Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.10.24, 18:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Rád bych Polo... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Rád bych Polo...
Zdravím,

Mám dotaz, rád bych si s přítelkyní koupil novější auto. Stačí nám segment B a chceme 2 roky starý do 200tis. Fabka co mám je krásně zachovalá, r.v. 2002 má jenom 80tis najeto, ale je to holátko a v létě bez klimy je to děs. A 1.4MPI 50kW není zrovna 2x šetřílek a také né bohužel rychlík. + už začíná projevovat čas a pár věcí jsme už musel na podvozku vyměnit a některé to za chvíli bude chtít vyměnit ( komplet výfuk, udělat těsnění pod hlavou apod. ). Padlo nám do oka poslední Polo ( je fakt krásný ). Ale z roku 2010 se dají sehnat první 1.2TSI, 1.2HTP a 1.4 16V 63kW. Abych pravdu řekl prvních TSI se dost bojím. Stačí co vidím u pantáty. 2010 Fabku a vyměna řetězu, pak podložka pod turbo apod. A to nemá ani 20tis najeto. 1.2HTP, no nic proti, ale pod 4 válce nejdu :) Tak mi zbejvá 1.4 16V 63kW. Jak tyhle poslední jsou na tom se spolehlivostí, spotřebou apod? Co vím, tak v prvních Fabkách 55kW verze byl asi nejlepší benzin co se tam dával ( nic extra ale solidní motor )

Jo abych nezapomněl, auto z 90% jezdí 2x denně 15km trasy a pak o víkendu delší...

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


20.11.12, 23:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 63
Bydliště: rakovník-praha
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Budu mluvit jen teda z vlastní zkušenosti měl jsem fábku 2003 1,4 55KW a super motor jezdilo to úsporně žádnej drak to nebyl ale jelo to dobře. Ted máme GIV 1,4 55kw a je to vesměs to samé. Některé jsou háklivější na spotřebu oleje.

_________________
Základní diagnostika Praha 6 a okolí


21.11.12, 12:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
njn, to jsou ty původní 55kW verze, spíš mi šlo o "novodobou" 63kW verzi.
To že žere olej se může stát a je to podle výrobce normální. Myslím až 0,5l na 1000km...

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 13:50
Profil ICQ
Online
rejpal

Příspěvky: 18254
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Lepší něco, co olej nežere. Je to docela pruda pořád dolívat... :roll:


21.11.12, 14:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Co ale dneska nezere olej ?

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 15:51
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
třeba moje felda si neřekne o kapku :wink: golf taky nesežere nic tam to spíš vyteče

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.11.12, 16:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
tak moje Fabka taky ani kapku :)
Ale u moderních motorů ( nevim jak u Japonců ) je celkem normální že může žrát olej ( není se čemu divit vzhledem k tomu jaký oleje se dnes používaj... )

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 17:59
Profil ICQ

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Mám 63kW verzi ve Fábii a nelituju..s TSI jsem se svezl a nějak mě to nepřesvědčilo...HTP nepřipadalo v úvahu..dost sem se v tom najezdil s kolegou v Roomsteru a děs (co se spotřeby, projevu na volnoběh atp týkalo)..

Nevim kde se bere, že 1.4 16V 63kW je žrout oleje..mám sice najeto něco málo přes 17000 km, ale necucne to z měrky ani prd..do práce k nám jezdí servisák, co má na Roomsteru najeto s timhle motorem najeto skoro 250 tisíc km a krom toho, že to má neuvěřitelně zrasenej interiér i exteriér řiká sám, že ten motor jede možná líp jak prvních 100 tkm...a olej doteď nežere od výměny k výměně nic..asi dost záleží na zacházení s autem..

Moje bylo do 10 tkm nic moc výkonově, teď se to znatelně líp vytáčí a nad 3000 otáček je opravdu znát, že to je 16V motor..jede moc pěkně a dá se s tim slušně předjíždět, pokud se člověk nebojí to vytočit...u mě to jde přes 4000 otáček trochu častěji, takže bych řekl, že sem si to i dobře zajel...takže tenhle motor s kódem BXW můžu jednoznačně doporučit...bral bych ho i kdybych si auto kupoval teď..

Jo a spotřeba - dálky jezdím pod 6 litrů naprosto s přehledem, většinou jsem mezi 5.5-5.7 l/100km...po městě to je kolem 8 l/100km..do 3km vzdálené práce jezdím za 10 l/100km teď v zimě celkem běžně, ale dlouhodobá spotřeba za 7000 km je u mě 7.2 l/100km..tolik za mě

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


21.11.12, 18:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
PJDefort: díky, něco podobného jsem si představoval za hodnocení :)
No co se týče oleje, to záleží kus od kusu, to se prostě uvidí. Tak je to se vším.
1.2TSI je uživatelsky hodně dobrý motor, krásně to táhne, tichoučký ( ale, ale :)
1.2HTP, řídil jsem pouze jednu služební Ibizu, a nebyla to taková tragedie, odspodu to táhne krásně, i ten zvuk není nic příšernýho, ale na naložený auto nebo dlouhý rychký trasy to není.

PS: ještě dotaz, co DSG k motoru 1.4 16V 63kW ? Jak to si s tím poradí ?
a jak je to s hlučností motoru, prý je hlučný při vyšších rychlostech - zajímalo by mě srovnání s 1.4MPI 50kW. I když ono je to těžký, mě přijde že Fabia II má celkově horší aerodynamický hluk než Fabia I

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 18:43
Profil ICQ

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Co se hlučnosti týká, tak na volnoběh o motoru uvnitř auta nevíš..v běžných otáčkách do tří tisíc je to takovej průměr, když to porovnám s podobnejma autama daný třídy..ve vyšších už to do auta proniká víc, ale zvuk to má celkem sympatickej, takže to mi vůbec nevadí...hlučnost při dálničním tempu je teda vyšší musim říct, ale to mluvim o Fábii, nevim jak by na tom bylo Polo..s tou vyšší hlučností jsem moc zhýčkanej z auta jako je Mondeo, to je po dálnici jiná třída..co se týká srovnání s Fábií I 1.4 MPi konkrétně 50 kW, tak to sem něco najezdil se služební a v porovnání s tou co mám je to velkej rozdíl v hlučnosti a vibracích pronikajících do interiéru..nutno teda dodat, že služební auto mělo taky dost za sebou (sice na tachu ani ne 150 tkm, ale co se zacházení týká...)

O DSG ani nevim, že se k tomuhle motoru dodává..

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


21.11.12, 18:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Za mňa je ten motor tiež OK, ale mňa osobne nepresvedčil, je taký nemastný-neslaný..ale auto je vcelku tiché, spotreba je super, takže tak...jazdil som s 55kW, tiež s 59kW a trochu aj s 63kW (v ibize). Ja osobne by som si ho asi nevybral (a Polo už vôbec nie),a le motor je to dobrý a asi aj Polo je OK.

PS - s tou spotrebou oleja (zodraté krúžky) mali problémy asi len staršie verzie, teda 55kW a 74 kW.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.11.12, 19:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
PJDefort píše:
Co se hlučnosti týká, tak na volnoběh o motoru uvnitř auta nevíš..v běžných otáčkách do tří tisíc je to takovej průměr, když to porovnám s podobnejma autama daný třídy..ve vyšších už to do auta proniká víc, ale zvuk to má celkem sympatickej, takže to mi vůbec nevadí...hlučnost při dálničním tempu je teda vyšší musim říct, ale to mluvim o Fábii, nevim jak by na tom bylo Polo..s tou vyšší hlučností jsem moc zhýčkanej z auta jako je Mondeo, to je po dálnici jiná třída..co se týká srovnání s Fábií I 1.4 MPi konkrétně 50 kW, tak to sem něco najezdil se služební a v porovnání s tou co mám je to velkej rozdíl v hlučnosti a vibracích pronikajících do interiéru..nutno teda dodat, že služební auto mělo taky dost za sebou (sice na tachu ani ne 150 tkm, ale co se zacházení týká...)

O DSG ani nevim, že se k tomuhle motoru dodává..


Do Pola se dával i jsem viděl nějaké inzeráty ( ale jednalo se o auta ze zahraničí, nevím jak v ČR )

Jestli jsem to pochopil ohledně té hlučnosti a vibrací tak 1.4 16V je na tom lépe ?
Já zas to mám těžký, moje Fabka je jak nová a má 80tis najeto, takže tam nic nevibruje a nevrže :)

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 19:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
ferrari píše:
Za mňa je ten motor tiež OK, ale mňa osobne nepresvedčil, je taký nemastný-neslaný..ale auto je vcelku tiché, spotreba je super, takže tak...jazdil som s 55kW, tiež s 59kW a trochu aj s 63kW (v ibize). Ja osobne by som si ho asi nevybral (a Polo už vôbec nie),a le motor je to dobrý a asi aj Polo je OK.

PS - s tou spotrebou oleja (zodraté krúžky) mali problémy asi len staršie verzie, teda 55kW a 74 kW.


Je to takový neslaný-nemastný, ale pořád lepší jak 1.4MPI 50kW, univerzálnější než 1.2HTP a daleko větší jistota že se nevysere oproti prvním 1.2TSI. njn, na nový nemáme tak musím čmuchat.

74kW verze byla známá jako žrout oleje... 55kW jak která, 63kW netuším, proto se ptám...

PS: poslední Polo je z té třídy jasně nejhezčí :)

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 19:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
No, neviem, už som dávno nešiel v 1,4 50kW, ale mám taký pocit, že je to dosť kultivovaný motor, sa mi dokonca zdá, že kultivovanejší, ako 1,4 16V...ale je to tiež dané tým, že 1,4 50kW je sprevodovaný tak, že nechodí často do vysokých otáčok (v konečnom efekte sa mu to ani vôbec nepáči). Ale motor 16V je z môjho pohľadu užívateľsky omnoho prívetivejší.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.11.12, 19:43
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Samozřejmě sem myslel, že je na tom 1.4 16V líp..tam nějaký vibrace nehrozej vůbec..nevim jak je na tom 55/74 kW FI, ale asi to bude dost podobný s odhlučněním i (ne)vibracema..

Poslední Polo je opravdu pěkný, celkově nová generace VW se mi vzhledově dost líbí..a to mám na VW averzi (hlavně kvůli mladejm "tejpkům" ve votuněnejch Golfech a Passatech)..

DSG se v ČR dodává jen k TSI, aspoň co sem viděl na stránkách VW..

Ještě co se týká 50 kW MPi, tak mi to přišlo v krátký Fábii neuvěřitelně líný...mírnej stoupák a na stovku sem to rozhejbával přes půl minuty, na rovině kolem 16 sekund..když budu mluvit o těhle pro někoho nezajímavejch číslech

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


21.11.12, 19:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz