Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda Forman 136 GLXi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=29100 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | JannyMi [ 11.3.12, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda Forman 136 GLXi |
Cawko ako mam nastavit optimalny prietok plynu ?? aby to nemalo velku spotrebu ale aby sa aj tomu chcelo viac do otacok .. je to lenive a mam velku spotrebu na jednu nadrz spravim asi cca 250 km a pritom je 36 l ...... staci ked sa budem hrat a skusat z privodom plynu do karburatora tam mam taky maly regulator z ktorym sa da otacat .... a splynovac mam znacky Lovato .. diky za rady |
Autor: | varok [ 11.3.12, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
Forman 136 GLXi by už měl být BMM, ne? Tedy se vstřikováním. Pokud má moc velkou spotřebu, závisí to i na vzdálenosti, jakou jezdíte. Jestli jen krátké trasy třeba 10km, tak spotřeba nebude optimální v tomhle počasí. Pokud jezdíte delší trasy, 20km a více, je to špatně nastavené. Může to být buď moc bohaté, velká spotřeba a nejde to do otáček, protože je to přechlastané. Nemáte černý výfuk? Nebo v druhém případě máte něco špatného v systému, třeba špatná Lambda sonda, čidlo teploty chl. kapaliny apod. |
Autor: | JannyMi [ 12.3.12, 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
vyfuk nieje cerveny .... noo bude to mozno aj cidlom chladiacej kvapaliny sa mi zda ze ukazuje blbosti ... ukazuje len ze sa auto zahreje ale len po tu prvu cast ukazatela malokedy mi to ukazuje aj na tej velkej bielej casti ukazatela ... je to mozne ze cidlo teploty tak moze blbnut spotrebu plynu ?? aj tah motora ..... nejde mi to akosi do hlavy lebo nemam ziadne vstrekovanie plynu do nasavacieho potrubia ale mam to robene iba tak ako to bolo v karburatorovych motoroch hadicu mam z rozprasovacom nad karburatom primontovanu .... ale skusim to cidlo ... mam nahradne |
Autor: | gokralik [ 12.3.12, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Než vyměníš čidlo, nejdřív prozkoumej funkci termostatu. |
Autor: | JannyMi [ 12.3.12, 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
termostat tam je uz novy |
Autor: | Sláávek [ 12.3.12, 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
Ten system LPG neni nijak zavisly na hodnotach cidla teploty..Pokud motor dosahuje spravne provozni teploty, tak je pricina vysoke spotreby jinde a pricina horsiho vykonu uz vubec nezavisi na teplote..Proste je bud ucpanej vzduchovej filtr, nebo katalyzator nebo koncovy tlumic vyfuku.A nebo je to proste na tom skrtaku moc privreny..A jestli to je system LPG rizenej lambdou, tak ta ekektronika nefunguje, nebo ten servoventil na hadici pred skrtakem nefunguje(vyjimecne se i to stava). |
Autor: | JannyMi [ 12.3.12, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
a ked uz tak ze moze byt upchaty katalizator pri kolko nabehanych kilometroch sa to moze stat ?? ja mam nabehane 150 000 .... ale motor mam po generalke a je nanom nabehanych 30 000 |
Autor: | Sláávek [ 13.3.12, 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
Jo, to se stat muze uz i driv.. Poznas to i podle toho ze je vyfuk neobvykle tichy A to uz se tedy musela ve 120tis. km delat generalka..?Proc? :O Ale problem s katem se projevuje i na benzin- na benzin ti to jezdi dobre? |
Autor: | JannyMi [ 14.3.12, 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
na benzin to ide ako šip bez problemov a tu generalku robil predosly majitel |
Autor: | slovacek.milos [ 14.3.12, 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
dej nové svíčky s odtrhem O.5 mm, vyčisti rozdělovač, kontakty, očisti snímač otáček, při teplém motoru přidej rukou 3OOO otáček a drž ten škrtící ventil c je jako u karbecu zatahuj až bude motor chcípat a pak povol o 1,5 otáčky pak napiš miloš |
Autor: | Sláávek [ 15.3.12, 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
Milosi na tech svickach se asi nikdy neshodnem.. Nedelal bych jiny odtrh, nez je predepsanej pro ten typ zapalovani..zmeni se tim celkovy odpor a velikost tech spickovych proudu a to pak nemusi civka vydrzet.. A to serizeni skrtaku-nez pocitat 1,5 otacky, je lepsi od toho okamziku kdy to ma snahu chcipat povolovat az do okamziku kdy ten motor vyleti do otacek a pak aby se dobre sbiral z volnobehu do otacek. |
Autor: | slovacek.milos [ 15.3.12, 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
slávku a kolik má svíčka určená pro LPG třeba brisk silver |
Autor: | slovacek.milos [ 15.3.12, 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
slávku dyt víš že zaškrtíš povolíš jednu odtáčku pro šetřílky 1,5 normál a je to orientační, u některých motorů stím můžeš točit jak hloupý s hodinama a nic, některé jsou citlivé na deset minut, |
Autor: | JannyMi [ 16.3.12, 06:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
este jedna otazka robit to pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu ? |
Autor: | Sláávek [ 16.3.12, 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Forman 136 GLXi |
Milosi ten odtrh je stanovenej vyrobcem zapalovaci soustavy bez ohledu na druh paliva a u favoritu a felicii je to 0,7. Silverky taky, ale s nima mam jen ty nejhorsi zkusenosti-maji na plyn nizsi zivotnost, v nejlepsim pripade stejnou zivotnost, jako ty prachobycejny Brisk DR15YC nebo 14YC..akorat jsou ty silverky drazsi, jinak nemaj zadnej pozorovatelnej pozitivni prinos.. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |