Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problem s LPG - moc zere
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=18318
Stránka 1 z 3

Autor:  mazhor [ 4.8.09, 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Problem s LPG - moc zere

Mam karbecovy facko se systemem Tartarini.Jezdim kratsi trasy-vetsinou do 30-ti km a mam trosku problem se spotrebou - zere me to 10l/100km plynu. Dalsi problem je ze me pri prujezdu zatackou na volnobek klesa volnobeh, pri razantnejsim projeti to nekdy i zdechne. Membrany mam v reduktoru novy, vymeneny rozdelovac, hadice od reduktoru do sani utazena tak, ze kdyz to utahnu jen o ctvrt otacky, uz se v nizkejch otackach dusi. Co s tim? :-)

Autor:  Pech. [ 6.8.09, 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

u 135ky, pokud nejezdíš vyloženě důchodcovským stylem, je 10/100 úplně normální... na nějakých 8-9 by ses doslat u 135ky jen na velmi dlouhých trasách 100+km v kuse a klidným stylem jízdy...

jak jezdíš kratší trasy, nebo chceš aby to trochu jelo, je 10 nic, coby bylo divné...

136 by měla být op něco lepší.. ale o dva litry určitě ne...

Autor:  slovacek.milos [ 6.8.09, 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

že ti to kolísá v zatáčkách tak to může být i špatná membrána že je moc těžká a odstředivou silou pak mění směs na volnoběh

že ti to žeře, nahlaš jaké máš svíčky a jaké odtrhy, odpor VN kabelů, palce, jaký máš předsstih zda ti nelíce +- 30 stupnů, kolik máš napětí při zaplých světlech, co hustění pneu, co přední destičky, pak musíš opěnovat veškeré spoje, vbelkou spotřebu dělá i nedotažený multiventil na nádrži tam mizá pěkně plyn a nic nepoznáš spotřeba by měla být 8.5 kšhjá noha miloš

Autor:  mazhor [ 7.8.09, 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

Pech. píše:
u 135ky, pokud nejezdíš vyloženě důchodcovským stylem, je 10/100 úplně normální... na nějakých 8-9 by ses doslat u 135ky jen na velmi dlouhých trasách 100+km v kuse a klidným stylem jízdy...

jak jezdíš kratší trasy, nebo chceš aby to trochu jelo, je 10 nic, coby bylo divné...

136 by měla být op něco lepší.. ale o dva litry určitě ne...


mam 136-tku, podle zkusenosti od znamejch co maj fazola na plyn by to melo zrat tak do 9 litru. Kdyby se to o litr snizilo, byl bych spokojenej :-)

Autor:  gokralik [ 7.8.09, 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

Pech. píše:
u 135ky, pokud nejezdíš vyloženě důchodcovským stylem, je 10/100 úplně normální... na nějakých 8-9 by ses doslat u 135ky jen na velmi dlouhých trasách 100+km v kuse a klidným stylem jízdy...


S tím nemohu souhlasit. Na dlouhých trasách se dokážu dostat i pod 7 litrů, moje klasické mimo město je kolem 8,5 a ve městě přiznávám, že to žere jak tank. Však se podívej na moji spotřebu v podpisu. Jen je tam teď trochu vyšší, protože jsem to pořád seřizoval. :oops:

Autor:  Andrej [ 7.8.09, 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
že ti to kolísá v zatáčkách tak to může být i špatná membrána že je moc těžká a odstředivou silou pak mění směs na volnoběh

že ti to žeře, nahlaš jaké máš svíčky a jaké odtrhy, odpor VN kabelů, palce, jaký máš předsstih zda ti nelíce +- 30 stupnů, kolik máš napětí při zaplých světlech, co hustění pneu, co přední destičky, pak musíš opěnovat veškeré spoje, vbelkou spotřebu dělá i nedotažený multiventil na nádrži tam mizá pěkně plyn a nic nepoznáš spotřeba by měla být 8.5 kšhjá noha miloš



Mam otazku ohladne toho multiventilu. Asi pred 3mesiacmi som menil membranu a filter(Lovato). Na nadrzi je taky ventil, ktory som zatiahol uplne,aby vlastne neslo LPG do splynovaca a aby som mohol v klude vymenit ten filter. Po vymeneni som ho povolil ale neviem ci moc alebo malo, alebo je to jedno? Na pumpe mi aj hovoria ze strasne pomaly mi to tankuje. A moja otazka je ze ci tym multiventilom si myslel tento ventil, ktory som tu opisal. A problem mam taky ze uz dva krat sa mi stalo ze mi spotreba rapidne vyskocila cca 14-16l a to jazdim stale rovnakym stylom a skoro stale mimo mesto a normalne mavam spotrebu 8l. Normalne dve nadrze som jazdil na priemer 8l, potom zrazu jedna nadrz mi vysla na 15l, potom dalsie dve nadrze na 8l a teraz znova som mal 16l. Tak ako si pisal ze ta spotreba moze byt sposobena aj tym multiventilom, tak to moze byt aj moj priklad.
Neviete ako ma byt ten ventil povoleny?. Nadrz je 60l (48lmaximum).
A este otazka, nemoze byt ta spotreba sposobena aj nekvalitnym LPG? bo tankujem vsade tam kde je najlacnejsie a skoro vzdy na inej cerpacke.

Autor:  slovacek.milos [ 7.8.09, 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Andrej píše:
slovacek.milos píše:
že ti to kolísá v zatáčkách tak to může být i špatná membrána že je moc těžká a odstředivou silou pak mění směs na volnoběh

že ti to žeře, nahlaš jaké máš svíčky a jaké odtrhy, odpor VN kabelů, palce, jaký máš předsstih zda ti nelíce +- 30 stupnů, kolik máš napětí při zaplých světlech, co hustění pneu, co přední destičky, pak musíš opěnovat veškeré spoje, vbelkou spotřebu dělá i nedotažený multiventil na nádrži tam mizá pěkně plyn a nic nepoznáš spotřeba by měla být 8.5 kšhjá noha miloš



Mam otazku ohladne toho multiventilu. Asi pred 3mesiacmi som menil membranu a filter(Lovato). Na nadrzi je taky ventil, ktory som zatiahol uplne,aby vlastne neslo LPG do splynovaca a aby som mohol v klude vymenit ten filter. Po vymeneni som ho povolil ale neviem ci moc alebo malo, alebo je to jedno? Na pumpe mi aj hovoria ze strasne pomaly mi to tankuje. A moja otazka je ze ci tym multiventilom si myslel tento ventil, ktory som tu opisal. A problem mam taky ze uz dva krat sa mi stalo ze mi spotreba rapidne vyskocila cca 14-16l a to jazdim stale rovnakym stylom a skoro stale mimo mesto a normalne mavam spotrebu 8l. Normalne dve nadrze som jazdil na priemer 8l, potom zrazu jedna nadrz mi vysla na 15l, potom dalsie dve nadrze na 8l a teraz znova som mal 16l. Tak ako si pisal ze ta spotreba moze byt sposobena aj tym multiventilom, tak to moze byt aj moj priklad.
Neviete ako ma byt ten ventil povoleny?. Nadrz je 60l (48lmaximum).
A este otazka, nemoze byt ta spotreba sposobena aj nekvalitnym LPG? bo tankujem vsade tam kde je najlacnejsie a skoro vzdy na inej cerpacke.


ten ventil se povoluje až na doraz miloš

Autor:  Andrej [ 7.8.09, 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to idem povolit,predpokladam ze v smere hodinovych ruciciek :)
A mohla byt ta spotreba sposobena ze to nebolo uplne povolene?

Autor:  slovacek.milos [ 7.8.09, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Andrej píše:
Tak to idem povolit,predpokladam ze v smere hodinovych ruciciek :)
A mohla byt ta spotreba sposobena ze to nebolo uplne povolene?


asi ne , ale po směru hodinových ručiček daleko nedojedeš :( miloš

Autor:  Ondras83 [ 7.8.09, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Andrej píše:
Tak to idem povolit,predpokladam ze v smere hodinovych ruciciek :)
A mohla byt ta spotreba sposobena ze to nebolo uplne povolene?


asi ne , ale po směru hodinových ručiček daleko nedojedeš :( miloš


:lol: utahuješ po směru, povoluješ proti směru :roll:

