Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=29160 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | vapno92 [ 18.3.12, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Zdarec. Mám Fávo BMM a systém Loveco 4EU ktorý má automatické prepínanie na plyn, na benzín sa teda štartuje vždy. Otázka, bolo by možné to obísť tak, že by som si spravil vypínač, ktorý by natvrdo odpojil vstrek a zopol elektromagnetické ventily? |
Autor: | 21lucas [ 18.3.12, 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
asi ne ale u mojeho kdyz podrzis cudlik na prepinani dele jak 5 vterin startuje ihned na LPG |
Autor: | vapno92 [ 18.3.12, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Skúsim to aj ja. |
Autor: | Sláávek [ 21.3.12, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Takový start ale používej jen jako nouzový..Nedoporučuju (a nejen já) jezdit trvale pouze na plyn.. ![]() |
Autor: | darklord [ 21.3.12, 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Myslim ze trvale jazdenie na plyn sa da prezit. Akurat by som teda u BMM odpojil palivove cerpadlo az sa neskurvi ked sa vsetok benzin z nadrze odpari |
Autor: | vapno92 [ 21.3.12, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Tak ja som rozmýšľal tak, že spraviť vypínač, ktorý spôsobí, že na +12V LPG sa natvrdo privedie napätie spoza kľúčika čo by odpojilo injektor a zoplo všetky kontakty potrebné pre otvorenie vedenia LPG. A to ihneď po otočení kľúčika. Plus by rozpájacie relé odpojilo čerpadlo. Benzín samozrejme používam na štartovanie. A sem-tam keď chcem skúsiť, či ten motor ide tak na ho**o kvôli plynu alebo kvôli niečomu inému ![]() |
Autor: | darklord [ 21.3.12, 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Podla mna to vie aj start na plyn. Spolubydla ma BMW so sekvenciou, tam staci ked pred zapnutim zapalovania drzis prepinac a zapnes klucik, bezi to hned na plyn. Pripadne sa to robi aj tak ze zpanes zapalko a drzis prepinac az sa kontrolka plynu rozsvieti (neblika) a tym padom to vali na plyn, uz len staci startovat. |
Autor: | vapno92 [ 22.3.12, 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Ja mám Loveco 4EU, v manuáli som o tom nič nenašiel. V manuáli k novšej revízií som to našiel, postup však nefunguje na mojom systéme. Skúšal som držať tlačítko pred aj po zapnutí kľúčika, počas štartovania, nič. |
Autor: | Sláávek [ 22.3.12, 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
darklord píše: Myslim ze trvale jazdenie na plyn sa da prezit. Akurat by som teda u BMM odpojil palivove cerpadlo az sa neskurvi ked sa vsetok benzin z nadrze odpari Jenze on se neodpari, ale zmeni se ve smrdutou sracku, ktera zalepi cerpadlo, filtr a vstrikouac a rozezere vsechno co je v palivovy soustave gumovy.. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | darklord [ 22.3.12, 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Ono ked clovek jazdi kratke trasy s velkym poctom startov tak to az taka mala investicia neni. Pokial to dobre chyta na plyn aj v zime tak by som sa nebal vyjazdit nadrz do sucha, cerpadlo vypnut a pre kazdy pripad vozit maly kandal s benzinom pre pripad 'coby keby'. Ale pri dnesnych cenach benzinu a LPG je startovanie na benzin celkom drahy luxus. |
Autor: | vapno92 [ 22.3.12, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
No práve to je problém, že benzín nemôžem skladovať. Takže aj natanankovať trebárs 10l benzínu a mať to na štartovanie trebárs 3 mesiace, to je blbosť. Pokiaľ mi už aj došiel plyn, väčšinou mi po 2km došiel aj benzín ![]() |
Autor: | Sláávek [ 22.3.12, 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Tak ja jezdim do prace 7 km a plyn mi naskoci hned, kdyz je venku nad plus 10 a kdyz je kolem nuly tak asi po 1 km a kdyz je minus 20 tak asi po 3 km a nevidim v tom takovy problem..ze by mne to nejak financne ruinovalo se rict neda.U SGI je teplota nastavena, da se nastavit jen na 30'C teploty chladici kapaliny, niz ne..Cim drive takovou teplotu motor vyrobi, tim driv to prepne..Nasilnym startem na tvrdo na plyn u SGI docilis jen toho, ze ti do vstrikovacu pujde jeste castecne zkapalneny plyn a vysledkem je jeho dvounasobna spotreba a nizsi zivotnost vstrikovacu LPG(nejsou staveny na zaplavovani kapalnym plynem..) ![]() |
Autor: | vapno92 [ 22.3.12, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Tak pri sekvencií by som to zrovna neriešil toto je Loveco 4EU. |
Autor: | Sláávek [ 22.3.12, 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Tak jasne, u klasiky to pri startu a jizde v zime s promrzlym motorem hned na plyn pak jen hodne toho plynu zere, (asi tak dvojnasobek ![]() ![]() |
Autor: | vapno92 [ 22.3.12, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tvrdý štart LPG pri automatickom prepínaní |
Ale ono to žerie len kým sa zohreje, nie? S tým, ako ide leto by to hádam nebolo až také zlé, poriadne by som palivovú sústavu vyčistil. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |