Vynechávání motoru fáčka BMM na LPG
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Vynechávání motoru fáčka BMM na LPG
Ahoj všem, už jsem psal v tématu o motorech. Týká se to ale spíše systému LPG. Vyměnil jsem čidlo teploty na sacím potrubí. Lambda je nová origo Bosch. Na chvíli to přestalo ale problém se zase objevil. Ráno v klidu a při jízdě z práce se zase začlo srát. Všiml jsem si, že to dělá jen hodně zahřáté, asi po 20km a více. Z práce to mám asi 30km a v polovině to začne. přestane táhnout, při rozjezdech střílí hrozně do výfuku. Zvuk, jako když je přechlastané fávo s karbcem nebo 120ka. U baráku na parkovišti jsem nechal motor chvíli běžet. Běží plynule, ale co pár sekund jakoby vynechá. Nemusím se rozjíždět, ale stačí stát na místě, přidám plyn a střílení. Jen při přechodu na vyšší otáčky, když se dostane do otáček, tak už jede normálně. Radili jste potenciometr, ale na benzín jede skoro normálně bez závad. Dělá to jen na LPG. Špatný potenciometr by se projevoval i na benzín, ne? Zajedu do servisu LPG, ale nevíte co by to mohlo být? Mám LPG systém ovládaný svou ŘJ.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.3.10, 19:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
neřeš to tohle to dělá mě i ondrovi nezávisle na sobě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.3.10, 19:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
asi nějakej špatnej plyn
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.3.10, 19:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Je zajímavé, že mi to až doteď nedělalo. Jezdím v podstatě jen na dvě plničky a docela kvalitní Propan butan. Né žádné bláto. Vám s Ondrou to taky dělá? Ale vždyť s tím nejde ani pořádně jezdit. Když už je to ohřáté, tak při rozjezdu třeba z křižovatky začne hrozně střílet, nejde vůbec do otáček, trvá dlouho neč se rozjedu. Když už ale překročí asi 1500ot./min. tak je klid. na benzín mi to ale nedělá.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.3.10, 20:18 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
mě už to nedělá, ale co řikáš mě dělaly obyčejný svíčky, holt musim mit se stříbrnou elektrodou...zkontroluj ještě hallův snímač
já už sem to vyřešil, dělaly to kabely, ale předtim sem vyměnil filtr LPG, odkalil reduktor, vyměnil víčko a dlouho laboroval se svíčkama...
bejt tebou, mrknu na ventily, vyměnim svíčky (hlavně odtrh 0,5) a řešim dál ...kolik maj membrány?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.3.10, 21:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Víčko rozdělovače, palec, kabely jsou tam od vánoc. Svíčky jsem tam dal né nové, ale málo jeté s třemi elektrodami, Brisk 15YC. Teď jsem vyměnil Lambdu a čidlo teploty kapaliny na sání. Na chvíli se to trošku upravilo, ale asi po týdnu to dělá zase. Dělá to ale jen na LPG, na benzín to jede docela slušně.
Teď jsem si vzpomněl, nemohly by ty moje problémy dělat už vytahané rozvody? Už to hrozně mlátí. Pořád se na to chystám, ale nějak se toho bojím. Asi je nechám vyměnit v servisu. Teoreticky bych to zvládl, ale bojím se, ať mi nevypadne ta záslepka za vačkou. To se pak prý musí rozebrat celý motor a převodovka. Alespoň to tak píšou v knížce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.3.10, 18:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
dej tam svíčky, který tam maj bejt, nejlíp brisk silver nebo bosch FR7DC+ (maj taky stříbrnou elektrodu), odtrh na 0,5 a máš po cukání
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.3.10, 19:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nemá to musim vědět FR7DC+ mam taky kabeli v pořádku odpory do 10kOhm
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.3.10, 19:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak dej jiný svíčky...
jenže ten tvůj motor je po smrti
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.3.10, 19:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
maji 2tis najeto
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.3.10, 20:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: maji 2tis najeto
já pěl po 900 volný izolátory, schválně na to mrkni
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.3.10, 20:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Dám nové Brisk svíčky, zkusím ty se stříbrnými elektrodami a uvidím. Je zajímavé, že předtím mi to nedělalo i s normálními svíčkami.
A to s motorem po smrti bylo na mě? Motor má nalítané asi okolo 127 000 km, tak to není moc. Jen je potřeba vyměnit rozvody a jako nový. Jen mi to prostě cuká.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.3.10, 20:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to bylo na mě hold 210 tisíc je 210tisíc
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.3.10, 20:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
3 elektrody je moc, favo zapalování na ně není dělané, používej jen jednoelektrodové.
Ad rozvody - záslepka za vačkou tam docela drží, takže pokud nebudeš do vačky mlátit kladivem tak nevypadne.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.3.10, 20:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Aha, to jsem nevěděl s těmi svíčkami. Já tam tedy nacpu jednoelektrodové 15, ty tam mají být origo. K těm rozvodům. V knížce o opravách mám popsané docela pěkně, jak se mění rozvody, ale je tam popsané, že se s tím musí pořád otáčet o 180°. Asi třikrát. V podstatě stačí klikovku otočit do požadované polohy, vyměnit kola s řetězem a až při montáži rozdělovače to nastavit, ne? Já jen, že v knížce je napsané, že kolo na vačce se musí nasazovat utahováním šroubu, né naklepávat. Ať nevypadne ta záslepka. A stačí motor popustit dolů jen na silentbloku pumpy, nebo se musí i sundávat výfuk apod. ?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.3.10, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|