Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

V40 dci 85KW Maf senzor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=31755
Stránka 1 z 1

Autor:  kwiko [ 13.5.13, 10:36 ]
Předmět příspěvku:  V40 dci 85KW Maf senzor

Pani dajte mi nejaku radu... :D
Motor RENAULT 1,9tdci r.v 2001-04 F9Q Volvo kod D4219T3

Diagnostika vypisuje chybu MAF, ten som preistotu vymenil 2x. Kabelaz som pomeral a bez zmeny. chyba naskoci uz pri nastartovani a nejde vymazat, takze kabelaz, alebo ECU...
Len ta ECU sa mi strasne menit nechce= autorizak a reload pre dane vozitko zo Svedska. :?

Teraz na nom menim motor, lebo popri inom slo z odvetrania dymu jak z lokomotivy... len ked to vsetko pozapajam pravdepodobne sa tato chyba neodstrani.

Edit: zabudol som tu podstatnu informaciu ze to je motor RENAULT

Autor:  ventYl [ 13.5.13, 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

v bloku meranych hodnot mas co? neslo by strcit merak paralelne k RJ, co uvidi RJ a co merak, nech mas istotu, ze RJ vidi volovinu? ci to je uz komplet canbusove?

Autor:  kwiko [ 13.5.13, 13:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

can buss este nieje, klasika kabliky sa signal. praveze blok hodnot ukazuje spravne.
Teraz som nahodil druhy motor, uz to nedymi cez odvetranie, takze asi je v lepsom stave ako ten povodny.

Chyba Maf zmyzla, ostalo len ECM -0000 = neznama chyba, to som uz videl velakrat a na nic som neprisiel, auta chodili normalne. A pribudla ECM - 1826 Glow plug rele faulty signal. Relatko som vymenil, a nezmyzla, takze vymenim aj sviecky (predsalen ten motor bol na diely...)

Kazdopadne je tam nieco zle. motor poslusne nastartuje ale viac nez 1500 otacok neda= nudzovy rezim. Skusim prekodovat vstrekovace, predsalen tam su teraz uplne ine... a potom asi menim motorovu kabelaz... Rozvody su nove a su OK

Autor:  darklord [ 13.5.13, 14:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

Nebol ten motor povodne s automatom?

Autor:  kwiko [ 13.5.13, 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

ee dizel bol vzdy len manual
ale poriesil som to, napisem neskor mam tu inu pracicku

Autor:  kwiko [ 13.5.13, 15:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

no do xc60ky slovencina nahrata,
tak na V40 sa ten maf senzor sa uz neobjavil, vymenili sa sviecky a auto je diagnosticky bez chyb. A kedze sa robilo pred mesiacom turbo (diagnostika kolegu, na skutocnost, ze auto dymilo a zralo olej). A olej sa stracal vyrazne menej ale stracal... tak sa auto vratilo skontrolovali sa kompresie ale dymova clona s odvetrania bola vystizna.
Teraz vymena motora, a som spokojny.

Auto neslo do otacok, lebo zatuhnuta regulacia turba... a vykon je prec. :D

poskladam to, a hura k turbarovi nech si to nastavi...

Autor:  Tomáš1280 [ 14.5.13, 03:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

nemas komplet foto motora ? turbo,to ovladanie a komplet ...

Autor:  kwiko [ 14.5.13, 15:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

nejake foto si teda spravim :D

tu ako z dvoch robim jeden..
Obrázek
chudak povodny motor po odtucnovacej kure:
Obrázek
druhy motorcek uz v auticku:
Obrázek
a dve fotky turba pre tomaska:
Obrázek
Obrázek

A ako bombonik vypustacia skrutka z piatkovej S60 r.v.2010, nemusim spominat ze spodok cely od oleja a zo 6,3l som vylial necely liter (0W30)... Vivat autorizovany servis :roll:
ObrázekObrázek
To ze zo sevisneho postupu zmyzla podmienka na vymenu podlozky pri vymene oleja pochopili asi ze ma neobmedzenu zivotnost.

Autor:  Tomáš1280 [ 15.5.13, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: V40 dci 85KW Maf senzor

som ho chcel vidiet hlavne koli podobnosti s mojim.
nakoniec tam je par malickosti kt su inak.
napr napust oleja,ovladanie turba,egr a viaáác kablov ;)


len tak mimochodom: nemas naviac tu nadobku na olejove pary? (ja mam prasknuty spodok a tam mi kvapka olej)

-podložka nemá chybu...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/