Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
základní nastavení lpg https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=26927 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jarda S. [ 29.6.11, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | základní nastavení lpg |
nevíte co kde a kolik povolit/ utáhnout ? |
Autor: | Viky [ 29.6.11, 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
Volnobeh nastavuju rukou. |
Autor: | Jarda S. [ 29.6.11, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
a máš dva štelováky na reduktoru ? |
Autor: | Viky [ 29.6.11, 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
Jeden na reduktoru, jeden na hadici. |
Autor: | Jarda S. [ 29.6.11, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1 ... &width=900 tohle mam |
Autor: | Viky [ 29.6.11, 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
Achillova pata. Ja ladim jenom volnobeznou davku. A to tak ze lehce rukou pridusim privod vzduchu, kdyz to prida, je to chudy, kdyz to zacne chcipat, je to bohaty. Smesovaci pomer je totiz supercitlivej na odpor sani. Vic nevim. |
Autor: | darklord [ 29.6.11, 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
Viky: super navod, ja zase slapem na brzdu a posilovac mi povie nieco podobne |
Autor: | Viky [ 30.6.11, 06:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
A to behas pak k motoru ladit? To se nabehas. Vyhoda ty moji metody je, ze citlivost na odpor sani se kona nad smesovacem, pod klapkou je to jenom otazka pridavani vzduchu pres posilovac, coz nema zdaleka tak jasnou odezvu. Dalsi vec je ze pridavas mimo volnobeznej system, takze navysujes mnozstvi smesi. |
Autor: | varok [ 30.6.11, 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
A není ten jeden šroub na nastavování směsi a druhý odkalovač? Z obrázku jsem toho moc neviděl, je to tmavé a na špatném podkladu. |
Autor: | slovacek.milos [ 30.6.11, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
darklord píše: Viky: super navod, ja zase slapem na brzdu a posilovac mi povie nieco podobne jako za jízdy |
Autor: | Jarda S. [ 19.2.12, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
nikdo neví ? |
Autor: | Sláávek [ 21.2.12, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
Kdyz je to plastovej vetsi sroub na hadici, tak u skodovek od 1 do 3 otacek od uzavrene polohy, kdyz je to kovovej mensi(BRC) tak spis 2-3 otacky.Ale jedna se o hruby nastaveni, jen abys odjel.Nutna je zkouska jizdou..Volnobeh sroubem na reduktoru zkusmo, tak aby byl "nejvyssi"..Proste "na ucho". |
Autor: | Jarda S. [ 21.2.12, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
na hadici do sání sice mam šroub ale tam nejni potřeba mam elektro regulaci |
Autor: | Sláávek [ 21.2.12, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
Sadra17 píše: na hadici do sání sice mam šroub ale tam nejni potřeba mam elektro regulaci Ale je tam potřeba, nemysli si Je to pro omezení maximální dávky plynu(a minimální dávka se dělá tím dorazovým imbusovým šroubkem co je zespodu na tom krokovém motorku) No ale to jestli ti funguje, tak co chceš vlastně vědět? Připoj si voltmetr na lambdu a otáčej při volnoběhu tím volnoběžným šroubem na reduktoru do stavu, kdy ti bude voltmetr střídavě ukazovat od 0 do 1 V a zase zpět, pak roztoč motor cca na 3000 a to samé(aby voltmetr ukazoval napětí lambdy střídavě 0 až 1V) vylaď tím škrťákem vedle krokového motorku. U "řízeného" systému se prostě nedá říct o kolik má být co povolené.. |
Autor: | Jarda S. [ 21.2.12, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: základní nastavení lpg |
takže radáš černej na reduktoru povolit na maximum a pak dotahovat ? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |