Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG
Autor |
Zpráva |
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG
Chci vyměnit svíčky a zajímá jaké mě jaké máte zkušenosti. Jjinak mám problém s kolísáním otáček cca 700-1200 někdy u studeného a někdy i zahřáteho motoru, někdy když vyřadím tak mi dlouo visí otáčkoměr kolem 1500ot a pak spadne no a i otáčky jsou podle toho není to chyba otáčkoměru.
|
11.4.10, 11:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Sender
Příspěvky: 172
|
Já mám špatný zkušenosti se svíčkami Brisk,ale je to už nějakej rok.
|
11.4.10, 11:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Brisk Silver a není problém, Bosh FR7DC+8 a taky v pohodě
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.4.10, 12:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já zase Brisk svíčky bez problému. Jednou jsem měl Championy, byly výborné, ale měli hrozně malou životnost. Boschky nemám rád. Záleží asi i na autě, každé má rádo jiné svíčky. tady všichni vychvalují NGK, ty jsem ještě nezkoušel, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.4.10, 12:49 |
|
|
ire
Příspěvky: 78
|
NGK muzu jen doporucit, mam je size v 1.3 BMM na LPG (jiny druh) ale ve srovnani s treba DENSO je to nebe a dudy
|
11.4.10, 18:38 |
|
|
Pavel Petr
Příspěvky: 20
|
Taky můžu NGK doporučit, mám je va fáčku s karbecem a s LPG. První sadu co jsem tam dal vydrželi 40tis. a druhá sada má 15tis. a spokojenost. Mám je i v Yamaha Fazer 4tis. a taky spokojenost.
|
11.4.10, 19:44 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
ja mam brisk a no problem, startujem jazdim vsetko bez problemov denne v prevadzke fe mpi aj v skodovke 136 lpg
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
11.4.10, 19:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
to je těžký, děda má fel MPI na LPG a jezdí na Bosch FR7DC+...startuje, necuká, tahá...známej má fel MPI na LPG a jezdí na Brisk Premium, protože na ty boschky mu to cuká a blbě chytá studený, moje felda BMM LPG jezdí jen na bosch FR7DC+ (stejněj jako dědovo MPI), na obyčejný brisky to chcípe, cuká, netahá, dusí, na brisk silver to jemně pocukávalo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.4.10, 21:41 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Dávám ty co výrobce, to znamená Champion a nastavuji 0.55 elektrody.
Měním co 30 000 km. Bez problémů.
|
12.4.10, 13:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já jsem taky jednou zkoušel Championy. Motor si s nimi nádherně rozumí, chod motoru perfektní. Jenže vydrží mi asi půlku toho co Brisk a stojí třikrát tolik.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.4.10, 16:34 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
no koupil jsem brisk silver DR15YS
no a uvidíme co to bude dělat cena myslím slušná tak jen aby jely, zítra jdu na revizi plynu ještě tak tedy uvidíme měl jsem tam bosch super plus cukalo to na otáčky pod 1700 a hodně kolísaly také
třeba pomůže i seřízení tak ještě napíšu co a jak
|
12.4.10, 17:59 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
otacky pod 1700? to mas nejake TDi? pokial viem skoda motory chcu aspon 2000ot pre normalne jazdenie. ja ked mam 2200 tak podradujem
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.4.10, 18:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
felda si i těch 1500ot nechá líbit to nejni žádná stará litina ale moderní celohliníkovej motor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.4.10, 19:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Vždyť to je skoro volnoběh Alespoň 2000, nebo lépe 2500ot./min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.4.10, 07:24 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
dnska jsem byl na revizi plynu a bylo mi řečeno že plyn je ok a to vše, že vada bude pravděpodobně v zanešené škrtící klapě nebo tak nějak že to chce vyčistit že i lambda je okno a ještě tlak v palivu takže benzínový filtr a potom se uvidí ,kinak svíčky jsou nejlepší pry klasické co jsou na benál jen u nich sklepnout trochu tu mezeru
|
13.4.10, 17:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|