Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

MegaNe - vymena motora za iny
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=23451
Stránka 1 z 2

Autor:  deekay [ 17.8.10, 10:45 ]
Předmět příspěvku:  MegaNe - vymena motora za iny

Caute,
otazka hlavne na kolegov automechanikov.
Neviete nahodou ci je mozne vymenit v Renault Megane I, RT (r.v. 1996) 1,4e motor za 1,6 16V popripade 1,4 16V bez upravy ucyhtov apod.
Niekto bol totiz sikovny a zadrel motor :( Ten ale ani v dobrom stave moc neponuka (51kW) a tak rozmyslame ze by sme tam smarili nieco vykonnejsie

Dik dopredu

PS: ano viem ze tu nie som na renaultfore, ale ked vy ste tu taki sikovni a mudri :oops: :lol:

Autor:  Martin 007 [ 17.8.10, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

1.6 16V RT 1996 má segra tuším, tak jesi chceš případně nafotit něco tak ji zvednu kapotu. 8)

Autor:  Jim [ 17.8.10, 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

a co stk?

Autor:  Martin 007 [ 17.8.10, 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

No tak tam toho poznaj :roll:

Autor:  deekay [ 17.8.10, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Na stk to budu mat podla mna na salame. :D

M007: zistim co vsetko chceme vediet a napisem, dik dopredu
este by ma zaujimalo, ake to ma vstrekovanie. 1,4e ma BMM (alebo nieco velmi podobne) na moje prekvapenie

Autor:  Jiri [ 17.8.10, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tech 16V bylo myslim nekolik zalezi z jakeho roku sezenes ale mam pocit ze bloky jsou stejne tak bych vzal 1.6 spodek nasrouboval na to 8V hlavu a mas o 200ccm vic a nikdo nic nepozna :D

Autor:  Tomáš1280 [ 18.8.10, 06:35 ]
Předmět příspěvku:  ;-(

Tak nakoniec ten váš MEGAN dobačoval maďar jsem fúha predsalen to neni neznicitelne auto :roll:
a jak pekne jazdilo bez benzinu...

niekto je šikovný :?

Autor:  kwiko [ 18.8.10, 07:13 ]
Předmět příspěvku: 

Prekvapive je len ze skapinal tak dlho 8)

Motor tam mozes uplne bez problemov fuknut 1,6 8v K7M 702, 720,790 alebo 791 (nie K7M 703 - ten bol s automatom, tak by tam mohli byt odlisnosti)
Prevodovka, ulozenie aj poloosy by mali byt rovnake.

Autor:  ferrari [ 26.8.10, 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

Presne, ako píše Kwiko, zameral by som sa na 1,6 8V...lebo 16V bude mať MPi a to už by bolo asik trochu komplikovanejšie :-)

Autor:  deekay [ 26.8.10, 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Uvidime ake inzeraty najdeme :) dik hosi

Autor:  ferrari [ 26.8.10, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ps - navyše garážový sused má 1,4 16V a dosť nadáva..postupne mu odchádzajú zapaľovacie cievky a sú tam 4 a každá stojí okolo 100€...

Autor:  deekay [ 26.8.10, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Spoluziak ma 1,6 16V jeden z poslednych a to auto chodi do servisu len na vymenu oleja...
stryko mal take iste 2, tiez ziaden problem, tak to asi nebude uplne napicu motor :D
a ma to super spotrebu

Autor:  deekay [ 26.8.10, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

tak ozval sa prvy clovek:
motor 1,4 z Reanult Thalia, ročník 2002. Má najazdených 130.000 km.
hlava je zla inak spodok dobry
na nasom je hlava funkcna ale chcela by GO
chlapik za to chce 50e co je vpoho, a este pise ze dohoda mozna
ak by to dal za 30e tak sa to oplati.

a teraz: pasuje ci nie?

Autor:  ferrari [ 26.8.10, 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ale aký je to motor z Thalie? Tých 1,4iek tam šlo viac...a nechceli ste vyšší výkon :?:

Inak hej, 1,6 16V mal aj bratranec v Megane Kombi a bol spokojný...možno 1,4 16V má iné zapaľovanie...

Autor:  deekay [ 26.8.10, 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

No prave, ze viac.
Pred vykonom by som uprednostnil malo km, ide o to co rozumne zozeniem.
Ak bude 1,6ka s 50 tisic km za dobru cenu tak preco nie.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/