Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Priamy vstrek
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=15964
Stránka 1 z 1

Autor:  salomen [ 7.3.09, 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Priamy vstrek

Aký je princíp fungovania namontovaného LPG u viacbodového MPI.Je iba jeden princíp či viaceré?Lebo jeden týpek má viacbodové MPI a prepína to ešte ručne.

Autor:  Ondras83 [ 7.3.09, 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

no je tam příruba na sání a děda má lovato (nebo lovtec) no a při 2 tis to cukne a přepne...já mám BMM a můžu to točit do 5 tis a jak klesaj otáčky, tak to přepne...takže když řadim z 2jky na trojku, tak to přepne při klesání otáček a necuká to

Autor:  michalkatka [ 7.3.09, 13:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Priamy vstrek

salomen píše:
Aký je princíp fungovania namontovaného LPG u viacbodového MPI.Je iba jeden princíp či viaceré?Lebo jeden týpek má viacbodové MPI a prepína to ešte ručne.


na MPi sa dá namontovať systém kde je LPG nasávané nad klapkou, je to obdoba podtlakového systému ako napr BMM.

druhá varianta je sekvenčné vstrekovanie, kde je LPG vstrekované priamo do sania je to pridružené k vstrekovačom benzínu, zároveň potrebuje jednotku LPG ktorá sleduje dobu vstreku benzínu, benzínové vstrekovače odstavuje a prepočítava na vstrek LPG, je to pomerne zložitejšie a aj drahšie...

Autor:  salomen [ 8.3.09, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Takže u podtlakoveho býva asi tak o kolko vyššia spotreba?

Autor:  michalkatka [ 8.3.09, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

salomen píše:
Takže u podtlakoveho býva asi tak o kolko vyššia spotreba?


záleží na nohe je to veľmi individuálne, ale ak máš na MPi škrtič riadený lambdou tak je to takmer to isté, ale sekvenčné môže byť až 0,5l/100 na tom lepšie, ale nieje to pravidlo, ak máš na MPi podtlakový systém môže byť spotreba o 0,5 - 1l väčšia... a tiež to nikdy nieje pravidlo...

nerád dávam nejaké čísla, ale vo všeobecnosti by to mohlo platiť...

Autor:  salomen [ 8.3.09, 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ja len tak orientačne.Rozmýšlam že kúpim Feldu 2000 ešte s tým podtlakovým plynom.Takže som chcel vediet nejake info.

Autor:  michalkatka [ 8.3.09, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

salomen píše:
Ja len tak orientačne.Rozmýšlam že kúpim Feldu 2000 ešte s tým podtlakovým plynom.Takže som chcel vediet nejake info.


to je relatívne jednoduché a spoľahlivé...

Autor:  NOVON [ 8.3.09, 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

salomen píše:
Ja len tak orientačne.Rozmýšlam že kúpim Feldu 2000 ešte s tým podtlakovým plynom.Takže som chcel vediet nejake info.

V 99 procentech platí,že kdo má lpg,tak hodně jezdí,proto doporučuju koupit auto bez plynu a nechat namontovat systém nový..

Autor:  salomen [ 9.3.09, 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

To je pravda.Koľko je maximalka na 1.3 felicii benzín a kolko asi tak dá keď je na LPG.Teda asi aký pokles výkonu na staršom systéme LPG.Dík.A ako vyzerajú papiere od LPG.Nejaká knižka kde sa zapisujú aj ukony ako výmena membrán a filter alebo ako??

Autor:  michalkatka [ 9.3.09, 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

salomen píše:
To je pravda.Koľko je maximalka na 1.3 felicii benzín a kolko asi tak dá keď je na LPG.Teda asi aký pokles výkonu na staršom systéme LPG.Dík.A ako vyzerajú papiere od LPG.Nejaká knižka kde sa zapisujú aj ukony ako výmena membrán a filter alebo ako??


LPG má takú knižočku,ke je vyznačená platnosť bomby montáž typ číslo splyňovača aj bomby, kde sa zapisujú ročné kontroly ale pri sebe by si mal nosiť iba platné potvrdenie o tej ročnej kontrole.

samozrejme LPG musí byť zapísané v techničáku....

Autor:  NOVON [ 9.3.09, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

salomen píše:
To je pravda.Koľko je maximalka na 1.3 felicii benzín a kolko asi tak dá keď je na LPG.Teda asi aký pokles výkonu na staršom systéme LPG.Dík.A ako vyzerajú papiere od LPG.Nejaká knižka kde sa zapisujú aj ukony ako výmena membrán a filter alebo ako??

No neboj,předpisových 130 km/h to pojede určitě... :D :D :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/