|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
VW Touran, prevodovka a zlodejsky servis
Autor |
Zpráva |
kajoxx
Příspěvky: 67 Bydliště: Bratislava, SK
|
VW Touran, prevodovka a zlodejsky servis
Zdravim, potreboval by som poradit ako sa nenechat osklbat v znackovom servise....
Znamy maju Tourana 2005 1,9 TDI 77KW 6st. Man, ma najazdenych 207000km, vacsinou dlhe cesty, aj 2 tis km naraz
Nedavno sa zacal pytat do pravidelneho servisu, tak ho tam dnes odviezli, a a nechali si ho tam s tym ze im servisaci povedali toto >
1. nieco vrci od motora (uz zacali aj vypadavat rychlosti), ze je pokazena prevodovka, za opravu pytaju 1700E !!!!
> v aute som siel pred necelym mesiacom do Norska a naspet (3800km), vsetky kvalty isli zaradit uplne hladko, ani naznak nejakych problemov, ani ziadne zvuky ktore by to naznacovali
2. rozvody netreba vymenit ! su este dobre !
> myslim ze interval vymeny rozvodoveho remena je 100tis km ak sa nemylim, a prvykrat boli menene po 100tis, a teraz su vraj dobre!! to si snad robia srandu, neskutocne
pritom je to vec ktora ako opotrebovana moze motor znicit
Ak by som bol pri prijmani do toho servisu osobne, tak ich tam tym autom pozrazam, taketo zlodejstvo urcite neskusaju prvy krat.
Dufam ze moje podozrenie je opravnene, potreboval by som vas nazor a rady ako postupovat.
Pripadne aka je cena novej, pripadne ojazdenej prevodovky na toto auto, lebo myslim ze s tym autom treba odtial prec, a najst si nejaky seriozny servis kde aj nieco naozaj opravia.
Uz tam raz boli s tym autom na oprave riadiacej jednotky Airbagov, ktora ich vysla 40tis SK, takze zrejme vyuzivaju neznalost a dovercivost majitelov auta, comu som nemal dosial moznost zabranit...
_________________ Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely
Naposledy upravil kajoxx dne 20.1.10, 20:47, celkově upraveno 1
|
20.1.10, 20:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Nenechával bych to auto opravovat tam.
Převodovka toho vydrží daleko více.
|
20.1.10, 20:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
skusil by som iny znackovy servis ale je to len referenciach a stasti
ale realita je taka, ze tristvrte servisov su plne debilkov, aj znackove
chalani mladsi ako ja po tyzdnovom kurze OBDcka... co koleso zatahuju dokola
a tiez nechapem, preco si v renault serise znicoho nic zmyslia ze daju olej s inou viskozitou, a to taky smejd ako 5W30...
neverit nikomu! najlepsie si vsetko spravit sam, bohuzial...
alebo mat znameho co autam rozumie a ma vybavenie, to je jedina volba kde sa asi nemusis bat.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.1.10, 22:36 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Co se týče rozvodů, tak u aut vyrobených po r. 2003 se používá jinej řemen s intervalem 120.000 km, kladky a vodní pumpa se má měnit jednou za 240.000 km. Sám je měním při každých rozvodech, ty tři tisíce navíc nikoho nezabijou a mám jistotu, že je to tam nový.
S almarou buch chtěl po nich, ať mi ukážou, co to teda dělá, ale opravovat bych si to tam nenechal. Ve značkových servisech jsou z 90% případů místo automechaniků měniči náhradních dílů neschopní samostatně uvažovat, takže budou měnit, měnit a měnit, až to bude dobrý.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
21.1.10, 07:01 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|