Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Lpg OK, na benzín se dusí po startu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=18877 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | valtr81 [ 14.9.09, 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | Lpg OK, na benzín se dusí po startu |
Zdravim, když nastartuju (na benzín) a chci se rozjet tak se mi motor dusí, škube a nechce jet. Po cca tak 10-30s už je to ok a rozjede se. Pokud nastartuju a hned přepnu na plyn (dvojitým prošlápnutím pedálu), tak už je rozjezd v pohodě. Při pozdějších rozjezdech je už rozjezd na benzín v pohodě. Co by to mohlo dělat? Díky za rady. |
Autor: | pajavlk [ 16.9.09, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Lpg OK, na benzín se dusí po startu |
valtr81 píše: Zdravim, když nastartuju (na benzín) a chci se rozjet tak se mi motor dusí, škube a nechce jet. Po cca tak 10-30s už je to ok a rozjede se. Pokud nastartuju a hned přepnu na plyn (dvojitým prošlápnutím pedálu), tak už je rozjezd v pohodě. Při pozdějších rozjezdech je už rozjezd na benzín v pohodě. Co by to mohlo dělat? Díky za rady. K tomuto dotazu bych se připojil. Mám na své Feldě stejný problém. Já mám vysledováno, že tahle závada se u mě projevuje víc za teplého motoru. Osobně typuju na lambádu, ale nejsem v oboru zběhlý, takže budu moc rád, když se na tohle téma někdo chytne. |
Autor: | gokralik [ 16.9.09, 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky bych rád na to přišel. Motoru BMM asi není LPG přáno, je vás víc, kteří máte stejnou závadu. Mimochodem i můj děda. Spotřeba je obrovská, nastartovat auto je neskutečně obtížné. Děda nainstaloval odpojovač baterky do kabiny řidiče a když od auta odchází, odpojí ji. ŘJ se vyresetuje a zas to jakž takž jede... Mimochodem jaké máte systémy LPG? Elektronické nebo podtlakové? |
Autor: | Ladin [ 16.9.09, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky jsem měl ty problémy se starty,po naskočení to hned chcíplo,pak už to na benzin nešlo nastartovat a za jízdy na benzin to dělalo bordel.Tak jsem se nas..l,vyjel nádrž,šoupnul tam nějaký adetivum na pročištění trysek natankoval do plna Shell power racing,chvíli na to jezdil a nic,tak jsem se na to vykašlal a jezdil a startoval na LPG.A jak to čerpadlo stále tlačí,i když jedu na LPG,tak jednoho dne se to zázračně zpravilo, na benzin to startuje na drc a jede to na něj taky krásně,toď můj příběh |
Autor: | pajavlk [ 16.9.09, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já myslím, že s ucpanou palivovou cestou to nebude mít nic moc společného. Možná popisujeme každý trochu něco jiného, ale spíš myslím že ne. Já to v podstatě skoro vždycky na ten benzín nastartuju, ale běží to chvíli pod otáčkama a někdy to i chcípne. Stačí to držet chvíli pod plynem a za deset vteřit to jede normálně. V případě, že to běží pod otáčkama, tak s tím ale nejde jet. Musim počkat, až se vzpamatuje a teprve pak se rozjet. Někdy to v provozu docela vadí. Jina W-power mi nepomáhá.Nechci měnit půl auta, než přijdu na závadu. Může to dělat spousta věcí. Co na to třeba Miloš? |
Autor: | Ladin [ 16.9.09, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
pajavlk píše: Já myslím, že s ucpanou palivovou cestou to nebude mít nic moc společného. Možná popisujeme každý trochu něco jiného, ale spíš myslím že ne. Já to v podstatě skoro vždycky na ten benzín nastartuju, ale běží to chvíli pod otáčkama a někdy to i chcípne. Stačí to držet chvíli pod plynem a za deset vteřit to jede normálně. V případě, že to běží pod otáčkama, tak s tím ale nejde jet. Musim počkat, až se vzpamatuje a teprve pak se rozjet. Někdy to v provozu docela vadí. Jina W-power mi nepomáhá.Nechci měnit půl auta, než přijdu na závadu. Může to dělat spousta věcí. Co na to třeba Miloš? Přesně co popisuješ,tak má tatík na služební feldě,ale na MPi s 270 000 Km na krku,tak už je to asi těma Km na LPG doblblé |
Autor: | gokralik [ 16.9.09, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to tak. Když někam dojedeš, tak motor chcípneš na LPG. Řídící jednotka si tedy zapíše parametry pro provoz na LPG. Jenže když zase k autu příjdeš a nastartuješ, do motoru jde benzín. Jenže jednotka má hodnoty pořád z LPG, proto to do přepnutí nejede. Taky bych chtěl znát řešení tohoto problému. Škoda, že BMM nezvládá studené starty na LPG, problém by byl vyřešen. |
Autor: | varok [ 19.9.09, 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to zase nejede na LPG hned po studeném startu. Musím chvíli jet, nebo nechat běžet na benzín a pak teprve přepnout na LPG. Pak už to jede v pohodě. Na ten benzín mi to dělá naopak při teplém motoru. Ale jen když jedu na plyn, pak jdu třeba něco koupit. Vrátím se do auta např. za 10minut a je zle. Natočím to na benzín a motor se dusí a nejde do otáček. Když to ale proturuju a přepne se to na LPG tak je klid. Pokud je teplý motor a startuji znovu až např. po 30minutách a více, tak není problém. Připisoval bych to tomu, že je v systému zbytek plynu a do toho se tam dostane benzín. Pak se to přechlastá. Jestli mám elektronický nebo podtlakový systém nevím, neznám jak se to rozlišuje. |
Autor: | gokralik [ 19.9.09, 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Má LPG svou řídící jednotku? Nebo jen hadice a směšovač. Chtěl bych tomuhle problému přijít na kloub. Problém je, že se v BMM ani elektronice moc nevyznám. |
Autor: | Ondras83 [ 19.9.09, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
dělá mi to taky ale jak to jednou vylítne do otáček (nemusí se ani přepnout plyn) tak to pak už nedělá (dokud zase nechcípnu)...když se dusí a držim plyn, kouří černě, takže to je lambda ...podle mě, ale mě se nechce měnit a na vagu je OK, tak nevim...mě dost pomohlo (i na výkon auta) když mi jirka na srazu vymazal chybu (asi lambda), cestou ze srazu domů (z boleslavi) k jičínu to je samej kopec, já jí nešetřil a jel sem si jako pán...120 a víc kopec nekopec ...spotřeba se mi skoro nezměnila, ani v "závodním" režimu takže to asi bude tim, jak píše gokralik...jak to chcípne na LPG je to prostě bohatý a jak se startuje na BA, tak tam toho jde moc a musí to všechno shořet....ještě mi servisák na lpg řikal, že v reduktoru je bordel a tim je zalepená nějaká páčka, která se nezavírá a proto to je bohatý (strašně dlouho startuju)...jak chytne a takhle se dusí, tak je za mnou černo |
Autor: | gokralik [ 19.9.09, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lambdou to taky nebude. Děda vyměnil ji i všechna ostatní čidla na motoru a problém zůstal úplně stejný. Holt BMM asi neumí rozkousat LPG. |
Autor: | Ladin [ 19.9.09, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to tu jsem asi vyjímka,mám BMM+LPG (BRC) a šlape to jak hodinky i se starty na cokoliv |
Autor: | Ondras83 [ 19.9.09, 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, taky mam brcčko |
Autor: | Skoda125ls [ 19.9.09, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | LPG |
Po nastartovani na plyne stale ide najprv benzin, pretoze motor bezi na volnobeh na benzin, problem pri studenom starte nastava, pretoze plyn mrzne a zmiesavac a ohrievac nieje zohriaty a preto moze motor zdochnut. Mam podobny problem felicia 1.3MPI. Finta ---- po nastartovani vyrazam z parkoviska a ked citim ze motor ide zdochnut stlacim spojku a pridavam plyn na podlahu a ked vidim ze riadiacka zapla benzin alebo uz naskocil LPG tak idem dalej tento problam ma skoro kazde auto. |
Autor: | Ondras83 [ 19.9.09, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
drsná finta ...děláme to asi všichni, komu to takhle blbne, protože ti nic jinýho nezbyde edit: já teda vyšlápnu spojku a nechám to srovnat na volnoběh, protože když se to dusí na benzín a ty mu tam ještě nakouříš plnej kotel, tak to dusíš ještě víc ...stojim, nastartuju, běží na volnoběh, jak běží na "sytič" je to v cajku, prošlápnu, vypne sytič a jedu, jak běží studená bez "sytiče" tak je zle, to přišlápnu (nikdy ne na podlahu) a dusí se, tak ještě chviličku počkám, pak už normálně reaguje na pedál plynu tak vyrážim |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |