Autor |
Zpráva |
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Chlazení motoru
Dobrý den, dělám maturitní práci na téma: Chlazení motoru Octavia II 1,2 TSI 77kW (podtémata - Obecně chlazení a požadavky na něj, celkový popis motru 1,2 TSI, Chlazení motoru a kontrola a údržba chlazení) a chtěl bych vás poprosit jestli byste mi neporadili s něčím s čím si nebudu vědět rady a pak taky s nějakýma základníma otázkama . Jen bych se chtěl ujistit: Čerpadlo tlačí kapalinu od chladiče do motoru, ne? Díky
|
23.1.11, 14:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Chlazení motoru
Ano.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.1.11, 14:55 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Díky. A nevíte, kde je na netu nějaký dobrý počtení o chladičích? Našel jsem v angličtině, ale v češtině právě nikde nic. (angličtina není až tak velký problém )
|
23.1.11, 15:01 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Chlazení motoru
Preloz to do cestiny, aspon neco pro tu maturu udelas.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.1.11, 15:03 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Takhle to dělám ale díky
|
23.1.11, 15:06 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Chlazení motoru
TSi má jednu zvláštnost,má chladiče kapaliny dva a to jak na motor jako takovej tak přídavnej na sání a na ložiskovou skřín turbodmychadla velikostí asi třetinovej.Nemá totiž klasický cooler,kterej je konkrétně u tohoto motoru prakticky zbytečnej a akorát zvětšuje časovou odezvu turbomychadla .Jinak voda má cca 4000x větší účinnost přestupu tepla než-li vzduch,což je zase další plus ohledně chlazení...Vzduch vzduchem není proto tolik účinný jako voda vzduch co se týče chladičů a chlazení motorů obecně...TSI je moc pěkně provedený a povedený...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
23.1.11, 18:50 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Díky za vysvětlení s těma chladičema, ale ještě bych potřeboval něco objasnit. má tedy chladič na vzduch od turba v sacím potrubí (d) klasiku chladič na kapalinu (j) chladič oleje (m) příd. chladič kapaliny soustavy plnícího vzduchu (i) - nebol-li přídavný chladič kapaliny v přeplňování,ne? písmena se váží k obrázku obrázek: http://img692.imageshack.us/img692/348/12tsiokruhchlazen.jpgDíky za ochotu
|
26.1.11, 15:58 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
nikdo nic ?
|
31.1.11, 10:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: Chlazení motoru
Moc ti neporadím, ale ten obrázek je tak pitomý, že bych mu nevěřil. Třeba u ventilu K, na co by tam byl, když je hned vedle plně průchozí trubka?
|
31.1.11, 10:46 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Obrázek je z dílenský učební pomůcky od Škodovky, ale čert aby se v tom vyznal
|
31.1.11, 11:44 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Chlazení motoru
Ja myslim ze to nad K je krizeni a ne rozbocka, blbje nakresleny. Kdyby to bylo krizeni, tak by mi to mozna zacinalo davat trochu smysl. Z druhy strany od motoru je taky na prepad do nadrzky zpetnej ventil, celkem logicky, aby si to pri chladnuti necuclo vzduch.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
31.1.11, 14:42 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Chlazení motoru
Jo, to bude ono, z cerpadla C se to rozbocuje do D a H a po spojeni prochazi pres I a zpatky do cerpadla. Hadice smerem k nadrzce muzes vynechat, to bude jenom nejaka tenci bizuterie.
To samy od I do K a od B do K jsou vedlejsi hadicky.
Prekresli si je na tenky a uvidis ze to zacne davat smysl.
Dalsi kravina podle mne - voda netece z M do G ale z G do M.
To schema nemohl delat Nemec. Za to by sel na 6 mesicu delat do Polska.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
31.1.11, 14:46 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Chlazení motoru
Za trest na východní frontu
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.1.11, 16:24 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Viky píše: Jo, to bude ono, z cerpadla C se to rozbocuje do D a H a po spojeni prochazi pres I a zpatky do cerpadla. Hadice smerem k nadrzce muzes vynechat, to bude jenom nejaka tenci bizuterie.
To samy od I do K a od B do K jsou vedlejsi hadicky.
Prekresli si je na tenky a uvidis ze to zacne davat smysl.
Dalsi kravina podle mne - voda netece z M do G ale z G do M.
To schema nemohl delat Nemec. Za to by sel na 6 mesicu delat do Polska. Díky moc, dost mi to pomohlo
|
31.1.11, 16:39 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: Chlazení motoru
Dívám se dobře, když tam vidím dva termostaty, jeden pro blok a jeden pro hlavu? To má rozdílné teploty?
|
31.1.11, 16:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|