Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

úvaha o plynu do fava 1994 50kw bmm
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=17517
Stránka 1 z 5

Autor:  škodař [ 7.6.09, 15:15 ]
Předmět příspěvku:  úvaha o plynu do fava 1994 50kw bmm

tatík má fávo v pěkným stavu každej den v provozu tak přemýšlíme o LPG mám doma ještě jedno favo karbec se sistémem lovato šli by z něho nějaké díli použít aby byla přestavba levnější? datum výroby bomby je 2004/12 ale asi nemá multiventil soudím podle toho že k ní nevede žádný drát co jsem kuchal škodovku s BRC tak k ní šel drát jakoby s telefoní koncovkou :oops:

nemáte tipy na nějakou solidní firmu?

díky moc za jakékoliv rady a návrhy

Autor:  Jarda S. [ 7.6.09, 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

pokud ujede 15000l, ročně tak se to vyplatí :wink:

Autor:  gokralik [ 7.6.09, 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

Proč ročně? Spíš po ujetí 15000 km se všechno splatí a pak už se jenom směješ (pokud se tam něco nekazí).

Autor:  NOVON [ 7.6.09, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

No ale nechte namontovat nový systém a u fava je dobrá nádrž místo rezervy,bo je jinak kufr v prd..Cena přestavby BMM je 15-20 tis,dle výrobce a nádrže..Firem je spousta,já jezdím k tomuto maníkovi www.kolgas.cz

Autor:  škodař [ 7.6.09, 15:48 ]
Předmět příspěvku: 

a jak je to s použitím tech starých věcí můžu použít podtlakovej systém? elektroniku moc nemusím a mám strach že budu muset s každou blbinou do servisu pasuje mix z karbu na vstřikování? :oops:

Autor:  Jarda S. [ 7.6.09, 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

ne nepoužiješ nic :(

Autor:  gokralik [ 7.6.09, 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ono to jde nabastlit na BMM normální podtlakový. Ale pak to žere 13l/100 a jednotka si s tím neví rady. Nejede to, emise jsou úplně v řiti a nestartuje to. Nejhorší na tom je, že to auto jednou jede na benzín, jednou zase na plyn. Neumí se rozhodnout. Nedoporučoval bych to.

Autor:  škodař [ 7.6.09, 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

a může tam být ten podtlakovej? nebo musím mít ten dražší?

Autor:  gokralik [ 7.6.09, 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

To netuším. Na STK tomu prd rozumí.

Autor:  NOVON [ 7.6.09, 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jako dej si tam co chceš,ale musíš si to namontovat sám.Montážník ti tam podtlak pro karbec nedá,protože není schválen pro BMM a pokuta za montáž nevhodného systému je až 1 000 000 kč..;-)

Autor:  škodař [ 7.6.09, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
Jako dej si tam co chceš,ale musíš si to namontovat sám.Montážník ti tam podtlak pro karbec nedá,protože není schválen pro BMM a pokuta za montáž nevhodného systému je až 1 000 000 kč..;-)
promin já to psal zrovna když gokralik odepisoval tak jsem to nevěděl a dávat tam kvůli plynu karbec je asi blbost co?
a co mi hrozí když tam dám to lpg bez zapsání načerno a zamaskuji?

Autor:  Jarda S. [ 7.6.09, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

když se nic nestane tak nic ale jak se stane tak to máš za mega a to si bez baráku a ještě zadluženej :lol:

Autor:  škodař [ 7.6.09, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
když se nic nestane tak nic ale jak se stane tak to máš za mega a to si bez baráku a ještě zadluženej :lol:
tak to se fakt vyplatí :lol:

Autor:  NOVON [ 7.6.09, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

No opravdu s tímhle bych nelaškoval..Pokud je to fávo fakt zachovalé,tak dejte legální lpg..Už to bude mít homologaci 01,což znamená možnost přemontování do jiného auta s jednobodem a taky ''nový systém je nový systém''- nižší poruchovost atd..Vím o čem mluvím z 8 aut na lpg jsem pouze jednou koupil auto už z namontovaným lpg a jeden problém s plynem za druhým..od té doby starší lpg nechci...:-l

Autor:  michalkatka [ 8.6.09, 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

o tom podtlakovom systéme na BMM by som si dovolil polemizovať, spotreba záleží na nastavení podobne ako u karbu, vttedy RJ motora riadi iba voľnobeh, zmes v zátaži je závislá na priškrtení škrtičom tak isto ako u karburátoru, lenže ak má niekto zle nastavenú zmes na voľnobeh, RJ mu to dokoriguje pootvorením klapky, ale prechod na záťaž nastavíš jedine dostatočne bohatou zmesou, potom to žerie ako tank, ideálne je nastaviť voľnobeh tak aby RJ nastavila uhol klapky na voľnobeh LPG tak isto ako na benzín, potom je spotreba porovnateľná ako s lambdatronikom.

čo sa týka legálnosti tohoto systému mi plynár povedal že je daný typ vozidla a súčiastok ktoré sú pre neho schválené, napr. v type Favorit je všetko aj pre karbec, aj pre BMM, nerozlišuje sa to, takže sa to legálne namontovať môže.

samozrejme v čase montáže musí spĺňnať aktuálne platné predpisy.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/