Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Jak startovat Favorita ?????? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=20126 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kaplos [ 6.12.09, 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | Jak startovat Favorita ?????? |
Neví někdo jak se má startovat Favorit s Karburátorem rok 94glx ? Ja už slyšel hodně verzí že mám plýn prošlápnou 1 aby se zapnul sitič nebo 2x aby se zapnoul druhej sitič. Tak teď nevím kolik tam těch sitiču je:D. Ja to dělám tak že otočík klíčem prošlápnu plyn a počkám chvilku a nastartuji a otáčky mam tak 1000 a pomalu to začne stoupat do 1500 a nekdy mi to zdechne. Tak nevím co dělám špatně. Potřebuji vědět kolik mám těch sitičů a kolik mají byt otačky a jak to mám správně startovat (staruji na benzin pak to přepínam na lpg) Děkuji |
Autor: | Josef.Radocha [ 6.12.09, 23:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já snad umřu.... Pošlapej to třeba dvacetkrát.... a budeš tam mít dvacet cucáků. Zkontroluj kabely, svíčky, filtr vzduchový, rozdělovač, víčko, palec a pokud je to karbec což by měl být tak bys měl motor v chladnějším počasí nechat dobíhat na benzín |
Autor: | Carlos [ 6.12.09, 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co jsem někde pochytil, tak fa s karburátorem: Před startem, ne rychle, ne pomalu prošlápnout plyn až na podlahu. A pak nastartuješ. Bez plynu! EDIT: Ten sitič ale bije do očí. |
Autor: | deekay [ 7.12.09, 01:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ako vravi carlos, a tiez prirucka k autu, pred studenym startom stlacit plyn na podlahu, pustit plyn a nastartovat bez nohy na plyne ak auto nenastartuje do 1-2 otoceni, nieco je zle, napriklad jeden z celkoveho mnozstva (jeden) syticov |
Autor: | Ondras83 [ 7.12.09, 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
...existuje návod |
Autor: | slovacek.milos [ 7.12.09, 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Josef.Radocha píše: Já snad umřu.... Pošlapej to třeba dvacetkrát.... a budeš tam mít dvacet cucáků. Zkontroluj kabely, svíčky, filtr vzduchový, rozdělovač, víčko, palec a pokud je to karbec což by měl být tak bys měl motor v chladnějším počasí nechat dobíhat na benzín neděs nové lidi taky jsi do toho koukal jak vrána do kosti miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 7.12.09, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: :roll: ...existuje návod existuje je to ten co hned nastartuje miloš |
Autor: | varok [ 12.12.09, 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak za prvé, favorit má jen jeden sytič, neboli přívěru vzduchu. Ten druhý, není myšleno jeden na karbecu a druhý ten elektrický na krabičce přepínání na LPG Jak bylo psáno, sešlápne se plyn. pedál a nastartuje se. Během startování se nesmí pak už šlapat na pedál. Motor by měl naskočit na vyšší otáčky, zhruba 2000/min. Někdy bývají ale jen 1500 apod. Záleží na seštelování sytiče. Při tom přepínání na LPG je potřeba po nastartování nechat motor chvíli běžet na benzín a pak až přepnout na LPG. Je lepší přepínat za jízdy. Přepnout tlačítko Benzín-LPG o nulové polohy. Až motor začne cukat, teprve přepnout na LPG. Jinak by se motor přechlastal a zdechl by. |
Autor: | PedroBA [ 12.12.09, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Tak za prvé, favorit má jen jeden sytič, neboli přívěru vzduchu. Ten druhý, není myšleno jeden na karbecu a druhý ten elektrický na krabičce přepínání na LPG Jak bylo psáno, sešlápne se plyn. pedál a nastartuje se. Během startování se nesmí pak už šlapat na pedál. Motor by měl naskočit na vyšší otáčky, zhruba 2000/min. Někdy bývají ale jen 1500 apod. Záleží na seštelování sytiče. Při tom přepínání na LPG je potřeba po nastartování nechat motor chvíli běžet na benzín a pak až přepnout na LPG. Je lepší přepínat za jízdy. Přepnout tlačítko Benzín-LPG o nulové polohy. Až motor začne cukat, teprve přepnout na LPG. Jinak by se motor přechlastal a zdechl by. |
Autor: | michalkatka [ 12.12.09, 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
PedroBA píše: no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako ja sadnem, prešlapnem plyn a štartujem... beznín používam iba ak je LPG nádrž prázdna... |
Autor: | PedroBA [ 12.12.09, 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: PedroBA píše: no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako ja sadnem, prešlapnem plyn a štartujem... beznín používam iba ak je LPG nádrž prázdna... |
Autor: | michalkatka [ 12.12.09, 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
PedroBA píše: preslapnes raz a potom štartuješ bez plynu ? hej, a niekedy dávno som pod 0° používal aj LPG sytič, ale v pohode to štartuje aj bez toho... |
Autor: | varok [ 13.12.09, 09:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsem měl ještě staré fáčko s karbecem a LPG, tak jsem zase nepoužíval sytič na karbecu ale jen ten elektrický. Otočil jsem klíček, asi na sekundu jsem zmáčkl tlačítko sytiče a nastartoval. Většinou to hned chytlo. Když bylo pod nulou, tak jsem raději startoval na benzín, na LPG to nešlo. Byl to systém LOVTEC. Ale zase strejda měl fáčko, potom ho měl chvíli i můj tatík, tak startovalo v poho i na LPG v mrazech. To byl ale zase systém BRC, ty se mi zdají lepší, ani nevím proč. |
Autor: | 21lucas [ 13.12.09, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: .... nepoužíval sytič na karbecu ale jen ten elektrický. Otočil jsem klíček, asi na sekundu jsem zmáčkl tlačítko sytiče a nastartoval. Většinou to hned chytlo. Když bylo pod nulou, tak jsem raději startoval na benzín, na LPG to nešlo. uz si nepamatuju co sme ve favoritu meli za system (pravdepodobne Lovtec) ale v zime bezproblemu 1x stisknout "turbo" tlacitko a chytalo i pri -20, pokud ne tak prepnout a modlit se ze to ta 70A baterie dokaze tak dlouho tocit aby se natahnul benzin do karburatoru samozdrejme startovani bez plynu MAX kdyz to chytlo tak trosku proslapnout |
Autor: | varok [ 13.12.09, 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nevím, co jsem tak zažil, tak v tomhle jsou lepší BRCčka. Na škodě 105 jsem měl BRC. Bez problému startovala i na plyn. Když jsem měl fáčko s karburátorem a systémem Lovtec, tak raději na benzín a pak přepnout na LPG. Když bylo teplo, tak šlo i na LPG, ale pořád nějaké problémy. Teď mám zase systém BRC, ale už mám fáčko se vstřikováním a to je už někde jinde. To mi startuje vždy na benzín a až pak přepínám na LPG. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |