Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nestartuje na benzin
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=18722
Stránka 1 z 1

Autor:  palorep1 [ 2.9.09, 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Nestartuje na benzin

Mam forman BMI 40KW s pohonom na LPG. Po odstavení motora už nenaštartujem. Štartér točí a motor nenaskočí. Pri roztláčaní keď prepne na LPG tak ide normálne. Keď prepnem na benzín a stojím na mieste tak ide na voľnobeh normálne aj keď pridám plyn tak ide do otáčok ale keď chcem pohnúť tak ho hneď zadusí a ak prepnem z plynu na benzín za jazdy tak motor strašne škube vypadáva. Vymenený palivový filter aj čerpadlo nové VN kabely aj sviečky. Iskru hádže benzín je cítiť. Neviem čo stým poradte. Dakujem

Autor:  M4sterCZ [ 2.9.09, 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje na benzin

palorep1 píše:
Mam forman BMI 40KW s pohonom na LPG. Po odstavení motora už nenaštartujem. Štartér točí a motor nenaskočí. Pri roztláčaní keď prepne na LPG tak ide normálne. Keď prepnem na benzín a stojím na mieste tak ide na voľnobeh normálne aj keď pridám plyn tak ide do otáčok ale keď chcem pohnúť tak ho hneď zadusí a ak prepnem z plynu na benzín za jazdy tak motor strašne škube vypadáva. Vymenený palivový filter aj čerpadlo nové VN kabely aj sviečky. Iskru hádže benzín je cítiť. Neviem čo stým poradte. Dakujem

ja sem mel podobný problem a bylo to tím že nekdo přitáhnul lanko plynu a řídící jednotka pak nemohla vykalibrovat klapku tak to takhle blblo na benál a na plyn to docela jelo a co maš za system LPG

Autor:  palorep1 [ 2.9.09, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Stargas ale na plyn to ide bez problémov ale zdá sa že môžeš mať pravdu lebo motor reaguje aj na lahučký dotyk plynového pedálu. tak to vyskúšam.

Autor:  michalkatka [ 3.9.09, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

ak bolo menené čerpadlo, aj filter zrejme bude zlý regulátor tlaku na klapke, pomohlo by podľa milošovho návodu zapojiť tlakomer a sledovať za jazdy...

Autor:  Ladin [ 4.9.09, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem taky takový problém a bylo to nějaké relé související s plynem.Zajeď do nějakého plyncentra,oni už to dají do kupy :wink:

Autor:  michalkatka [ 5.9.09, 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ladin píše:
Měl jsem taky takový problém a bylo to nějaké relé související s plynem.Zajeď do nějakého plyncentra,oni už to dají do kupy :wink:


relé čo odpája vstrekovač pri prevádzke na LPG...

Autor:  palorep1 [ 13.9.09, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

Takže predpokladám, že už je problém vyriešený. Vymenil som palivové čerpadlo, nastavil škrtiacu klapku a vymenil čidlo teploty motora. ten teplý štart spôsobovalo čidlo teploty motora ktoré dávalo chybné informácie a dávalo veľa benzínu.

Autor:  palorep1 [ 28.9.09, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Tak a je tu zasa ten istý problém. po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu motor sám zdochne a nechce nastartovať. Ked vychladne tak naskočí na tri otáčky startérom. čidlo teploty je nové hallov snímač nový, rozdelovač nový, VN káble nové. už neviem čo vymeniť. Aké hodnoty by malo mať čidlo teploty po zahriatí? mne ukazuje 280 ohm.

Autor:  slovacek.milos [ 28.9.09, 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

palorep1 píše:
Tak a je tu zasa ten istý problém. po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu motor sám zdochne a nechce nastartovať. Ked vychladne tak naskočí na tri otáčky startérom. čidlo teploty je nové hallov snímač nový, rozdelovač nový, VN káble nové. už neviem čo vymeniť. Aké hodnoty by malo mať čidlo teploty po zahriatí? mne ukazuje 280 ohm.



275-375 při 80, to ti ale nepomůže to je údaj že je dobré čidlo,

ale v řídící jednotce pokud je v háji vedení tak si tam řj zadá -45 a si v háji nastartuješ vše OK a teplý motor nenatočíš, teplotu musíš zjistit vagem máš dvě čidla na přístrojovku a do řídící jednotky

takže vag redukce na forman nebo vyhledat pin a napojit, adresa motor, měřené hodnoty a teplota motoru je kolik za tepla i za studena :?: :?: :?: miloš

Autor:  palorep1 [ 28.9.09, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

meral som vedenie a nema žiadny odpor takže je v poriadku. a meral som aj čidlo teploty a dalo mi to hodnotu 283. Ale jeden poznatok. Naštratoval som studený motor bez problémov a nechal ho na voľnobeh klepať a po dosiahnutí optimálnej teploty z ničoho nič zdochol a už ho nenastartujem až kým nevychladne. akoby zablokovalo prívod paliva. Má vstrekovač nejakú teplotnú ochranu alebo niečo iné?

Autor:  palorep1 [ 30.9.09, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

tak som na to asi prišiel mal som studený spoj na kontakte ktorý prepínal benzín plyn a vyčistil som všetky kostry a motor slape ako hodinky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/