Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

úpravy motoru s LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=20874
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 1.2.10, 12:09 ]
Předmět příspěvku:  úpravy motoru s LPG

co upravit?

nejde mi o "hardware" motoru (hlava, blok atd) ale spíš o různý postřehy, jako vyřazení vyhřejvání sání atd atd...co kdo má a poradí? :wink:

kohouty sem měl povolený, žralo to asi 13 litrů a nárůst výkonu se nekonal

ještě by nebylo od věci, že mám kompresi asi 10,1:1, vyleštěný kanály, ventily a sací parohy, slícováno (s tou hlavou ještě budu dál laborovat)...jezdil sem bez KATu, ale s nim je to lepší, zadní otevřenej tlumič vejfuku (absorpční) pomoh trošku na pružnosti, ale zas to dělá kravál :roll: ...

tak šup sem s tim :wink:

Autor:  aeronaut7111 [ 1.2.10, 13:51 ]
Předmět příspěvku:  jednoznačně

jednoznačně předstih.....

Autor:  Ondras83 [ 1.2.10, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: jednoznačně

aeronaut7111 píše:
jednoznačně předstih.....

BMM :)

Autor:  Jarda S. [ 1.2.10, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

čip :lol:

Autor:  Kristensen [ 1.2.10, 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

ty voe neřešil jsi to už v jiným tématu? Já jen abych nepsal znova no ale jinak jak píše Sádra tak čip nic neřeší to je jasný, maximálně na LPG jinej průběh předstihu ale to pomalu ani na LPG nepoznáš

Autor:  aeronaut7111 [ 1.2.10, 19:40 ]
Předmět příspěvku:  předstih (míněno čip)

poznáš na průběhu výkonu (lepší) a na spotřebě (nižší) - co jiného bys chtěl ??

Autor:  Kachnis [ 1.2.10, 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: předstih (míněno čip)

ja bych mozna priskrtil to vyhrivani saciho..urcite je lepsi cucat studenejsi smes...taky bych laboroval s vyhrevem zplynovace, postrehl jsem, ze lepe jede kdyz ma zplynovac 60st nez 80..

Autor:  aeronaut7111 [ 2.2.10, 10:50 ]
Předmět příspěvku:  vyhřívání

jasně, je žádoucí co nejnižší teplota na vstupu, lepší plnění

Autor:  john simple [ 2.2.10, 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

tak na co tam pak dali soudruzi ten předehřev vzduchu do karbecu od výfukového potrubí?

Autor:  superflo [ 2.2.10, 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

nebolo to na najskorsie zohriatie motora a kurenia?? a takisto na spotrebu??

Autor:  Jarda S. [ 2.2.10, 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

john simple píše:
tak na co tam pak dali soudruzi ten předehřev vzduchu do karbecu od výfukového potrubí?


ty motory sou určený an benzín ne na plyn takže kvuli benzínu

Autor:  Ondras83 [ 2.2.10, 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: předstih (míněno čip)

Kachnis píše:
ja bych mozna priskrtil to vyhrivani saciho..urcite je lepsi cucat studenejsi smes...taky bych laboroval s vyhrevem zplynovace, postrehl jsem, ze lepe jede kdyz ma zplynovac 60st nez 80..

no...tohle to chci vědět :wink: ..nechci řešit úpravy hlavy, větší obsah motoru, ostřejší vačku...

předehřev mám na léto vyhozenej, plánuju a vymejšlim jak vyřadit ohřev sacích parohů (patrik-hp na srazu poradil, že to je znát a sám sem si toho taky všim)...ještě chci zvětšit tu rouru a vyřadit tu tepelnou klapku, co přivádí vzduch do airboxu

čiplá jednotka teď byla na aukru za 900, ale měl sem jen 600 :?

Autor:  Kachnis [ 2.2.10, 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: předstih (míněno čip)

Ondras83 píše:
no...tohle to chci vědět :wink:


stacilo se zeptat amaterskeho lovce koni :-)

Autor:  varok [ 7.2.10, 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jak už jsem psal jinde, ohřívání sacího potrubí není podle mne taky dobré, ale je potřeba vykutit to čidlo na sacím potrubí. Jinak ti to bude chcípat na každé křižovatce, alespoň mě to dělalo. Jednotka si asi myslí, že je čidlo špatné a nebo čidlo hlásí blbé hodnoty. To nevím. Já plánuji nějaký mezikus na hadici, do kterého našroubuji to čidlo, nebo nějde kde jde kapalina stále.

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

já tam to čidlo nemám, takže mě to je jedno, mám združený čidlo ve skříni termostatu jako MPI :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/