Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=29916
Stránka 1 z 1

Autor:  spar [ 25.6.12, 00:17 ]
Předmět příspěvku:  Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

Chci se zeptat,co může mít za následek to,když jsem letěl po dálnici 140,pak pustil plyn,jelikož sem cejtil že auto asi chcípne a ono taky že jo,normálně ztratilo tah a rozsvítily se kontrolky.Pak jsem musel cca 5 minut čekat,než to naskočilo a ještě to muselo být pod plynem.A teď třeba když přijdu k autu a je zahřátý,tak někdy chytne-ale musim se sytičem a někdy chytne po 15 vteřinách a nechce se mu....dříve to nedělalo,jediné úprava která se dělala je že mi tady jeden mechanik dělal něco s plynem...měl jsem ho tušim moc natáhlej,tak ho trošku povolil...jedná se golf III 1.9 TD 1993 díky za rady

Autor:  darklord [ 25.6.12, 06:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

1. sekcia pre neskodovky je inde
2. vobec nepises co je na diagnostike (skoro by si clovek az myslel ze si to nemal napichnute)
3. http://dieselpower.cz/forum/index.php

Autor:  spar [ 25.6.12, 07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

1.tady mi každej až na vyjímky rád poradí :-P
2.skoro by si člověk myslel,že nevíš,že TD nemá řídící jednotku na které se dá udělat diagnostika

Autor:  darklord [ 25.6.12, 08:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

Tak potom je zvlastne ze to ma funkciu na zabranenie priestupku proti dopravnym predpisom :lol:

Autor:  spar [ 25.6.12, 08:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

A něco kloudnýho by si tam za radu neměl?

Autor:  darklord [ 25.6.12, 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

Tak ak je to hlupy diesel bez nicoho tak problem bude len a len v doprave nafty do spalovacieho priestoru. Cize sa ti to napr moze zavzdusnit ked mas malo v nadrzi, pripadne nejake cerpadlo (ci uz podavacie alebo vstrekovacie) na odchode do vecnych lovist, netesnost v palivovom vedeni... Este ma teda napada nejaka chcipacia klapka ci tam nieje v sani, zeby to proste nahodne zavrelo privod vzduchu, ale nechce sa mi verit zeby mala az taku silu a udusila aj vytoceny motor pri 140km/h. To chce prist k autu, vediet ako pracuje, badat a badat.

Autor:  trady [ 25.6.12, 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

neuhniva ti kontakt odpojovace vstrikovaciho cerpadla?

Autor:  spar [ 25.6.12, 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

A kde ten kontakt najdu?

Autor:  Viky [ 25.6.12, 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

Taky by mohlo bejt ucpany odvzdusneni nadrze.

Autor:  slovacek.milos [ 27.6.12, 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

spar píše:
1.tady mi každej až na vyjímky rád poradí :-P
2.skoro by si člověk myslel,že nevíš,že TD nemá řídící jednotku na které se dá udělat diagnostika


spar pokud se chceš dohadovat tak dej přesně kod motoru 93 TD 55 kW AAZ má řídící jednotku,
a diiagnostickpu přípojku,

pokud nedáš přesné informace nic se nedovíš :wink:

Autor:  Jarda S. [ 27.6.12, 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípnutí při 140 km/h a dlouhé starty

spar píše:
A kde ten kontakt najdu?

na čerpadle je to taková cívečka ve tvaru válce

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/