Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zase ma trapi LTcko https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=32735 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kwiko [ 23.2.14, 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | Zase ma trapi LTcko |
Pani mam problem. LT35 2,5Tdi 75kW AHD 1998. Motor sa neda vytocit nad 3000otacok. Ani na volnobeh. Ak sa aj prekrocia, riadiaca jednotka uberie. Auto je susedovo, roztrhol rozvodak, tak sa robila hlava, aj s turbom. Zial nemam diagnostiku na 14pin konektor tak som dal nastavit predvstrek v servise. Sanie je tesne, turbo sa akotak toci, vymenil sa palivak, Hadicky su zapojene spravne /porovnal som to s inou/, niektore som preistotu vymenil. Ked som odpojil vahu vzduchu ziadny rozdiel. Vcera som skusal aj druhu. Riadiacu jednotku som rozobral, a vycistil MAP v nej. hadicka bola samozrejme upchata, ale nepomohlo. Uz mi oostavaju snad len vymenit cerpadlo, a demontovat turbo a odniest na otestovat. (ajked tu je obycajne s klapkou, tak neviem ci to ma zmysel...) |
Autor: | slovacek.milos [ 1.3.14, 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
ltečko je složitý motor ale jak ho pochpíš je jednoduchý, já bych začal takto, sdělej ventildekl, svíčku na prvním válci, první válec dokomprese a drátkem si skontroluj přes svíčku HU, pak si dole najdi nulu na setrvák je jich tam víc a snadno se spleteš, dáš rysku dole do okn srazíš kolo vačky a nastavíš pravítkem vačku, pokud sedí rysk pravítko utáhneš kolo vačky, pak sděláš dekl a naštelješ čerpadlo n ty rysky se dívej ale od motoru, v kabině když povolíš topravé kolo de hned dořit s čerpadlem a nastavit ho n rysky, nyní máš motor v základním nastavení, pk běž na vrakec a z nějakého stroje vyloupni s drátama OBD zásuvku mám na to téma jak jsem si vyrobil redukci a které dráty kam zapojit, zapojíš +- a kl linka je ted nevím z hlavy alev druhé řadě od shora jsou tři piny z toho dva aktivní, tak zkusíš připojit KL nepjde přehodíš do druhé pk smázneš všechny závdy natočíš pojezdíš seřídíš počátek vstřiku cc na 55 a skontrolješ kde jsi v TDi graf, pk pole 1O a 11trojka plny a skontrolješ kolik tlačí turbo a kolik dává váha, pokud ti dává váha, tlačí turbo a tdi graf ti kzuje střední čáry pmět závad prázdná LT muséletět jk drak když tak na sz toto LT umím zrovn ho zas řeším |
Autor: | kwiko [ 2.3.14, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
Vacku som nastavil tvojim postupom uz pri montazi hlavy. Teraz som ju preistotu skontroloval a sedi perfektne. vcera som vymenil cerpadlo a nepomohlo, iba co som si zase rozsteloval predvstrek. (pri kontrole vacky) Avsak pomohlo ked som odrezal vyfuk. Auto ziskalo tah a da sa vytocit vyrazne viacej. Stale to vsak nieco brzdi. pravdepodobne sa prekracuje plniaci tlak... Zajtra po praci sa tomu budem snad venovat. |
Autor: | slovacek.milos [ 3.3.14, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
vag máš |
Autor: | kwiko [ 3.3.14, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
e-e Vsade tu sami odbornik na VW a diagnostika nikde... ale v susednej dedine to jeden ma, ale nevie v tom robit, a ako som zistil ani ja, a popravde ked sa tejto herky zbavim, VW nechcem zase dlhu dobu na mojom dvore. Cakaj telefonat, snad si este nezmenil ciselko |
Autor: | kwiko [ 3.3.14, 23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
vag 311 co obcas ide, obcas ani nie... to bude zase boj A mam taky dojem ze problem bude aj v privode paliva. Ked tomu dupnem auto ide pekne ale po cca 20sekundach straca dych. trosku zvolnim, a potom zase ide. Palivovy filter som menil |
Autor: | slovacek.milos [ 4.3.14, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
vem pětilitrový kanystr a dej to napřímo, mě sezeneš na majlu nebo na skypu, bez vag na to deš vidlama proti tanku laciný vag máš 3OO až 6OO korun + poštovné, musíš vědět vstřikované množství, tlak turba a váhakolik ti dá max, |
Autor: | slovacek.milos [ 4.3.14, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
vag tedy máš? jestli jo tak z nějakého auta urvi OBDII i s drátama že občs ide občs neje asi v com portu rychlost komunikace |
Autor: | michalkatka [ 4.3.14, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
už sa na zajtra na VAG objednal |
Autor: | slovacek.milos [ 4.3.14, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
snad to bude ovlídat borec co něčemu rozumí ne buzna co napíchne pamět závat a prohlásí nic to neříká |
Autor: | CROWACK [ 4.3.14, 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
mi přijde že se takovejch buzen poslední dobou nějak vyrojilo... kabel už má každej kdo má do prdele díru, ale umět s ním dělat... |
Autor: | michalkatka [ 4.3.14, 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
slovacek.milos píše: snad to bude ovlídat borec co něčemu rozumí ne buzna co napíchne pamět závat a prohlásí nic to neříká závady pozriem v prvom rade, ale potom nasleduje přítel na telefonu: nejký Miloš... kwiko sa ešte neozval, ale dnes mi volal že by zajtra prišiel... |
Autor: | kwiko [ 6.3.14, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
predvstrek nastaveny, auto ide kultivovane, ale stratilo vykon v otackach volnobezna davka je okolo 4. MAF reaguje, aj snimac tlaku sania v RJ motora zobrazuje uveritelne hodnoty. V chybach sa objavila chyba regulacie tlaku v sani. Ako presne funguje ten ovladaci ventil? vrchy vyvod ide do sania pred turbo stredny zboku turba spodny ovlada vastegate Stredny a spodny su priechodne navzajom. |
Autor: | Jarda S. [ 6.3.14, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
je tam tenhle nebo klasickej N75 ? |
Autor: | kwiko [ 6.3.14, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ma trapi LTcko |
nieco taketo. ma to cislo 701 906 283 http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=87750 Inak, som sa bol previezt. chyby ziadne. auto sa da vytocit zhruba do 4000ot. a potom sa vypne. Na ceste do 90km zrychluje pekne, a potom to uz ide tazsie. viac ako 100km/h to neda |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |