Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=20791 |
Stránka 1 z 8 |
Autor: | bosator [ 25.1.10, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? |
Zdravím vás, chci se zeptat jakou značku podlakového, řízeného LPG do Felície Mpi 50kW? Jde mi hlavně o spolehlivost a slušnou spotřebu s možností seřízení. Na co si dát před montáží a po montáži pozor? Jak je to se zárukou na nové LPG? Je nějaký systém, kde je možnost u Mpi start na Lpg? |
Autor: | Jarda S. [ 25.1.10, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli chceš řízený tak na reduktoru máš jeden šroubek na volnoběh a škrťák do směšovače jinak nic neštaluješ |
Autor: | no_-_name [ 26.1.10, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn |
Autor: | bosator [ 26.1.10, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
no_-_name píše: u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°. |
Autor: | Ondras83 [ 26.1.10, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
děda má podtlak v MPI lovtec a buď automat nebo LPG, BA já mám BRC na BMM a taky si můžu vybrat, co chci |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.10, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
bosator píše: Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. °. BRC Blitz |
Autor: | bosator [ 27.1.10, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co jsem četl i jinde nejvíc je chválené BRC, nejspíš do něj půjdu. Mám totiž na výběr BRC za asi 18300, nebo LOVTEC za 15900, oboje s nádrží místo rezervy. Je tam 2400 rozdílu, jde mi o to aby se mi tenle rozdíl vyplatil. O LOVTECU jsem se taky dočetl, že nemá údajně tak dokonalou ř. jednotku oproti např. BRC, že se nedá téměř seřizovat, takže je běžná vyšší spotřeba cca 10l normál. Nevím, zdali je tohle pravda, ale kdyby měl rozdíl ve spotřebě být takový, tak jdu do brc. Kamarád má Lovtec asi 8 lel v 50kW mpi a opravdu má průměrnou spotřebu kolem 10l.Co máme doma ve 2. fel. combi tartarini, je průměr kolem 8,5 a na delší vzd. i 7l. Máte někdo lovtec a jak jste spokojeni? Nebo, co byste doporučili? |
Autor: | Jarda S. [ 27.1.10, 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
já na brc mam 10.7 spotřebu ale ma těžkou nohu |
Autor: | Jarda S. [ 27.1.10, 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
já na brc mam 10.7 spotřebu ale ma těžkou nohu |
Autor: | bosator [ 27.1.10, 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: já na brc mam 10.7 spotřebu ale ma těžkou nohu No ale teď za mrazu a po městě. Ne? Jinak za normálního počasí, na delší vzdálenost a s lehčí nohohou by si za 7,5l jet dokázal. Je to tak? U 40kW Bmm je spotřeba vyšší tak o 1l taky díky nižší kompresi. |
Autor: | Jarda S. [ 28.1.10, 06:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
na 7. plynu máš jako 6a něco na benzín |
Autor: | aeronaut7111 [ 28.1.10, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | bosator |
hele, polské bingo dělá docela dobrý řj, já to mám nakombinované s BRC směš a solenoidem, levnější.. vyšlo to na 16t |
Autor: | NOVON [ 28.1.10, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: já na brc mam 10.7 spotřebu ale ma těžkou nohu Docela dost teda.Já jezdím teď za 9l s 1.8 karbec,starty na lpg..a mám LOVTEC.. |
Autor: | Karátek [ 28.1.10, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
bosator píše: no_-_name píše: u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°. V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín a přepíná se na plyn při určité teplotě, která se dá nastavit v jednotce, optimálně stačí 35 °C. Existovali jisté jednotky, které umožnovali nouzové startování na LPG, když nebyl benzín nebo byla závada u benzínu. Dále by se dal systém trochu ošidit, stačil by správný rezistor (nebudu psát kam a jaký) a šlo by vždy startovat na plyn. Zas na druhou stranu, motor by trpěl. Mé zkušenosti za 14 let jízdy na LPG jsou bohaté v šesti autech a najeto moře km, momentálně mám dvě auta na LPG, Fábii a Octávii. Pár much má LPG, ale je spolehlivější než benzín. |
Autor: | no_-_name [ 29.1.10, 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karátek píše: V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín |
Stránka 1 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |