Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favorit na E85? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=17129 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | cyz [ 14.5.09, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | Favorit na E85? |
Máte někdo zkušenosti s palivem E85? Už jsem viděl první benzínky kde to tankují a na netu jsem našel že se snad má dát koupit sada na přestavbu mono-motronicu, za nějakých 6000,- vč. DPH což mi přijde daleko rozumnější, pokud se tu E85 rozšíří tak mám při mojem nájezdu km náklady za 2-3 měsíce zpátky, dávat 20 000 do LPG se mi nechce. Má to nějaký háček? |
Autor: | Josef.Radocha [ 14.5.09, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
co sem slyšel od bratránka(pumpař) tak to bude dobrej sajrajt na motory a sníží se jim životnost, ale čert ví... já se zatím o to moc nezajímal |
Autor: | Šemik [ 14.5.09, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co má být ta E85? |
Autor: | Kachnis [ 14.5.09, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
smes benzinu a etanolu..potiz je ze dany palivo ma jinou rychlost horeni, vyhrevnost a podobne, takze my si to narychtujem na karbu a rozdelovaci a monotronici a podobni musej servisovat |
Autor: | cyz [ 14.5.09, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže motor s karburátorem by na to měl jet normálně po seřízení směsi a předstihu? |
Autor: | Vít [ 14.5.09, 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
podle me jo, ted jeste jestli to pude natankovat, aby to nemelo nejakou debilni pistoli |
Autor: | Kachnis [ 15.5.09, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
jelikoz to ma byt jednou nahrada klasickyho paliva,tak pistol musi byt stejna akorat bude treba jinak barevna.. |
Autor: | ondra120 [ 15.5.09, 09:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebude u tohoto paliva problém ten, že těch 85% lihu způsobí zamrzání trysek u nevyhřátého motoru? Protože líh má podstatně větší výparné teplo než benzín, tj. pokud mě pamě´t neklame tak v místě trysky se to bude ochalzovat. No jenom teoretizuju, třeba těch 15% benálu stačí... Rozhodně by mě to taky zajímalo, motorů škodováckých na pokusy je zatím dostatek . Dle mě tp bude chtít jenom zvětšit trysky, vzdušníky nechat a přenastavit bohatost směsi. Samo předstih + asi jiné svíce. Nevíte někdo kde už tyto benzinky jsou? |
Autor: | tomasjavorsky [ 15.5.09, 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebude problém s nastavením toho karbecu, když E85 se dá tankovat v libovolném poměru? Pokud vím, tak třeba Saaby nebo Volva na to běžně jezdí, a můžou tankovat benzín + E85 v různých poměrech - od samotného benzínu, až po 85% E85 a 15% benzínu. |
Autor: | Dyno [ 15.5.09, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hoši a kolik ta sranda (E85) stojí? nebo bude stat? |
Autor: | mb1 [ 15.5.09, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Smes benzinu a etanolu..potiz je ze dany palivo ma jinou rychlost horeni, vyhrevnost, tzn. pro dosažení stejného výkonu musím být ve směsi vzduchu víc etanolu než benzínu, takže se taky zvýši spotřeba. Bude to záležet na procentním obsahu etanolu v benzínu, čím víc etanolu - tím se bude spotřeba vyšší. Pokud bude procentní obsah etanolu hodně kolísat tak to bude jednou chudé jednou bohaté a bude se muset pořad seřizovat. Myslím si že nejlepší bude zustat u benzínu na který byl motor vyroben a nastaven. |
Autor: | janmil [ 15.5.09, 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | e85 |
Kedysi som skúšal Š120 poháňať liehom (taká plastová biela flaška obsah 1l) neviem či to bol etanol alebo metanol, ale fungovalo to ako-tak iba na sytič. Vstrekovanie sa s tým asi vysporiada lepšie, ale karburátor by sa musel brutálne pretryskovať. |
Autor: | cyz [ 15.5.09, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: e85 |
Ondra120: Nebál bych se toho, E85 je osvědčené palivo, v některých zemích se na to jezdí snad 20 let nebo i víc a funguje to tak proč by nefungovalo u nás? |
Autor: | Pech. [ 15.5.09, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeden známý na to provozoval BMM40kw fáčko bez úprav, byť se s tím řj.nějaký čas trápila.... jezdil až dojezdil----- na korozi... |
Autor: | ondra120 [ 16.5.09, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: e85 |
cyz píše: Ondra120: Nebál bych se toho, E85 je osvědčené palivo, v některých zemích se na to jezdí snad 20 let nebo i víc a funguje to tak proč by nefungovalo u nás? No, něco sem si o pohonu na líh přečetl a tam je hlavní problém to zamrzání trysek. Pkud ovšem těch 15% benzínu stačí,aby se tak nedělo,tak bych v tom neviděl nejmenší problém, taky bych to rád zkusil. Kde jsi to viděl už prodávat? Na vsetíně u unicornu to mají vylepené,ale obsluha o tom neví ani fńń. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |