Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.12.24, 05:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 107
Bydliště: Opava
Příspěvek Jaké svíčky? felicia 1,3mpi 50kw LPG
Chci vyměnit svíčky a zajímá jaké mě jaké máte zkušenosti. Jjinak mám problém s kolísáním otáček cca 700-1200 někdy u studeného a někdy i zahřáteho motoru, někdy když vyřadím tak mi dlouo visí otáčkoměr kolem 1500ot a pak spadne no a i otáčky jsou podle toho není to chyba otáčkoměru.


11.4.10, 11:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Já mám špatný zkušenosti se svíčkami Brisk,ale je to už nějakej rok.


11.4.10, 11:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Brisk Silver a není problém, Bosh FR7DC+8 a taky v pohodě

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.4.10, 12:21
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já zase Brisk svíčky bez problému. Jednou jsem měl Championy, byly výborné, ale měli hrozně malou životnost. Boschky nemám rád. Záleží asi i na autě, každé má rádo jiné svíčky. tady všichni vychvalují NGK, ty jsem ještě nezkoušel, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.4.10, 12:49
Profil

Příspěvky: 78
Příspěvek 
NGK muzu jen doporucit, mam je size v 1.3 BMM na LPG (jiny druh) ale ve srovnani s treba DENSO je to nebe a dudy


11.4.10, 18:38
Profil

Příspěvky: 20
Příspěvek 
Taky můžu NGK doporučit, mám je va fáčku s karbecem a s LPG. První sadu co jsem tam dal vydrželi 40tis. a druhá sada má 15tis. a spokojenost. Mám je i v Yamaha Fazer 4tis. a taky spokojenost. 8)


11.4.10, 19:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
ja mam brisk a no problem, startujem jazdim vsetko bez problemov denne v prevadzke fe mpi aj v skodovke 136 lpg

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


11.4.10, 19:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
to je těžký, děda má fel MPI na LPG a jezdí na Bosch FR7DC+...startuje, necuká, tahá...známej má fel MPI na LPG a jezdí na Brisk Premium, protože na ty boschky mu to cuká a blbě chytá studený, moje felda BMM LPG jezdí jen na bosch FR7DC+ (stejněj jako dědovo MPI), na obyčejný brisky to chcípe, cuká, netahá, dusí, na brisk silver to jemně pocukávalo

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.4.10, 21:41
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Dávám ty co výrobce, to znamená Champion a nastavuji 0.55 elektrody.
Měním co 30 000 km. Bez problémů.


12.4.10, 13:55
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jsem taky jednou zkoušel Championy. Motor si s nimi nádherně rozumí, chod motoru perfektní. Jenže vydrží mi asi půlku toho co Brisk a stojí třikrát tolik.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.4.10, 16:34
Profil

Příspěvky: 107
Bydliště: Opava
Příspěvek 
no koupil jsem brisk silver DR15YS
no a uvidíme co to bude dělat cena myslím slušná tak jen aby jely, zítra jdu na revizi plynu ještě tak tedy uvidíme měl jsem tam bosch super plus cukalo to na otáčky pod 1700 a hodně kolísaly také
třeba pomůže i seřízení tak ještě napíšu co a jak


12.4.10, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
otacky pod 1700? to mas nejake TDi? pokial viem skoda motory chcu aspon 2000ot pre normalne jazdenie. ja ked mam 2200 tak podradujem :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.4.10, 18:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
felda si i těch 1500ot nechá líbit :wink: to nejni žádná stará litina ale moderní celohliníkovej motor

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.4.10, 19:11
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Vždyť to je skoro volnoběh :shock: Alespoň 2000, nebo lépe 2500ot./min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.4.10, 07:24
Profil

Příspěvky: 107
Bydliště: Opava
Příspěvek 
dnska jsem byl na revizi plynu a bylo mi řečeno že plyn je ok a to vše, že vada bude pravděpodobně v zanešené škrtící klapě nebo tak nějak že to chce vyčistit že i lambda je okno a ještě tlak v palivu takže benzínový filtr a potom se uvidí ,kinak svíčky jsou nejlepší pry klasické co jsou na benál jen u nich sklepnout trochu tu mezeru


13.4.10, 17:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz