Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kde přidat víc štávy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=17922
Stránka 1 z 1

Autor:  Ladin [ 5.7.09, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Kde přidat víc štávy

Čus,co jsem tu řešil své problémy,tak je v LPG servise vyřešily,jenže provedli seřízení LPG a auto je uplně mrtvé,maximálka je 120 Km/h a to to jezdilo 160,ale hlavně při plném plynu to nechce jít vůbec do otáček jak je ta směs chudá.Mám BRC,na směšovači jsou ze předu 2 šroubky na imbusák + jeden takový čudl s kterým jde otáčet,dál na hadici,která jde do ,,karbecu" je další šroub s kterým jde otáčet,tak vůbec netuším,kde tomu mám přidat,dík za návrhy.

Autor:  Ondras83 [ 5.7.09, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

řešil sem to taky, ale opačně, jelo to jak střela, ale žralo jak tank...ten zelenej na imbus, s tim sem nehnul, ale s tim druhym (je jakoby v díře) ten mám povolenej na 2,5 otáčky, ten co s nim de točit rukou mám tuším na 2 otáčky a tim ventilem na hadici sem to jen tak doladil podle sluchu, když sem to utáh, tak nešla do otáček, povolit, tak trošiku klepala, pak sem povolili hodně a dusila se, tak sem to tak poladil podle sluchu a reakce na plyn(akcelerátor) no a je to v cajku, na nádrž mojim stylem ujedu 362km (31l LPG, a to se s ní moc neseru)

Autor:  gokralik [ 5.7.09, 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tím velkým na hadici řešíš otázku výkon/spotřeba. Když ho utáhneš, tak to sice nežere (no zas nesmí být utáhlý moc, to pak furt dupeš na plyn a ta spotřeba zase vyleze) a když ho povolíš, tak to zase jede a žere. Nejlepší je asi vytočit ten šroub tak na 3-4 otáčky a pak se jít projet...někam, kde můžeš i nad 120km/h. Nejdříve to pojede jako střela, tak vylezeš z auta o půl otáčky ho utáhneš...jedeš tu trasu znova, pojede to lenivěji ale ještě slušně...tak dlouho budeš utahovat dokud ti nebude připadat, že už to je opravdu hodně líné. Pak to povolíš zas tak o půl až celou otočku a mělo by to být ideální.

Autor:  Ladin [ 5.7.09, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

Díkec,zítra to zkusím.

Autor:  slovacek.milos [ 6.7.09, 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ladin píše:
Díkec,zítra to zkusím.



někdy utáheš ventil a přidáš na výkonu a naopak povolíš a jede miloš

Autor:  varok [ 6.7.09, 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

A ty máš normál ventil i na té hrubé hadici, když máš BMM? Já už tam má servo, které ovládá bohatost směsi přes ŘJ od LPG. Možná ale záleží na typu systému. Já mám taky systém BRC, ale docela nový. Mám ho tam asi 2 roky. Nejlepší je opravdu to někde pořádně projet a zkusit jak to reaguje na plyn. pedál. Teď by chtělo ten šroub na hadici asi povolit minimálně o 1 otáčku. Jestli se to zlepší a pojede to už slušně, tak bych jemně dotáhl. Jestli to bude pořád mizerné, tak bych o další půl otáčku povolil. A pořád povoloval po půl otáčkách, dokud to nepojede podle tvých představ.

Autor:  Ladin [ 6.7.09, 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem ho logicky povolil a byla to katastrofa,takže zpět na výchozí polohu,po čtvrt otáčkách jsem ho dotahoval až to jelo slušně.Teď jen změřím kolik to bude hltat.Možná to bylo naopak příliš bohaté.Do teď jsem jezdil do 9 litrů,což je celkem slušné v 5 lidech a s 14R 185/60 a to jsem to nijak nešetřil,tak snad to tak zůstane.

Autor:  slovacek.milos [ 9.7.09, 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

nejlépe když utahuješ po pěti minutách jezdíš a dostaneš se do bodu kdy to zleniví a pak mírně povolíš v tom místě je optimum miloš

Autor:  Ladin [ 10.7.09, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

Teď jsem najel na 40 l LPG 530 Km.S těma bačkorama co tam mám myslím dobrý,ne?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/