Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Chlazení motoru https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=25185 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | KrejciBenjamin [ 23.1.11, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | Chlazení motoru |
Dobrý den, dělám maturitní práci na téma: Chlazení motoru Octavia II 1,2 TSI 77kW (podtémata - Obecně chlazení a požadavky na něj, celkový popis motru 1,2 TSI, Chlazení motoru a kontrola a údržba chlazení) a chtěl bych vás poprosit jestli byste mi neporadili s něčím s čím si nebudu vědět rady a pak taky s nějakýma základníma otázkama . Jen bych se chtěl ujistit: Čerpadlo tlačí kapalinu od chladiče do motoru, ne? Díky |
Autor: | Viky [ 23.1.11, 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Ano. |
Autor: | KrejciBenjamin [ 23.1.11, 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Díky. A nevíte, kde je na netu nějaký dobrý počtení o chladičích? Našel jsem v angličtině, ale v češtině právě nikde nic. (angličtina není až tak velký problém ) |
Autor: | Viky [ 23.1.11, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Preloz to do cestiny, aspon neco pro tu maturu udelas. |
Autor: | KrejciBenjamin [ 23.1.11, 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Takhle to dělám ale díky |
Autor: | patrik-hp [ 23.1.11, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
TSi má jednu zvláštnost,má chladiče kapaliny dva a to jak na motor jako takovej tak přídavnej na sání a na ložiskovou skřín turbodmychadla velikostí asi třetinovej.Nemá totiž klasický cooler,kterej je konkrétně u tohoto motoru prakticky zbytečnej a akorát zvětšuje časovou odezvu turbomychadla .Jinak voda má cca 4000x větší účinnost přestupu tepla než-li vzduch,což je zase další plus ohledně chlazení...Vzduch vzduchem není proto tolik účinný jako voda vzduch co se týče chladičů a chlazení motorů obecně...TSI je moc pěkně provedený a povedený... |
Autor: | KrejciBenjamin [ 26.1.11, 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Díky za vysvětlení s těma chladičema, ale ještě bych potřeboval něco objasnit. má tedy chladič na vzduch od turba v sacím potrubí (d) klasiku chladič na kapalinu (j) chladič oleje (m) příd. chladič kapaliny soustavy plnícího vzduchu (i) - nebol-li přídavný chladič kapaliny v přeplňování,ne? písmena se váží k obrázku obrázek:http://img692.imageshack.us/img692/348/12tsiokruhchlazen.jpg Díky za ochotu |
Autor: | KrejciBenjamin [ 31.1.11, 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
nikdo nic ? |
Autor: | fatal [ 31.1.11, 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Moc ti neporadím, ale ten obrázek je tak pitomý, že bych mu nevěřil. Třeba u ventilu K, na co by tam byl, když je hned vedle plně průchozí trubka? |
Autor: | KrejciBenjamin [ 31.1.11, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Obrázek je z dílenský učební pomůcky od Škodovky, ale čert aby se v tom vyznal |
Autor: | Viky [ 31.1.11, 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Ja myslim ze to nad K je krizeni a ne rozbocka, blbje nakresleny. Kdyby to bylo krizeni, tak by mi to mozna zacinalo davat trochu smysl. Z druhy strany od motoru je taky na prepad do nadrzky zpetnej ventil, celkem logicky, aby si to pri chladnuti necuclo vzduch. |
Autor: | Viky [ 31.1.11, 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Jo, to bude ono, z cerpadla C se to rozbocuje do D a H a po spojeni prochazi pres I a zpatky do cerpadla. Hadice smerem k nadrzce muzes vynechat, to bude jenom nejaka tenci bizuterie. To samy od I do K a od B do K jsou vedlejsi hadicky. Prekresli si je na tenky a uvidis ze to zacne davat smysl. Dalsi kravina podle mne - voda netece z M do G ale z G do M. To schema nemohl delat Nemec. Za to by sel na 6 mesicu delat do Polska. |
Autor: | CROWACK [ 31.1.11, 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Za trest na východní frontu |
Autor: | KrejciBenjamin [ 31.1.11, 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Viky píše: Jo, to bude ono, z cerpadla C se to rozbocuje do D a H a po spojeni prochazi pres I a zpatky do cerpadla. Hadice smerem k nadrzce muzes vynechat, to bude jenom nejaka tenci bizuterie. To samy od I do K a od B do K jsou vedlejsi hadicky. Prekresli si je na tenky a uvidis ze to zacne davat smysl. Dalsi kravina podle mne - voda netece z M do G ale z G do M. To schema nemohl delat Nemec. Za to by sel na 6 mesicu delat do Polska. Díky moc, dost mi to pomohlo |
Autor: | fatal [ 31.1.11, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chlazení motoru |
Dívám se dobře, když tam vidím dva termostaty, jeden pro blok a jeden pro hlavu? To má rozdílné teploty? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |