Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vynechávanie motora Corsa B 1,0 ECOtec, PIŠTIACI REMEŇ
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=21679
Stránka 1 z 4

Autor:  ferrari [ 25.3.10, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Vynechávanie motora Corsa B 1,0 ECOtec, PIŠTIACI REMEŇ

No, kamarát ma takýto problém na 3valcovej Corsičke:

Pri akejkoľvek vyššej záťaži (viac plynu, jazda do kopca, predbiehanie, studený motor na sýtič) motor začne vynechávať a na prístrojovke sa rozsvecuje kontrolka motora (teda, taká oranžova a tuším je na piktogram akoby čerpadlo)...mne to prišlo úplne ako príznaky nedotekajúceho paliva, tak som mu poradil vymeniť palivový filtrík...palivový filtrík vymenil, ale problém pretrváva...podotýkam, po rovine je problém ísť ustálene rýchlosťou vyššou ako 100 km/h.

Zašiel teda na diagnostiku (škoda, že nepovedal, behol by som tam s ním) a údajne mu povedali problémy s Lambda sondou a s nejakým ventilom...

Čo vy na to? Ja by som stále šiel po čerpadle....

Autor:  kwiko [ 25.3.10, 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

sviecka, zapalovacie trafo, to ze by sa nezatvaral Egr pochybujem :D

Autor:  ferrari [ 25.3.10, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

No, ale mne to príde úplne ako nedotekajúce palivo...totiž pridám plyn, motor začne trhať, držím plyn a motor úplne prestane ísť...a najhoršie je to za studena = na sýtič = pri veľkej spotrebe = to mi zas iba napovie na čerpadlo..bohvie, čo bolo na tej diagnostike :?

Autor:  Ondras83 [ 25.3.10, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

svíčky sou pořád levnější než čerpadlo

Autor:  ferrari [ 25.3.10, 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Njn, on ale ten kámoš nemá veľa peňazí, takže nechce žiadne zbytočné investície..preto som sa pýtal, či mi neviete zúžiť možnosti, no...

Ale vlastne, tiež sa pýtam ako somár, aj keď neviem výsledky diagnostiky..

Asi to auto pôjde, ako pôjde, a keď nepôjde, tak poputuje do šrotu...aj spojka je chytená, aj výfuk, asik aj pr. náprava...

Autor:  ferrari [ 25.3.10, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

A ešte, ako sa tam dá nejak zresetovať RJ/vymazať pamäť závad? Či mohol by som naštudovať literatúru :oops:

Autor:  Jiri [ 26.3.10, 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

pokud je vse v poradku tak zavady zustanou ulozene v pameti ale ta kontrolka motoru zhasnei bez vymazani..nesmi tam ta zavada pretrvavat..jina ty EGR ventily se serou zavoidne dneska sem zrovna jeden menil..zasekne se propousti pak plyny do sani jinak dale odchazi vaha vzduhcu ale ta vetsinou neni vubec v zavadach ani kontrolka nesviti ale auto nejede , pomuze ji odppojit a projet motor nepojede nejak extra ale musi to jet bez skubani a plynule, a pri vypojene vaze bude svitit kontrolka

Autor:  Jiri [ 26.3.10, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

jeste jsem to cetl jednou to ze ti sviti kontrolka muze delat neco jineho a problem muze byt v te vaze na diagnostice ma chodit ke 200jednotek pri plnem zatizeni vetsinou ma treba jen 70....nebo i mene...takze prvni vec zkuste tohle..odpojit a projet

Autor:  ferrari [ 26.3.10, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

No ale ono to ide pri jemnom jazdení úplne normálne, normálne to aj štartuje...problém nastáva iba vtedy, keď chcem ísť trošku živšie, alebo si zmyslím predbiehať...

A ako sa to zresetuje?

Autor:  ferrari [ 26.3.10, 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
jeste jsem to cetl jednou to ze ti sviti kontrolka muze delat neco jineho a problem muze byt v te vaze na diagnostice ma chodit ke 200jednotek pri plnem zatizeni vetsinou ma treba jen 70....nebo i mene...takze prvni vec zkuste tohle..odpojit a projet
Júúúj, keď ti totálne nerozumiem...čo odpojiť?
PS - nie, tá kontrolka svieti presne vtedy, keď to vynecháva...akonáhle povolím plyn, motor začne ísť normálne a kontrolka zhasne...
PS II - správa sa to úplne rovnako, ako pripchatý palivový filter na 742ke...úplne identicky, úplne...

Autor:  Jiri [ 26.3.10, 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

to prave muze delat ta vaha bude to hcodit treba misto 200 pri plnem tak jen treba 120 takze treba do urciteho zatizeni motor pujde normalne ale jak uz prutok vzduchu presahne tu hodnotu kterou uz vaha nezmeri tak to neda vic benzinu a skube to zkus to odpojit a pak napis jaka bude zmena, zresetovat bez diagnostiky nevim ale neni to potreba..pokud tam nnei zadny problem tak kontrolka zhasne i bez resetovani zustanou jen zavady ulozene v pameti ale auto normalne pojede jak ma jet, a kdyz tam bude nejaky problem tak po resetovani ti to tam stejne hned skoci zpet a zase se to rozsviti

Autor:  ferrari [ 26.3.10, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Ešte raz - čo odpojiť :?: Váhu vzduchu? Ako?

Autor:  Jiri [ 26.3.10, 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

aha tak pokud ti to sviti prave v okamziku kdyz to skube tak to zase vaha nedela to vetsinou nesviti, odpojit jsem myslel vahu vzduchu a projet s odpojenou

Autor:  ferrari [ 26.3.10, 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

No, môžem skúsiť a uvidíme...každopádne to proste pri vyššej zátaži vynecháva...vravím, presne, ako pripchatý palivový filtrík na karburátorovom motore...som naozaj dúfal, že to bude iba palivový filter, no zjavne nie...

Autor:  darklord [ 26.3.10, 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

no, tak vies, ked to neni filter este vzdy to moze byt pretlakovy ventil paliva alebo cerpadlo na odchode

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/