Autor:  URU [ 7.8.09, 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

tak přidam svojí zkušenost se spotřebou LPG... muj Rapid, motor 742.136 v ne moc dobrym stavu, spotřeba trvale 10-11 prakticky bez závislosti na stylu jízdy... na sraze jsem rozebrak karb, protože na benál nešel seřídit, a po cestě do MB do muzea a pak cesta do Tábora (svižnějc, do kopečka v levym pruhu (byly 2 v jednom směru) 120km/h, plyn na podlaze) spotřeba 7.91L/100km :shock: a já spíš čekal něco jako 12 :)
důvod nechápu, ale je to tak...

Autor:  slovacek.milos [ 8.8.09, 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

dnes jsem měl před barákem moji bývalou feldu spotřeba průměr do osmi, fáčko mi jezdilo tak 8.5, co jsem měl volvo tak 13 po městě max a když jsem táhl za sebou vozík s autem na dálku průměr 9

na malou spotřebu musí mít auto dobrý výkon na benaál, tlaky, svíčky 0.5 kabely do 10 kiloohmů, palec do pět, rozdělovač nesmí házet předstil +- autobus, předstih je asi nejlepší když na benál motor při akceleraci mírně detonuje, škrtící ventil utažený tak aby motor mírně zlenivěl, nový vzduch filtr, utažený multiventil na nádrži a opěnované všechny spoje, volnoběh musí ubírat při utahování šroubu volnoběhu ne při jeho povolování, pak pneumatiky, brzdy vyřazování, a spotřeba klesne miloš

Autor:  Andrej [ 9.8.09, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Andrej píše:
Tak to idem povolit,predpokladam ze v smere hodinovych ruciciek :)
A mohla byt ta spotreba sposobena ze to nebolo uplne povolene?


asi ne , ale po směru hodinových ručiček daleko nedojedeš :( miloš



Takze prisiel som na to preco bola taka spotreba...
Spotreba bola vlastne normalna ako vzdy cca 8l,a vysoka spotreba 15l bola sposobena tym ze mi na cerpacke natankovali 100% nadrze a nie 80%, neviem ako je to mozne, ale logicky mi to tak vyslo, lebo dnes ked som bol znova tankovat tak mi vysla spotreba 4l. A preto 4l, lebo pri predposlednom tankovani mi nadrz pustila 100% a dnes len 80%.

V com moze byt chyba ze mi to natankovalo 100%?, moze byt nieco s nadrzou???? (A este treba spomenut ze na jednej benzinke som tankoval 2x a raz mi na 100% a druhy krat uz normalne 80% natankovalo)

Autor:  gokralik [ 9.8.09, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Chyba by případně byla v čerpací stanici. U tebe ne.

Autor:  mazhor [ 10.8.09, 07:51 ]
Předmět příspěvku: 

Andrej píše:
slovacek.milos píše:
Andrej píše:
Tak to idem povolit,predpokladam ze v smere hodinovych ruciciek :)
A mohla byt ta spotreba sposobena ze to nebolo uplne povolene?


asi ne , ale po směru hodinových ručiček daleko nedojedeš :( miloš



Takze prisiel som na to preco bola taka spotreba...
Spotreba bola vlastne normalna ako vzdy cca 8l,a vysoka spotreba 15l bola sposobena tym ze mi na cerpacke natankovali 100% nadrze a nie 80%, neviem ako je to mozne, ale logicky mi to tak vyslo, lebo dnes ked som bol znova tankovat tak mi vysla spotreba 4l. A preto 4l, lebo pri predposlednom tankovani mi nadrz pustila 100% a dnes len 80%.

V com moze byt chyba ze mi to natankovalo 100%?, moze byt nieco s nadrzou???? (A este treba spomenut ze na jednej benzinke som tankoval 2x a raz mi na 100% a druhy krat uz normalne 80% natankovalo)


Kazda plynova benzinka ma jinak serizenej tlak, kterym tankuje. Proto tam kde je tlak silnejsi natankujes vic litru a u jine min. Potom ti ta spotreba jednou vyjde treba 11 a podruhy treba 6l

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/