Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Seat Toledo TDi 81kW
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=22598
Stránka 1 z 1

Autor:  Kristensen [ 1.6.10, 18:36 ]
Předmět příspěvku:  Seat Toledo TDi 81kW

Soustavně přepadem od vstřiků jde napěněná nafta zpět do filtru a tím pádem to je soustavně zavzdušněný a nelze natočit bez odfouknutí na vstřikách, novej filtr + ten ventilek na zpátečce co je přímo na filtru a nový přepadový hadičky, ta nafta ve zpátečce je opravdu našlehaná jak kdyby se tam ten vzduch cpal tlakem z válců je to možný? A co stím? Vstřiky nebo ty žárový kroužky pod vstřikama? (pokud tam jsou)

Autor:  Jarda S. [ 1.6.10, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

nemáš ten ventilek obráceně ? :D spolužákovi to dělalo taky ale tomu to jezdilo několik let než si toho všímnul :lol:

Autor:  Kristensen [ 1.6.10, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

nelze má zářez na jedné straně a je na něm šipka

Autor:  p.s. [ 1.6.10, 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

s těsněním pod vstřikama sem kdysi válčil na bráchovo dieslový Vectře ale to pouze padala nafta a blbě to startovalo to pěnění nafty bych spíš viděl na netěsný vstřiky :|

Autor:  Jiri [ 3.6.10, 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

psal jsem ti i na ICQ mel by tam byt nejakej odvzdusnovaci ventilek primo na cerpadle pod sroubem co pripojuje hadici nafty, tam si to udajne taha vzdcuh, zkus to omrknout

Autor:  Kristensen [ 8.6.10, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to asi vypadá že to měl totálně zavzdušněný, poslední věc co jsme provedli tak že na přepadu na čerpadle je ventilek jak psal Jiri, tak jsme ho oddělali profoukli dali zpět a projel to cca 10km v kuse a je klid od té doby to startuje, on totiž ten jouda měl cca přes hodinu otočenej naftovej filtr vzhůru nohama tak jestli se tam třeba něco nedostalo, no to je jedno hlavně že to jezdí.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/