Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zase ma trapi LTcko
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=32735
Stránka 1 z 2

Autor:  kwiko [ 23.2.14, 11:09 ]
Předmět příspěvku:  Zase ma trapi LTcko

Pani mam problem. LT35 2,5Tdi 75kW AHD 1998. Motor sa neda vytocit nad 3000otacok. Ani na volnobeh. Ak sa aj prekrocia, riadiaca jednotka uberie. Auto je susedovo, roztrhol rozvodak, tak sa robila hlava, aj s turbom. Zial nemam diagnostiku na 14pin konektor tak som dal nastavit predvstrek v servise.
Sanie je tesne, turbo sa akotak toci, vymenil sa palivak, Hadicky su zapojene spravne /porovnal som to s inou/, niektore som preistotu vymenil.
Ked som odpojil vahu vzduchu ziadny rozdiel. Vcera som skusal aj druhu. Riadiacu jednotku som rozobral, a vycistil MAP v nej. hadicka bola samozrejme upchata, ale nepomohlo. Uz mi oostavaju snad len vymenit cerpadlo, a demontovat turbo a odniest na otestovat. (ajked tu je obycajne s klapkou, tak neviem ci to ma zmysel...)

Autor:  slovacek.milos [ 1.3.14, 16:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

ltečko je složitý motor ale jak ho pochpíš je jednoduchý,

já bych začal takto,

sdělej ventildekl, svíčku na prvním válci, první válec dokomprese a drátkem si skontroluj přes svíčku HU, pak si dole najdi nulu na setrvák je jich tam víc a snadno se spleteš, dáš rysku dole do okn srazíš kolo vačky a nastavíš pravítkem vačku, pokud sedí rysk pravítko utáhneš kolo vačky, pak sděláš dekl a naštelješ čerpadlo n ty rysky se dívej ale od motoru, v kabině když povolíš topravé kolo de hned dořit s čerpadlem a nastavit ho n rysky,

nyní máš motor v základním nastavení,

pk běž na vrakec a z nějakého stroje vyloupni s drátama OBD zásuvku mám na to téma jak jsem si vyrobil redukci a které dráty kam zapojit,

zapojíš +- a kl linka je ted nevím z hlavy alev druhé řadě od shora jsou tři piny z toho dva aktivní, tak zkusíš připojit KL nepjde přehodíš do druhé

pk smázneš všechny závdy natočíš pojezdíš seřídíš počátek vstřiku cc na 55 a skontrolješ kde jsi v TDi graf,

pk pole 1O a 11trojka plny a skontrolješ kolik tlačí turbo a kolik dává váha,

pokud ti dává váha, tlačí turbo a tdi graf ti kzuje střední čáry pmět závad prázdná LT muséletět jk drak když tak na sz toto LT umím zrovn ho zas řeším :wink:

Autor:  kwiko [ 2.3.14, 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

Vacku som nastavil tvojim postupom uz pri montazi hlavy. Teraz som ju preistotu skontroloval a sedi perfektne.
vcera som vymenil cerpadlo a nepomohlo, iba co som si zase rozsteloval predvstrek. (pri kontrole vacky)

Avsak pomohlo ked som odrezal vyfuk.
Auto ziskalo tah a da sa vytocit vyrazne viacej. Stale to vsak nieco brzdi. pravdepodobne sa prekracuje plniaci tlak...
Zajtra po praci sa tomu budem snad venovat.

Autor:  slovacek.milos [ 3.3.14, 16:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

vag máš

Autor:  kwiko [ 3.3.14, 17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

e-e :lol:
Vsade tu sami odbornik na VW a diagnostika nikde... ale v susednej dedine to jeden ma, ale nevie v tom robit, a ako som zistil ani ja, a popravde ked sa tejto herky zbavim, VW nechcem zase dlhu dobu na mojom dvore.
Cakaj telefonat, snad si este nezmenil ciselko

Autor:  kwiko [ 3.3.14, 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

vag 311 co obcas ide, obcas ani nie... to bude zase boj
Obrázek

A mam taky dojem ze problem bude aj v privode paliva. Ked tomu dupnem auto ide pekne ale po cca 20sekundach straca dych. trosku zvolnim, a potom zase ide.
Palivovy filter som menil

Autor:  slovacek.milos [ 4.3.14, 19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

vem pětilitrový kanystr a dej to napřímo, mě sezeneš na majlu nebo na skypu,


bez vag na to deš

vidlama proti tanku laciný vag máš 3OO až 6OO korun + poštovné,

musíš vědět vstřikované množství, tlak turba a váhakolik ti dá max,

Autor:  slovacek.milos [ 4.3.14, 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

vag tedy máš?

jestli jo tak z nějakého auta urvi OBDII i s drátama že občs ide občs neje asi v com portu rychlost komunikace

Autor:  michalkatka [ 4.3.14, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

už sa na zajtra na VAG objednal :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 4.3.14, 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

snad to bude ovlídat borec co něčemu rozumí ne buzna co napíchne pamět závat a prohlásí nic to neříká

Autor:  CROWACK [ 4.3.14, 22:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

mi přijde že se takovejch buzen poslední dobou nějak vyrojilo... kabel už má každej kdo má do prdele díru, ale umět s ním dělat...

Autor:  michalkatka [ 4.3.14, 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

slovacek.milos píše:
snad to bude ovlídat borec co něčemu rozumí ne buzna co napíchne pamět závat a prohlásí nic to neříká


závady pozriem v prvom rade, ale potom nasleduje přítel na telefonu: :oops: nejký Miloš... :lol:

kwiko sa ešte neozval, ale dnes mi volal že by zajtra prišiel...

Autor:  kwiko [ 6.3.14, 07:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

predvstrek nastaveny, auto ide kultivovane, ale stratilo vykon v otackach :shock:
volnobezna davka je okolo 4.
MAF reaguje, aj snimac tlaku sania v RJ motora zobrazuje uveritelne hodnoty.
V chybach sa objavila chyba regulacie tlaku v sani.

Ako presne funguje ten ovladaci ventil?
vrchy vyvod ide do sania pred turbo
stredny zboku turba
spodny ovlada vastegate

Stredny a spodny su priechodne navzajom.

Autor:  Jarda S. [ 6.3.14, 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

je tam tenhle nebo klasickej N75 ?
Obrázek

Autor:  kwiko [ 6.3.14, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ma trapi LTcko

nieco taketo. ma to cislo 701 906 283
Obrázek

http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=87750

Inak, som sa bol previezt. chyby ziadne. auto sa da vytocit zhruba do 4000ot. a potom sa vypne.
Na ceste do 90km zrychluje pekne, a potom to uz ide tazsie. viac ako 100km/h to neda :(

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/