Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Modul zapalování https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=22801 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Sender [ 17.6.10, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Modul zapalování |
Zdravím, mám takovej problém,přestal mi jít druhej válec.Po prozkoumání jsem zjistil ,že to dává málo proudu z tohohle modulu: http://a.yfrog.com/img526/9845/fb26869.jpg Když dám do vývodu dvě jinej káblík a jinou svíčku,tak to jiskru dává i když dost mizernou.Jestli to dobře chápu,tak jsou to vlastně dvě indukční cívky s dvěma vývodama.Tak jsem si říkal , nešly by ty dva vývody(s hvězdičkama na obrázku) zvenku provizorně propojit ? |
Autor: | Vít [ 17.6.10, 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
napis prosim, co to je za auto a hlavne motor |
Autor: | slovacek.milos [ 18.6.10, 07:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
druhý modul miloš |
Autor: | Sender [ 18.6.10, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to Ford fiesta 1,4 16V r.v.2002 Modul mám objednanej,ale přijde to někdy koncem příštího týdne.S autem potřebuju jezdit den co den. |
Autor: | Matthes [ 18.6.10, 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
OMG co to dela ve skodovka? Jinak se mi to zda jako hovadina. Ona treba felda MPI pali dva a dva valce stejne, takze z principu by to nemel byt problem. Ale jak to chces spojit, kdyz ti ten vystup, kterej facha strili v jiny dobe nez ten, ktery nejde? Pokud by tam skutecne byly dve civky, tak si to zkus, ale nevim nevim |
Autor: | Sender [ 18.6.10, 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dal jsem to sem,protože tady je víc lidí co se zabejvá opravama než na Ford fóru. Zrovna jsem to proměřil ty dvě mají mezi sebou odpor kolem 1k7 .Propojit vy to šlo tenkým drátkem,ale mám strach abych neodpálil něco vevnitř(bude tam asi nějakej odpor). |
Autor: | Sender [ 18.6.10, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máte pravdu,experimentování nepomohlo.Jede to pořád na tři válce.Kašlu na to,počkám na novej modul. |
Autor: | Jiri [ 18.6.10, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sender píše: Je to Ford fiesta 1,4 16V r.v.2002 Modul mám objednanej,ale přijde to někdy koncem příštího týdne.S autem potřebuju jezdit den co den. to je normalni vymen zapalovaci modul a myslim ze to napise i zavadu do pameti primo ktery valec nejde |
Autor: | Sender [ 18.6.10, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: Sender píše: Je to Ford fiesta 1,4 16V r.v.2002 Modul mám objednanej,ale přijde to někdy koncem příštího týdne.S autem potřebuju jezdit den co den. to je normalni vymen zapalovaci modul a myslim ze to napise i zavadu do pameti primo ktery valec nejde Diagnostiku jsem zkoušel.Vypsalo to válec č.2 |
Autor: | Sender [ 19.6.10, 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím, tak odedneška už nejezdím vůbec.Jezdil jsem na tři válce,najednou to začalo víc škubat,hádám že už to jde jen na dva.Na displeji hodin to píše EAC Fail.Na benzín to jede hůř a střílí to do výfuku. Zkusil jsem diagnostiku a píše mi to tohle: http://img717.imageshack.us/slideshow/w ... 657986.jpg Nějaký rady,tipy ? |
Autor: | Matthes [ 19.6.10, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pockat na ten novy modul no. Jinak jsem nemyslel proc je to tady na TW, ale proc v oddeleni skodovek, kdyz je tu sekce pro cizi vozy... |
Autor: | Sender [ 19.6.10, 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě jedna věc -přestal fungovat posilovač brzd. |
Autor: | Matthes [ 19.6.10, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ono kdyz nejde motor, tak posilovac taky ne, ale doufej ze ti neposkocil rozvod, kdyz si jezdil na 3 valce. |
Autor: | Sender [ 19.6.10, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Tak ono kdyz nejde motor, tak posilovac taky ne, ale doufej ze ti neposkocil rozvod, kdyz si jezdil na 3 valce. To je mi jasný.Posilovač brzd nejde při nastartovaným motoru,což je mi divný.Je to řešený taky podtlakem,jak u některejch aut? Napadá mě,jestli třeba nedošlo k vypadnutí nějaký hadice,nebo tak něco. Díky za tip s poskočeným rozvodem.Jsou tam nějaký rysky ? Jak to poznám? |
Autor: | Jiri [ 20.6.10, 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
na rozvody vubec nesahej jak mile povolis remenici tak se ti to hned rozhodi a na nastaveni potrebujes pravitko na vacky...sundat viko ventilu a trn ktery zasroubujes do bloku dolu na zajisteni kliky predpokladam ze mas zetec motor kdyz pises ze 16V, na remenici ryska pro kontrolu nevim jestli je ale na vackym myslim neni nic tam by si stejne musel mit to pravitko a sundat viko ventilu, hlavne nepovoluj remenici na zadnem vackovem kole ani dole neni klinek posilovac brzd je podtlakem zkontroluj hadice k nemu s tim vynechavanim tam dej ru novou inducku a pak uvidis ten kod co jsi sem dal to je poloha volnobezneho ventilu myslim ten muze byt ted mimo kdyz ti to jde jen na dva valce.....automaticky si to snazi zvednout ale uz je mimo rozsah tak se napise do zavad |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |