napise startuj na plyn. ![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif) to jsem jen upozornil na upadajiciuroven diskuze..
na startovani motoru misto benzinu to zkusit muzes, ale v zime bych do toho nesel..preci jen ma jine vyparne tepo nez benzin a mohl bys nenastartovat..takze na zimu treba 1:1 , ale samotnej ne..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.6.10, 21:34 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Netankuj to, ani ředěné (to už se asi nevyplatí) ani čisté. Osobně si myslím, že to autu moc neškodí, ale bez úprav to auto fakt nejede.
|
17.6.10, 23:17 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
werty
Příspěvky: 376
|
Jde vidět že Kachnis ví o čem mluví... samotný Ethanol respektive E85 není vůbec dobré používat ke startování a to zejména a hlavně studeného motoru. V jižní americe kde se provoz na ethanol rozšířil nejvíce je u karburátorových soustav nutné vyhřívání samotného tělesa karburátoru aby se odparnost ethanolu zlepšila a tudíž bylo možné na něj i startovat. Ale spíše se to praktikuje tak že ke startu se používá benzín a následně se přepíná na ethanol. Existují karburátory které mají separátní plovákové komory kde se pro start přivádí benzín ze samostatné nádrže nebo spíš nádržky a následně se ventilem v karburátoru přepíná na druhou plovákovou komoru pro provoz na ethanol.
_________________ Favorit 136X
|
17.6.10, 23:38 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
hardb píše: Sadra17 píše: startuj rovnou na LPG ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) tohle sem ještě nezkoušel ale bojím se že mi to nechytne ... ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
musíš mít dobře seřízený motor a v pořádku zapalování.
nevím jak s fačkem, ale já startuji na LPG v létě i v zimě.
|
18.6.10, 06:14 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
for Kachnis:
no sry ale tohle téma sem našel díky googlu a nevšiml sem si že je tu těch stran více ....
for john simple:
nevím jestli je to seřízením nebo čím ale jednou se mi stalo že sem jel autem tak 1500m na benzín přepl sem to na LPG a chvíli motor běžel pak chcípl nastartoval sem ho a chytl a měl kolem 100-150 otáček/min a zase chcípl dal se tam benzín a už sem jel a až se mi zahřál motor tak ten plyn to vzalo už normálně ....
jinak když někdy přepínáním na plyn a motor není dostatečně zahřátý tak to někdy trošku zacuká a je po problému
|
18.6.10, 06:41 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
musíš to přepnout nejdříve do mezi polohy, vyjet ten benzín a až to začnš chcípat, tak potom přepnout na plyn.
takhle si jen zasereš svíčky. některá auta jsou na to dost háklivé
|
18.6.10, 09:15 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Stechoimetrická zmes vzduch-benzín je 14.7:1 (Air-fuel ratio )
Stechiometrická zmes vzduch - E85 je 9,8:1 ( a to je trosku rozdiel )
zavodne riad. jednotky maju prepinac Dual Maps a je to namapovane uplne rozdielne, felicia takuto moznost nema a neverim, ze tolko dokaze doregulovat Lambda
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
18.6.10, 10:37 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10568 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
john simple píše: musíš mít dobře seřízený motor a v pořádku zapalování. nevím jak s fačkem, ale já startuji na LPG v létě i v zimě.
motor muzes mit derizenejsebelip,ale proste nektery motory na to nechytnou. To ze to chyta Sadrovi neznamena ze to tak plati pro cely svet. je proste zbytecny timtrapit motor, je to proste kravina a jeste jednou kravina. studeny motor mas startovat na to , na co je stavenej a to je benzin. proc by asi nova auta mela lpg resene tak, ze navrci na benzina po ohrati motoru na urc teplotu prepnou ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) radsi zvysujte vykony anevymyslejte blbosti SADRO ![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif) .
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.6.10, 13:52 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
john simple píše: musíš to přepnout nejdříve do mezi polohy, vyjet ten benzín a až to začnš chcípat, tak potom přepnout na plyn. takhle si jen zasereš svíčky. některá auta jsou na to dost háklivé
tohle samozdřejmě vím a taky to tak dělám až začne auto cukat tak tam pustím ten LPG ale při tomto se mi to stalo že to chvíli běželo pak to chcíplo a pak sem to nemohl nastartovat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) až sem tam pak zase pustil benzín ....
|
18.6.10, 16:16 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
možná je něco špatně, u 120tek to tak běžně jde, kamoš to tak dělal i na polskem fiatu, startoval a jezdil pouze na LPG.
vlastne bracha mel motor z facka ve 125tce a taky pouze LPG.
a jezdilo to
|
18.6.10, 21:09 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|