Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Spotreba 1.9 tdi 81 kw.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=34104
Stránka 1 z 3

Autor:  Pajdisx [ 5.11.15, 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Zdravím panove mohu se zeptat,jaka ma byt průměrna spotreba. Podle palubniho pc mam spotrebu 7 litru na sto. A i podle tankovani mi to vychází. Diky.

Autor:  CROWACK [ 5.11.15, 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Máš to napsaný ve velkým techničáku.

Autor:  kwiko [ 6.11.15, 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

ma to pokazene. tieto motory podla ochtaviafilov naftu naopak vyrabaju...
ale realita...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

Autor:  p.s. [ 7.11.15, 12:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

já ten motor v oktě mam a ještě čipnutej jezdim dálky 5,5l a okolo komína 6l na 100km

Autor:  Kluci z Paky [ 7.11.15, 12:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Záleží na jízdním stylu!!!

Autor:  p.s. [ 7.11.15, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

no za 7L se mi podařilo jet jen jednou a to když sem v noci udělal trasu Karlovy Vary - Přimda na Tachovsku za hodinu :lol: :lol:

Autor:  Pajdisx [ 8.11.15, 07:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Prave ze nevytacim snazim se jezdit t v klidu. Ale mam ještě jeden problém auto jede jen tak, na pul výkonu.

Autor:  Pajdisx [ 8.11.15, 07:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Prave ze nevytacim snazim se jezdit t v klidu. Ale mam ještě jeden problém auto jede jen tak, na pul výkonu.

Autor:  ventYl [ 8.11.15, 09:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

tak to proste treba odviezt do servisu, lebo je to pokazene :)

Autor:  Jarda S. [ 8.11.15, 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

kwiko píše:
ma to pokazene. tieto motory podla ochtaviafilov naftu naopak vyrabaju...
ale realita...

realita je stejně kolem 6 :lol: :lol:

Autor:  Kluci z Paky [ 8.11.15, 10:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

A co turbo, OK? Nesvítí ti kontrolka motoru? Další věcí je tlak od čerpadla na railu a stav vstřikovačů.

PS:A ještě mě napadá, jestli nemáš rozvoďák skočený o zub. Ale to by asi i hůře startovalo.

Autor:  Pajdisx [ 11.11.15, 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Diky za rady byla spatna vaha vzduchu. Jen mi to dlouho startuje i za tepla. Konzrolka zhaveni sviti tak dve vteriny. Po odpojeni cidla teploty chytne na prevaleni. Dal jsem novy cidlo teploty ale problém zustava.

Autor:  Lamač [ 12.11.15, 10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Zvýšiť štartovaciu dávku na maximum cez vag,alebo prepis v rj,alebo to ide ešte poriešiť cez relé pri štarte.Repas štartéra,nová bateria,alebo vstrek čerpadlo.Moja 81kW tdi rotačka má spotrebu okolo 5ky.

Autor:  p.s. [ 12.11.15, 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

ty teplý starty sem měl taky a nic nezabíralo až po té co sem si udělal toto starty už pátým rokem na brnknutí :wink:
http://www.skodaforum.sk/jak-sem-si-po- ... t6891.html

Autor:  Lamač [ 12.11.15, 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotreba 1.9 tdi 81 kw.

Však to relé som mal na mysli.Odpor 2K2 vo vagu ukazuje cca 17°,treba nejaký s vyššou hodnotou.Ale sú tam záludnosti.Pokiaľ má auto žhavenie do vody,mám odsledované,že jednoducho prestane fungovať.Relé zapojené cez diodu na kontrolku dobijania,nejakým záhadným spôsobom ovplyvňuje výstup na svorke DF,pridáva záťaž aternátora o cca 20-30% bez vplyvu na otáčky motora a skutočné zaťaženie elektrickej sústavy vozidla,skús si to pozrieť cez vag,a rj motora ti jednoducho v zime prižhavovanie ani jedného z tých troch žhavičov nezopne ani pri - 20° a plne nabitej batérii.Po odpojení relé záťaž ihneď opadne (vag,motor,mer.hodnoty,kanal 16),a žhaviče naskočia.Dalej,aj v lete to dlhšie prižhavuje motor,rj totiž berie do úvahy teplotu vody po zapnutí zapaľovania,tj napríklad tých 17° cez ten odpor,takže pri každom štarte,aj v lete len zbytočne trpia žhaviče.Ten systém treba domyslieť a napojiť tak,aby relé bolo spínané len v okamžiku štartu,a po naštartovaní sa celý komplet odpojil.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/