Autor |
Zpráva |
martin3200
Příspěvky: 50
|
elektrikary sem
neviem si poradit s kamaratom robime elektriku na peugeot 306 lebo tam boli odstrihnute kably ku pp dveram a nikde inde uz nic nemozem najst tak sa obraciaam este sem ak by nahodou niekdo nieco vedel z A stlpka ide 10 kablov no neviem ktory je ktory mam 2 na reproduktor a dalej nic je tam este central a okna predne su ties v elektrike nema s tym niekto skusenost na co vsetko treba staly prud?
_________________ Skoda favorit rv.90
|
9.4.10, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
To boli vsetky cierne ? lebo podla farieb by to malo ist rozoznat nie ? Ak nie tak to budes musiet rozobrat , oznacit si co je co a postupne zapinat a merat kde je co
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
9.4.10, 19:52 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9439 Bydliště: Kolín
|
Jonny > ja typuju ze puvodni majitel daval druhe dvere a u koncernu PSA neni nikdy jiste ze kabely pasuji podle barev
martin3200> nezbyva nez merit a merit
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
9.4.10, 20:00 |
|
|
Frikso
Příspěvky: 55 Bydliště: BA, TT
|
5 káblov by malo byť od centralu. Nájdi RJ centralu, zisti farby kablov a "už len" to zapojiť - jedine pomerať. 3 kable od okien by nemal byt problem, od toho centralu buď nájsť schcemu niekde na nete alebo si v nedelu k tomu otvoriť pivo a merať a skúšať.
|
9.4.10, 21:31 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Já jsem to dělal tak že jsem rozříznul tu gumovou koncovku co jsou v ní zalité ty káble (stejně se to láme hned za ní) a pak už jen barvu na barvu a možná mi tam jeden , nebo dva zbyly kreré byly navíc (podle výbavy).
|
10.4.10, 06:01 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ja by som na Vasom mieste pokukal po knizocke haynes peugeot 306. Priapdne sa presiel do knihkupectva a sfotil schemu mobilom...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.4.10, 07:03 |
|
|
martin3200
Příspěvky: 50
|
no ono je asi tak ako pise lucas dvere boli menene a farby vobec nepasujeu ale dnes som si pritom sedel uz od rana a nasiel som uz central takze mi ostava este 5 kablou
_________________ Skoda favorit rv.90
|
10.4.10, 11:34 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
No neviem, ja by som rozobral čo sa dá na oboch dverách + stĺpiky ( kam je to zapojené ) a postupne hľadal, čo kam patrí s použitím multimetra a rozumu . Určite je to lepšie, ako to zapojiť naslepo
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
11.4.10, 18:54 |
|
|
martin3200
Příspěvky: 50
|
tak som to spravil isiel som podla pinou z dvier a kably vo dverach my farebne pasovali s timi v stlpiku takze uz ide vsetko tak ako ma
a este maly dotaz nejdu mi jedny dvere zamknut co sa moze stat centralu? vsetko zapojene stiknem motorceky zavrcie ale nezamknu ako keby nevladali a ked odpojim pp dvere tak vsetko ide ako ma
_________________ Skoda favorit rv.90
|
11.4.10, 19:18 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
bud bude ten motorek špatnej ale spiš počítám že bude špatně zapojen z těch 5ti drátů sou 2 silové na těch se otáčí napětí podle toho zda zavírá či otvírá
a zbylé 3 sou ovládací-funguje to v podstatě jako přepinač jeden je přívodní a jde do něj kostra a ta je podle toho zda motor zavírá či otvírá přepínána do zbylých dvou drátů z těch to de do ŘJ centrálu a ta spouští zbylé motorky.
takže vem měřák a skus to proměřit počítam že bude chyba v zapojení ovládací části motorku.
|
11.4.10, 20:12 |
|
|
martin3200
Příspěvky: 50
|
tak nakoniec to bolo dobre zapojene ale boli zlepene kably vo dverachtak preto my to neslo inak vdaka vsetkym za rady a este nema niekto skusenosti s ventilatorom kurenia v tomto aute lebo my nefunguje vobec mi nejde prud ku nemu poistky su dobre ked som ho zapojil napriamo na plus tak sa normalne tocil a fungovala aj regulacia takze uz len najst odkial to je napajane keby niekto vedel potesilo by ma to
_________________ Skoda favorit rv.90
|
18.4.10, 17:22 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
z pojistkovky by měl jít plusovej přívod do přepinače rychlosti a z toho to de přes jednotlivý polohy na předřadnej odpor a z něj do motoru ventilátoru akorát 4 rychlost de na přímo takže rozebral bych přepinač a prohlíd patřičnej konektor bejvá vypálenej.
pokud bude dobrej změř jestli ti do něj de napětí jestli ne tak je nejrychlejší si ho tam z pojistkovky natáhnout
|
18.4.10, 18:19 |
|
|
martin3200
Příspěvky: 50
|
no to ide s poistkovej do toho prepinaca a potom do ventilatora ale ten kontakt asi predraty nebude lebo ked ja dam plus tak sa my ventilator kruti a normalne tym prepinacom ked idem na jednu a na druho stranu tak mi to pridava a ubera a v strede je vypnuty tak potom som s toho troch mimo neviem kde este hladat
_________________ Skoda favorit rv.90
|
19.4.10, 18:43 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
tak pokud sem to pochopil:s pojistkovky de proud do přepinače leč ventilátor nejde
a rozběhne se až ho tam přivedeš odjinud ? pokud je to tak je otázkou co ti tam de za napětí? vem 21W žárovku a proti kostře se musí pěkně rozsvítit pak máš jistotu že je tam tvrdejch 12V. jinak třeba může bejt špatnej konektor v pojistkovce může to bejt zoxidovaný vyhřátý pak to dělá přechodový odpor a zlobí to
osobně bych odštípl původní přívod do přepinače a přes 15A pojistku si natáhl vlastní třeba ze spinačky po klíčku
|
20.4.10, 02:06 |
|
|
martin3200
Příspěvky: 50
|
no tak to este skusim premerat takto a potom vidime
_________________ Skoda favorit rv.90
|
20.4.10, 15:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|