Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Problém při přepínání LPG Fel 1,6Mpi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=15663 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vlastik [ 19.2.09, 02:06 ] |
Předmět příspěvku: | Problém při přepínání LPG Fel 1,6Mpi |
Dobrý den Mám problém s přepínáním lpg z režimu benzin/plyn při dosažení stanovené teploty a otáček motoru pro přepnutí. Problém spočívá v prodlevě doprovázené drnčivým zvukem od motoru a výrazným úbytkem výkonu! V servisu kde mi lpg namontovali provedli tento týden vyčištění lpg vstřikovačů a následovné seřížení. Pro úplnost uvádím, že mám motor 1,6 opatřený sekvenčním vstřikováním plynu (řídící jednotka Magic 2), lpg je namontováno cca 4 rokem s najetými 50 tis.km. Od montáže do dnešního týdne mimo pravidelné revize bylo provedeno pouze zmiňované čištění vsřikovačů a seřízení. Kde může být problém? Děkuji za odpovědi- Vlastik |
Autor: | NOVON [ 19.2.09, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém při přepínání LPG Fel 1,6Mpi |
Vlastik píše: Dobrý den Mám problém s přepínáním lpg z režimu benzin/plyn při dosažení stanovené teploty a otáček motoru pro přepnutí. Problém spočívá v prodlevě doprovázené drnčivým zvukem od motoru a výrazným úbytkem výkonu! V servisu kde mi lpg namontovali provedli tento týden vyčištění lpg vstřikovačů a následovné seřížení. Pro úplnost uvádím, že mám motor 1,6 opatřený sekvenčním vstřikováním plynu (řídící jednotka Magic 2), lpg je namontováno cca 4 rokem s najetými 50 tis.km. Od montáže do dnešního týdne mimo pravidelné revize bylo provedeno pouze zmiňované čištění vsřikovačů a seřízení. Kde může být problém? Děkuji za odpovědi- Vlastik Máš tam vstřikovací lištu nebo samostatné vstřikovače? |
Autor: | Drak [ 19.2.09, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někde se ti hádá doba prodlevy mezi přepnutím, to ti ale musí napíchnout na diagnostiku a popřípadě vyresetovat nastavení. |
Autor: | Vlastik [ 20.2.09, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Někde se ti hádá doba prodlevy mezi přepnutím, to ti ale musí napíchnout na diagnostiku a popřípadě vyresetovat nastavení. Jak jsem již uvedl- systém byl po vyčištění vstřiků napojen na PC a bylo provedeno nové nastavení lpg dle benzinové řídící jednotky včetně vyresetování případných chyb v lpg řídící jednotce. Napadá mě, zda problém není částečně způsoben kvalitou lpg jako paliva. Tankuji z 99% na té jedné pumpě. Zkusím vyjet celou nádrž plynu a natankovat jinde. Pak dám vědět, zda to pomohlo či nikoliv. Vlastik |
Autor: | Vlastik [ 20.2.09, 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém při přepínání LPG Fel 1,6Mpi |
NOVON píše: Vlastik píše: Dobrý den Mám problém s přepínáním lpg z režimu benzin/plyn při dosažení stanovené teploty a otáček motoru pro přepnutí. Problém spočívá v prodlevě doprovázené drnčivým zvukem od motoru a výrazným úbytkem výkonu! V servisu kde mi lpg namontovali provedli tento týden vyčištění lpg vstřikovačů a následovné seřížení. Pro úplnost uvádím, že mám motor 1,6 opatřený sekvenčním vstřikováním plynu (řídící jednotka Magic 2), lpg je namontováno cca 4 rokem s najetými 50 tis.km. Od montáže do dnešního týdne mimo pravidelné revize bylo provedeno pouze zmiňované čištění vsřikovačů a seřízení. Kde může být problém? Děkuji za odpovědi- Vlastik Máš tam vstřikovací lištu nebo samostatné vstřikovače? Mám tam vstřikovače zn. Valtek namontované u sebe. Nevím, zda se to nazývá vstřikovací lišta. Můžu když tak doplnit o foto. Proč je to vlastně důležité, zda je tam vstřikovací lišta a nebo jen samotné vstřikovače? Vlastik |
Autor: | NOVON [ 20.2.09, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
VLASTIK: No pokud se jedná o vstřikovací lištu,tak právě ta může být zdrojem problémů..Dle mého plynaře hodně odcházejí..Jsou si toho vědomi i v HL Propanu-výrobce LOVTEC,tak už tyto lišty nenabízejí a nahrazují je samostatnými,inovovanými vstřikovači..Je vlastně zázrak,že ti to ještě nějak funguje,většinou to odcházelo do 2 let.. Zajeď ještě do jiné plyno-dílny,ať se na to mrknou.. Jo a benál ok? |
Autor: | Vlastik [ 20.2.09, 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: VLASTIK: No pokud se jedná o vstřikovací lištu,tak právě ta může být zdrojem problémů..Dle mého plynaře hodně odcházejí..Jsou si toho vědomi i v HL Propanu-výrobce LOVTEC,tak už tyto lišty nenabízejí a nahrazují je samostatnými,inovovanými vstřikovači..Je vlastně zázrak,že ti to ještě nějak funguje,většinou to odcházelo do 2 let.. Zajeď ještě do jiné plyno-dílny,ať se na to mrknou.. Jo a benál ok? Benzín už také OK. Nedávno jsem nechal vyměnit škrtící klapku i s těsnící gumičkou pod ní a také nové sací potrubí s tou gumovou manžetou. Do té doby jsem měl problémy s volnoběhem a zhasínáním motoru při vyřazení- prostě klasická nemoc 1,6tek. Teď sametový volnoběh a žádné zhasínání. Můžeš mi prosím poslad odkaz, jakými samostatnými vstřikovači se ty stávající nahrazují? Díky- Vlastik |
Autor: | NOVON [ 22.2.09, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
VLASTIK: Mrkni na www.kolgas.cz .Jsou to stránky mého plynaře.V referencích je HONDA CR-V-vstřikovací lišta,potom MONDEO-samostatné vstřikovače.To Mondeo je moje bývalé auto,sekvence MAGIC 2.. |
Autor: | SpeUK [ 2.3.09, 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
cau mam problem, vcera jsem vymenil motor z moji skody 130GL, dal jsem tam motor z rapida 136, motor slape pekne ma silu peknej tah, tak jsem to jel vcera vyzkouset a prepnul jsem si i na plyn jel v poradku. dneska jsem nastartoval na benzin a nechal ho zahrad, vse bez problemu ale kdyz jsem chtel prepnout na plyn tak jsem dal do mezpolohy, benzin dosel, prepnu a nic motor prestal mit silu na plyn vubec nereagoval. tak nevim musel jsem zastavit a prepnout na benzin a napumpovat. nevite cim by to mohlo byt? diky |
Autor: | NOVON [ 2.3.09, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
SPEUK: Promiň,ale nedošel ti plyn?;-) |
Autor: | SpeUK [ 2.3.09, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to mi nedosel mam jete pul bomby, jsem to zase zkousel ted pres den prepnout a sem tam se to chytne a jede uplne normalne i na plyn ale parkrat se mi stalo ze to zase vubec nereagovalo. cim to muze byt? |
Autor: | michalkatka [ 2.3.09, 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
SpeUK píše: Tak to mi nedosel mam jete pul bomby, jsem to zase zkousel ted pres den prepnout a sem tam se to chytne a jede uplne normalne i na plyn ale parkrat se mi stalo ze to zase vubec nereagovalo. cim to muze byt? nebude to nejaká kontaktná chyba (občasný spoj), alebo zasekávajúci sa niektorý LPG ventil, možno v nádrži, alebo ten pred reduktorom... |
Autor: | SpeUK [ 2.3.09, 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
na elektriku jsem koukal, je vsechno zapojeny, ale ty niekrovy ventily, je moznost je nakym zpusobem zkontrolovat? |
Autor: | spartra [ 3.3.09, 08:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jednoduše, povolit spoj, když začne técti lpg je to průchodný vstřikovací lišta http://lpg-shop.elpege.cz/launch.php?s= ... f7c55e05fe |
Autor: | jansmid [ 9.7.09, 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | a co reduktor tlaku? |
Mě něco podobného dělal reduktor tlaku od Lovtecu (taky jsem měl Fel 1,6 s Magic 2). Ten reduktor nedokázal udržet tlak anebo naopak děsně přefukoval. Pak mi auto shořelo (montáž LPG ve firmě AUTOMANIA Sedlčany, Praha , nyní mám LPG v jiném voze a od jiného výrobce a už to nezlobí. Přepínalo to samovolně během jízdy už s teplým motorem, musel jsem hodně přidávat plyna a vytáčet motor s tím, že se to často ne zrovna na 1. pokus přeplo zpět. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |