Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zapojení LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=17830
Stránka 1 z 1

Autor:  charlie66 [ 29.6.09, 14:34 ]
Předmět příspěvku:  Zapojení LPG

Ahojte 8) Mohli byste mi prosím poradit?
Mám v autě řízený podtalakový systém lpg od lovtecu, na stránkách HLpropanu
Kód:
http://www.hlpropan.cz/schema.htm
je to označený jako Lambda tronic komplet code Nr: 4010, je tem i schéma zapojení.
Tento systém, jak jsem to pochopil, je řízený hlavně od lambda sondy, pak taky od tps a bere i signály z cívky.
No a zajímalo by mě jak je možné, že je řízen od lambdy když je jadnotka od lpg napojen na lambdu přes bílý drát který je vyhřívání? Neměla by být napojena na černý drát který je signál? Nebo jak to vlastně funguje?
Za všechny informace vám mloc děkuju :wink:

Autor:  NOVON [ 29.6.09, 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj..jen 1 věc ti povím..Pokud ti to funguje,tak do toho nevrtej..;-)
Můžeš tam mít universální lambdu a barvy káblů můžou být jinak..

Autor:  charlie66 [ 29.6.09, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

bych do toho nevrtal, jenomže ono to nefunguje :evil: Mělo by to podle lambdy regulavat množství plynu co de do sání pomocí krokovýho motorku, ale to bohužel nereguluje, měřil sem lambdu a ta je špatná (auto má najeto 270000 tak má na to právo), potvrdil to i výpis chyb na diagnostice. Lambdu už mám novou, je to teda univerzál, ale dráty to má stejně jako ta co je tam teď, dva bílý výhřev, černej signál a šedej kostra. Jde mi jenom o to zapojení plynu, jestli to má bejt opravdu na býlim kabelu, pak nechápu jak to může regulovat, nebo jestli to mám přepojit na ten černej. Za rady děkuju.

Autor:  michalkatka [ 29.6.09, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

charlie66 píše:
bych do toho nevrtal, jenomže ono to nefunguje :evil: Mělo by to podle lambdy regulavat množství plynu co de do sání pomocí krokovýho motorku, ale to bohužel nereguluje, měřil sem lambdu a ta je špatná (auto má najeto 270000 tak má na to právo), potvrdil to i výpis chyb na diagnostice. Lambdu už mám novou, je to teda univerzál, ale dráty to má stejně jako ta co je tam teď, dva bílý výhřev, černej signál a šedej kostra. Jde mi jenom o to zapojení plynu, jestli to má bejt opravdu na býlim kabelu, pak nechápu jak to může regulovat, nebo jestli to mám přepojit na ten černej. Za rady děkuju.


lambdatronik má regulovať zo signálu lambdy... a biely je na lambde napájanie vyhrievania +12V takže neviem...

v tej schéme je biely ako ten čo ide už do tej jednotky lambdatronik, ale na lambde nieje definovaný ktorý cvaknúť, alebo teda nieje to tam jasne definované...

Autor:  SpeUK [ 23.7.09, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, jenom sem vmáčknu dotaz ať nezakládám další téma. Kam je u favorita (karborátor) zapojený hlavní zdroj plynu u systému BRC :?: Díky

Autor:  michalkatka [ 23.7.09, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

SpeUK píše:
Ahoj, jenom sem vmáčknu dotaz ať nezakládám další téma. Kam je u favorita (karborátor) zapojený hlavní zdroj plynu u systému BRC :?: Díky


:shock: :shock:

skús lepšie formulovať otázku...

inak hlavný zdroj plynu je v rope, je to produkt pri rafinovaní benzínu....

Autor:  SpeUK [ 25.7.09, 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

Myslel jsem tim napajení elektrického systému plynu. To že plyn je z ropy, vim taky.

Autor:  21lucas [ 25.7.09, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

SpeUK píše:
Ahoj, jenom sem vmáčknu dotaz ať nezakládám další téma. Kam je u favorita (karborátor) zapojený hlavní zdroj plynu u systému BRC :?: Díky


nad klapku sani do smesovace

Autor:  SpeUK [ 25.7.09, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

SpeUK píše:
Myslel jsem tim napajení elektrického systému plynu. To že plyn je z ropy, vim taky.

ne kam vede trubka ale eletrika?

Autor:  21lucas [ 25.7.09, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

SpeUK píše:
SpeUK píše:
Myslel jsem tim napajení elektrického systému plynu. To že plyn je z ropy, vim taky.

ne kam vede trubka ale eletrika?


jo aha ted si nejak nepamatuju jaky system je BRC ale pokud to je na aute s BMM (jednobodove vstrikovani) tak vetsina kabelu vede vo vlastni ridici jednotky pak par kabelu do ridici jednotky benzinu na Lambda sondu a na snimac polohy skrtici klapky

pokud je to karburator tak jenom na napajeni a dozadu na elektromagneticky ventil nadrze

Autor:  michalkatka [ 26.7.09, 05:53 ]
Předmět příspěvku: 

samotné napájanie LPG systému je s obvodu 15, čiže napätie pri zapnutom zapaľovaní... :idea:

Autor:  SpeUK [ 26.7.09, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
samotné napájanie LPG systému je s obvodu 15, čiže napätie pri zapnutom zapaľovaní... :idea:

Díky to jsem chtěl vědět :D

Autor:  21lucas [ 26.7.09, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

SpeUK píše:
michalkatka píše:
samotné napájanie LPG systému je s obvodu 15, čiže napätie pri zapnutom zapaľovaní... :idea:

Díky to jsem chtěl vědět :D


tak mas jednoduse formulovat otazku a byla by ti jednoduse formulovana odpoved

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/