Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.10.24, 23:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Pierburg 2E 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek Pierburg 2E
Zdravím mam takový problem s karbecem pierburg 2e ... za studena mi drží volnoběh (tak nějak + -) ..ale při zahřátí se vypne sitič a auto nedrží volnoběh .. a když tomu šlápnu tak střílý do výfuku .. už si nevím rady ... máte stímhle někdo nejaky zkušenosti předem moc dekuji


6.1.15, 13:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 6024
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Pierburg 2E
Tam toho muze byt více, nemusí to úplně ani souviset s karburatorem.
Chce to mít serizene ventily, predstih, dobre svíčky, vicko a palec rozdelovace a zapalovaci kabely.
Civka volnobehu cvaka?
Pokud ano, pak vyčistit karbec, zkontrolovat zda si motor nesaje falešný vzduch.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


6.1.15, 14:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Pierburg 2E
To mas ako ekotronica 2E-E? alebo klasicky mechanicky karbec...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


6.1.15, 15:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6325
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Pierburg 2E
Jaké to je auto?Pierburgov začínajucich na 2e bolo troškia viac variant,hejže,posledné hlavne typy boli 2e2,2e3,2eE,a ešte na každý iný typ motora a značku mal iné príslušenstvo..Mimochodom 2eE vo favorite mal manualny sytič iba kvôli cene,v inych značkách už bola automatika.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


9.1.15, 11:09
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14784
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Pierburg 2E
Jestli je řeč o ecotroniku, není to spíše ruční plyn a sytič je ovládaný tím elektromagnetem? Alespoň jsem to tak pochopil, co měl kdysy kámoš ekotronica. nebyl tam vůbec ten bimetal a to příslušenstvo, ale nějaký větší elektromagnet, který třepal přívěrou a tím reguloval směs při studeném motoru. Asi

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


9.3.15, 17:59
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz