Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

prasklá hlava
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=19283
Stránka 1 z 1

Autor:  john simple [ 13.10.09, 12:23 ]
Předmět příspěvku:  prasklá hlava

při běhu motoru na vyšší otáčky ( sytič ) to v expanzce pěkně probublává.
Je to na beton profouklé těsnění, event. prasklá hlava?
nebo by třeba mohly být špatné membrány na LPG reduktoru?

Autor:  chemer [ 13.10.09, 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

Vaříš?

Autor:  trady [ 13.10.09, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

dle mne nevari... ale ma praskle tesneni pod hlavou

Autor:  fatal [ 13.10.09, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jen poznámka, taky může být hlava prohnutá...

Autor:  trady [ 13.10.09, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Jen poznámka, taky může být hlava prohnutá...


sobrá poznámka... nebo vypoukla

Autor:  john simple [ 13.10.09, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

ne, motor nevaři.
ono je celkem chladno, ale v koloně to obcas vyleze na 90st.
je jedno, co je s motorem, jestli vadne tesneni, nebo hlava.
chci vedet, zda to neni i treba vadnymi membranami LPG.
výkon nějak poklesnul

Autor:  Šemik [ 13.10.09, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

Projeď se na benzín jestli to bude vařit :)
Každopádně bych hlavu shodil a podíval se co se tam uvnitř vlastně děje.

Autor:  shrekzv [ 14.10.09, 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

ked ti nejde ventilator na chladici musis varit aj na benzin a nie este na lpg kde sa to hreje viacej.....tieto liatinove hlavy na LPG nevydrzia nic.......zacnu sa ventily zaklepavat do hlavy.........stoji to za prd...

Autor:  slovacek.milos [ 14.10.09, 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

může to být i memrána prvního stupně dá se to poznat takto

jak máš expansku tak ti tam trčí přepadová hadička :shock:

vzazíš si ji do chobotu a nasáváš no jak cítíš plyn je to membránou :wink: miloš

Autor:  john simple [ 21.10.09, 10:12 ]
Předmět příspěvku:  membrána

plynem to tam cítít není. myslíš 1.stupeň v karbecu, jo?

Autor:  NOVON [ 21.10.09, 16:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: membrána

john simple píše:
plynem to tam cítít není. myslíš 1.stupeň v karbecu, jo?

Ne..Miloš myslel membránu 1 stupně v reduktoru..

Autor:  john simple [ 22.10.09, 07:48 ]
Předmět příspěvku: 

aha.diky za radu. spotřeba je už katastrofální a výkon jak kdy, podle počasí :D
někdy to v nádržce bublá, někdy ne. reduktor by chtělo zrevidovat, má už své roky.
a co se týče motoru, tak váhám, zda už nevyměnit motor, mám v záloze jeden 130tkový 8)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/