Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kafemlejnek 1,9D nestartuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=34048
Stránka 1 z 3

Autor:  Kristensen [ 27.9.15, 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Mě řekni proč to nejede, takovej jednoduchej kafemlejnek a jak se ochladí, stačí pod 10 stupňů tak to nahodit to je nadlidskej výkon, žhaví to, jednoznačně všechny 4, nafta je bez vzduchu, už jsem byl nasranej že jsem ten filter vyhodil, vrazil tam průtokáč a zpětný ventily, vyházený přepadový hadičky no všechno suchý a v průhledných hadicích ani bublinka, celý léto přijdeš cvrnkneš a jedeš, jede to nekouří to a chytá to hnedkaj na všechny 4 hrnky. Ale ochladí se a je po všem, žhavit můžeš kolikrát chceš to je zbytečný, na čerpadle je ten "automatickej sytič" ten vlivem chladu je přesunutej a ohřejváním se sám přestavuje, takže maká dokonce když to chytne tak běží na vyšší otáčky a po zahřátí to samo klesne, normálně sedneš nažhavíš začneš startovat, okamžitě to začne škytat, hnedkaj pokuřuje z výfuku ale prostě nechytne, tak lehce ladíš nohu na plynu a když se trefíš ve správnej moment kdy to škytne a zrovna lehce drbneš do plynu tak to chytne, okamžitě bez váhání opět běží na všechny, s přibejvajícím chladem je toto horší a horší a samozřejmě ve spojení s aktuálním nabitím baterky, když už je taková nic moc tak takhle startuješ třeba 5x neš to blafne a to už třeba aj baterka nemůže a ten hajzlik jen se sotva okulí a najednou chytne, když je baterka nabitá po noci na nabíječce tak to na druhej max třetí pokus chytne, hele klidně i v -15, jinak každej pokus o start je krásnejch prasáckejch 10 vteřin někdy i lehce víc, jo a jak už to chytne tak to klidně můžu zase zdechnout protože pak to startuje zase normálně, i teplý, to už mu je jedno jen to nesmí úplně vystydnout, cca 5-6 hodin když to bude stát tak už se mu to nebude líbit. Rozvod OK, žhavičky OK, žhavení jako takové OK, vzduch v palivovej soustavě není, mě to přijde jak kdyby s tím čerpadlem něco bylo jak kdyby potřebovalo čerpadlo hodně roztočit aby dokázalo protlačit vstřiky nebo nebo nevím, zase když to nehulí jede nežere, jsem z toho jelen. Jo auto je starý jedničkový Toledo a holej motor 1,9 D.

Autor:  Kluci z Paky [ 27.9.15, 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Tak by chtelo zjistit,jak jsou na tom vstriky.A mozna zacit davat Vif aditivum.

Autor:  Kristensen [ 28.9.15, 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Ha :shock: už jsem pochopil proč jsi mě řikal ať si dávám pozor na to když píšu že čapnu multimetr a přeměřím si lambdu za chodu multimetrem, že to se tady někomu ježej i vlasy na hlavě, tak stejně tak se mě ježej vlasy na hlavě když mě někdo začne vykládat o aditivech do paliva :-D Celej život co jezdím tak to co jsem natankoval na to jsem vždycky jel, a tenhle kočár to už dělá tři roky zimu co zimu a nejvíc mě mohl šlak trefit když jsem tam měl na přezutí naprosto stejnýho a do toho jsi skočil v -5 a ten motor se okulil do tlaku na první válec a běžel, naprosto to samé obyč jednoduchej bez turba stojící léta u paneláku ženskou jezdící, takže aditiva ne a ne a ne, tady je jednoznačně v něčem závada, vstřiky venku byly nekapou rozprašujou tlak držej a už si nepamatuju přesně jestli tam bylo 240 nebo 280 otevření.

Autor:  ferrari [ 28.9.15, 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Ako prvé by som vyskúšal napojiť čerpadlo z bandasky, tým sa vylúči vada palivovej sústavy...

A čerpadlo je tam Bosch, či Lukas? To len ta na okraj...

Ešte aby tie ž´havičky naozaj žhavili...

Autor:  breta1 [ 28.9.15, 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Píšeš žhavičky OK.
Jaký proud teče do všech čtyř žhaviček?

Autor:  Kluci z Paky [ 29.9.15, 05:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Tak aditivum cisti,ale pokud nechces,tak samozrejme nedavej.Zhavicky musi zhavit po cele delce,zjistit proudovy odber nestaci.

Autor:  Kristensen [ 29.9.15, 09:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Odběr není problem změřit, ale žhavičky jsem měl venku a zkoušel na baterce a jen jsem je připojil tak vteřina max dvě a byly rozpálený do červena

Autor:  Kluci z Paky [ 29.9.15, 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

A rele zhaveni??

Autor:  ferrari [ 30.9.15, 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Veru,to aj mna napadlo ;-)

Autor:  Kristensen [ 1.10.15, 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Táááákže: přímo na žhavičky jde 12V po zapnutí klíčku a to i nadále po zhasnutí kontrolky, až do doby kdy cvakne relé v palubce a stejně tak po celou dobu tam naběhne 30A

Čerpadlo je Bosch

Autor:  Kristensen [ 1.10.15, 14:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Změřil jsem tlaky vstřiků, tak první 135, druhej 132, třetí 135, čtvrtej 132 a našel jsem i hodně podobný video jak mě to rozstřikuje, akorát s tím rozdílem že mě to teda nekape a nedává to takový množství ale ten kužel rozstřiku je v podstatě stejný https://www.youtube.com/watch?v=odvHbVRZdGE

nemělo by to dělat spíš mlhu??? Jako když stříkáte sprejem?

Autor:  Kluci z Paky [ 1.10.15, 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

No,jak to slusne napsat-tohle je jako kdyz moci kun...Ta mlhovina by mela byt.Takhle se to moc nerozptyli.

Autor:  Kristensen [ 1.10.15, 15:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

takže dost možná příčina všeho?

Autor:  Kluci z Paky [ 1.10.15, 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Tezko rict,nejsem kuchac dieslowy,zavez to do diesel servisu,tam ti reknou k tem vstrikum,ale myslim,ze ten rozstrik neni dobry.

Autor:  Kristensen [ 1.10.15, 15:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kafemlejnek 1,9D nestartuje

Já právě taky ne, já s naftou maximálně zatápím v kamnech, ale že to je auto v rodině tak mám z toho hlavu jak pátrací balon. Tak maximálně do kovošrotu to zavezu, dál ne :-D

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/